ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

گزارش سال 84
کمیته امداد موتلفه
700 میلیارد تومان از دولت
70 میلیارد تومان از مردم گرفته
450 پایگاه داخلی و خارجی امداد موتلفه، صدها هزار خانواده مستمند ایرانی را به نیروی رای و تظاهرات موتلفه تبدیل کرده است.

 
 
 
 
 

برای نخستین باز اطلاعاتی در باره فعالیت‌های مالی کمیته امداد تحت سرپرستی موتلفه اسلامی منتشر شد. این اطلاعات در همایشی که با عنوان «مهر باران - یاد یاران» روز گذشته در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد اعلام گردید.

سید رضا نیری، سرپرست کمیته امداد موتلفه و برادر یکی از سه تن قاضی شرع قتل عام زندانیان سیاسی در سال 1367 در این همایش گفت:

کمیته امداد 450 مرکز فعال در داخل و خارج دارد. دولت در سال جاری بیش از 700 میلیارد تومان به کمیته امداد کمک کرده و کمیته نیز از محل وجوه‌هات صندوق صدقات 70 میلیارد تومان کسب کرده است.

رضا نیری در بخش دیگری از این گزارش اشاره به صدها هزار ایرانی مستمندی کرد که کمیته امداد با اندک صدقه ای آنها را به نیروی وابسته به خود تبدیل کرده و در هر انتخابات و حرکت سیاسی و تظاهراتی روی آن حساب می‌کند.

او گفت: در حال حاضر بیش از 130 هزار خانواده تحت پوشش به استقلال مالی رسیده‌اند.( او اشاره ای به خانواده‌هائی که به ادعای او به استقلال مالی نرسیده اند نکرد)

نیری گفت: ما باید اتفاقات انقلاب را برای نسل سوم بازگو کنیم تا آنها به آسانی آن را از دست ندهند. ( بویژه این اتفاقات را حتما باید به مردم گفت. این که چگونه جبهه راست وبازار توانستند با چنگ اندازی به بزرگترین بنیادهای مالی به قدرت حکومتی تبدیل شده و انقلاب 57 را تصاحب کنند!)

برادر رضا نیری، از چهره‌های پنهان، اما همه کاره شورای عالی قضائی جمهوری اسلامی است و در حقیقت این شورا را رهبری می‌کند. این اطلاعات ما مربوط به سه سال پیش است. اگر او به سمت دیگری گمارده شده باشد‌بی‌اطلاع هستیم.- پیک نت