ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

مجلس امام زمان
جایزه 10 میلیارد ریالی
قرار بود به هر نماینده برسد!
و. مردی از ابرقو

 
 
 
 

 

به گزارش ایلنا، مطرح شدن  طرح پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه که براساس آن باید ده میلیارد ریال به هر راه یافته مجلس هفتم اختصاص یابد تا در موارد اجتناب ناپذیر هزینه شود، به ناآرامی طولانی و اعلام تنفس در دومین شیفت کاری مجلس منجر شد و قضیه تا آستانه درگیری فیزیکی پیش رفت.

از مجلسی که آیت الله مشکینی مدعی شده بود، که برای راهیابی به مجلس از تائید امام زمان گذشته واز وی امضاء گرفته اند، چه می‌توان انتظار داشت؟ مدتهاست که اعمال این ماموران‌بی‌عذر توجهی را بر نمی انگیزد وحتی دستمایه جوک ساختن مردم ، بدلیل تکراری بودنش نمی شود.

همه استدلال اکثریت راهیافته گان بر سر تصاحب میلیاردها تومان، پولی که آنرا نه مال مردم، بلکه‌بی‌صاحب می‌دانند، این بود که می‌خواهند برای حل مشلاتی که در حوزه‌های انتخابیشان پیش میاید، دست به سوی دولت دراز نکنند و وابسته به تائید دولت نباشند.

در مملکتی که درروز روشن، وابستگان به قدرت گاو را با پوستش می‌خورند و بقول خودشان 56 اسکله مخفی دارند و پولهای هنگفتی را در راه رسیدن به سلاح اتمی مخفیانه خرج می‌کنند وکسی هم پاسخگو نیست، چه کسی میتواند این ماموران‌بی‌عذر را باز خواست وکنترلی بر پولهای به جیب زده اعمال کند؟

همین چندی پیش بود که 18 میلیارد تومان نا قابل در وزارت ارشاد امام زمانی گم شد و به کسی هم اجازه نداند تا مسئله را پیگیری کند.

این نمایندگان امضاء دار امام زمان، یقه مخالفینشان را درمجلس پاره می‌کنند، تا مردی از ابرقو ملتفت شود که در صورتی که جیک بزند خشتکش را به سلامتی امام زمانشان به اهتزاز درخواهند آورد. چه می‌شود گفت؟ فعلا که دُور دست اینهاست. آیا روزی خواهد رسید که حساب پس بدهند؟ روزی که از تصورآن در دل هر مرد و زن ابر قویی قند آب می‌شود!