ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  فرمانده بسیج:
تاکتیک جنگی ایران حمله
به نقاط ضعف امریکاست
 
 
 
 

 

سردار حجازی فرمانده بسیج در یک گزارش آمادگی جنگی گفت: تا پایان سال جاری( اکنون همه پیش بینی‌ها حکایت از حمله به ایران در نیمه اول فروردین ماهی که در پیش است داشته است!) 11 میلیون بسیجی در سطح کشور سازمان دهی می‌شوند.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار این‌که کوله‌باری از تجربه سال‌های دفاع مقدس را در اختیار دارند، در سال‌های پس از جنگ نیز مرتباً در حال بازآموزی و افزایش آمادگی‌های خود بوده‌اند و خوشبختانه با ابتکارات و خلاقیت‌هایی که در بخش صنایع نظامی داشته‌ایم، توانسته‌ایم در بسیاری از جهات که کمبود وجود داشته، به مرحله خودکفایی برسیم.

البته ممکن است این تصور وجود داشته باشد که تجهیزات ما متناسب با تهدیدات نیست و تجهیزات کشورهایی که ما را تهدید می‌کنند، بسیار پیشرفته‌تر است؛ اما در این زمینه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده، طوری تنظیم کرده‌ایم که بتوانیم با تکیه بر نقاط قوت خودمان و بهره‌گیری از نقاط ضعف دشمن، ابتکار عمل را در دست داشته باشیم.

<<<<<<<<<<< 

 

سخنگوی حزب‌الله ایران گفت که مهم‌ترین استراتژی تشکل متبوعش در سال آینده برنامه‌ریزی برای انتخابات شوراها در سال 85 است.

مجتبی بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار (ایسنا) افزود: ما در مورد انتخابات شوراها در جلسات شورای مرکزی خود کار کارشناسی انجام داده و نامزدهای مورد نظرمان را نیز مشخص کرده‌ایم، هم‌چنین اطمینان داریم که تعداد زیادی از این نامزدها می‌توانند به شوراها راه پیدا کنند.

در ابتدا دبیرکل تشکل حزب‌الله ایران اعتقاد داشت که ما نباید در این انتخابات حضور پیدا کنیم ولی بعد از بحث‌هایی که در شورای مرکزی انجام شد، به اتفاق دبیرکل، اعضای شورای مرکزی به این نتیجه رسیدند که باید در این انتخابات به صورت جدی حضور داشت.

ما در حال حاضر نهادهای آموزشی خوبی مانند نهاد آموزشی الهادی(ع) و امام حسن (ع) را دارا هستیم و با توجه به این‌که دولت نیز از آموزش مبتنی بر آموزه‌های ناب اسلامی استقبال می‌کند، یکی از استراتژی‌هایمان را این مورد قرار دادیم.

بیگدلی در مورد استراتژی حزب‌الله ایران در انتخابات خبرگان هم گفت: ما در انتخابات خبرگان استراتژی تشویق مردم به مشارکت را در نظر گرفته‌ایم. البته هنوز در مورد معرفی نامزد برای این انتخابات تصمیمی نگرفته‌ایم ولی معتقدیم باید زمینه‌ای فراهم شود تا افرادی که شایسته و به نظام و انقلاب اسلامی معتقد هستند در انتخابات خبرگان حضور پیدا کنند.

در مورد این انتخابات نباید به صورت سلیقه‌ای برخورد کرد؛ چون این انتخابات به اهداف کلان کشور و مصالح نظام ارتباط دارد. اگر تنور انتخابات خبرگان داغ باشد، خود باعث مشارکت بیشتر مردم می‌شود و آن‌ها بار دیگر با حضور در این انتخابات با آرمان‌های کلان انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.