ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

فرمانده کل سپاه پاسداران
سپاه قوی ترین قدرت نظامی خاورمیانه است
امریکا صدام را سرنگون کرد، اما برنده اصلی مراجع عظام شدند!
حماس موشک‌های با برد 10 کیلومتر می‌سازد و ارکان اسرائیل را متزلزل کرده

 
 
 
 
 

در چارچوب آماده شدن برای حمله امریکا به ایران؛ همایش سراسری مسوولان و مدیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه تشکیل شد. در دومین روز این همایش فرمانده کل سپه پاسداران "رحیم صفوی" گفت:

طرحهای آمریکا در عراق بطور کامل با شکست مواجه شده است. آمریکایی‌ها می‌خواستند در عرض یک سال با روی کار آمدن یک دولت لائیک و دولت‌سازی لائیک که مدلی از دموکراسی غربی باشد، دموکراسی غربی را در خاورمیانه ترویج دهند و طرح خاورمیانه بزرگ را به دنیا ارائه دهند. قانون اساسی عراق یک قانون اساسی اسلامی است. اکثریت پارلمان عراق در اختیار ائتلاف یکپارچه است که مسوولیت‌های کلیدی دولت پس از تقسیم دولت در اختیار ائتلاف بزرگ قرار گرفته است.

فرمانده کل سپاه با اشاره به هزینه سنگین نظامی آمریکا در عراق، افزود: هزینه‌های اقتصادی، تلفات نظامی و هزینه‌های سیاسی در عراق به منفعت سیاسی و ساختار دلخواه آمریکایی‌ها تبدیل نشد. نه پارلمان، نه دولتی که بعد از چهار سال در عراق به روی کار آمده و نه قانون اساسی عراق مطلوب آمریکایی‌ها نیست و برنده اصلی میدان عراق، مراجع عظام و تفکر اسلام ناب محمدی (ص) است.

طرحهای آمریکایی‌ها در لبنان نیز با شکست روبرو شد. آمریکا نتوانست حزب‌الله لبنان را خلع سلاح کند. دولت لبنان حزب‌الله را به عنوان یک مقاومت مشروع پذیرفت و وزرای شیعه به کابینه دولت فواد سینیوره بازگشتند.

گروههای مبارز فلسطینی حماس که مبارزه را با سنگ آغاز کردند، الان در کرانه باختری و نوار غزه موشک با برد ده کیلومتر می‌سازند و ارکان رژیم صهیونیستی را متزلزل کرده‌اند.

سپاه پاسداران در حال حاضر قوی‌ترین قدرت نظامی در خاورمیانه است و به یک موجود قدرتمند در منطقه تبدیل شده است.

من از مسوولان و روحانیون حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه می‌خواهم نسل بعدی سپاه را که در آینده مدیریت سپاه را بر عهده می‌گیرند سامان و پرورش دهند تا پس از پایان خدمت و بازنشستگی نسل اول سپاه و نسل دفاع مقدس، با اتکاء به کادرسازی صورت گرفته دچار چالش نشویم.