ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

بوشهر
شهری که عملا به جبهه مقدم
حمله و بمباران اتمی تبدیل شد
روس‌ها نیروگاه بوشهر را گروگان گرفته اند و سپاه برای مقابله،
انواع موشک و ضد هوائی دراطراف نیروگاه بوشهر مستقر کرده.

 
 
 
 
 

بوشهر عملا به شهری در خط مقدم جبهه جنگ تبدیل شده است. تمام اطراف نیروگاه اتمی را با فاصله‌های مختلف موشک و ضد هوائی مستقر کرده اند. رفت و آمد در شهر بشدت امنیتی و تحت کنترل است. این درحالی است که توافق اولیه با طرح روسیه برای غنی سازی اورانیوم ایران در خاک این کشور از سوی مقامات ایران اعلام شده است و ظاهرا نباید بیمی از حمله نظامی به نیروگاه بوشهر و دیگر تاسیسات اتمی ایران وجود داشته باشد. همین پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که انتظار حمله و تجاوز در حاکمیت جمهوری اسلامی بیشتر از احتمال صلح است و این قبل از هر چیز به آن استراتژی اتمی مربوط می‌شود که حاکمیت نیمه نظامی- نیمه امنیتی در سر دارد.

از سوی دیگر خبرگزاری "مسكو نیوز" همزمان با اعلام توافق اصولی ایران با طرح روسیه، با ناباوری کامل به ادامه این مذاکرات و ارزیابی آن بعنوان یک ترفند سیاسی در آستانه جلسه شورای حکام اتمی نوشت: توافق‌های اصولی چیز زیادی را در وضع کنونی ایران تغییر نمی دهد!

در همین حال، یک کارشناس سیاسی و نه اتمی ایران، در یکی از محافل مهم حکومتی گفت:

نیروگاه بوشهر عملا در گرو روسیه است و مقامات روسیه آن را گروگان گرفته اند. اگر ایران با طرح روسیه بطور کامل توافق نکند، راه اندازی این نیروگاه ممکن نخواهد شد و از طرف دیگر، پوتین ایران را گوشت قربانی در جریان تفاهم‌های بزرگ سیاسی- اقتصادی با امریکا کرده است. به همین دلیل این گروگان و گوشت قربانی را تا رسیدن به دست آوردهای بزرگ تر حفظ خواهد کرد.