ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  اعتراض آیت الله مشکینی
بمب اتم لازم نیست
رفراندوم درایران بمب اتم است
 
 
 
 

 

خطبه‌های نماز جمعه آیت الله مشکینی امام جمعه قم و رئیس مجلس خبرگان رهبری، حجت را بر همه تمام کرد که چرا مجلس ششم را فلج کردند، انتخابات فرمایشی مجلس هفتم را علیرغم همه رسوائی که داشت برگزار کردند و پیه انتخابات پرتقلب ریاست جمهوری را به تن مالیدند.

مشکینی گفت:

بحمدالله امروز مجلس خوبی داریم و از آن راضی‌ هستیم و تاکنون هم خوب عمل کرده است و اگر روزی خدای نکرده منحرف شوند، همین مردمی که آن‌ها را سرکار آورده‌اند از کار برکنار خواهند کرد.  دولت نهم هم دولت خوبی است و به نظر بنده روی کار آمدن این دولت، مانند یک معجزه است. از روزی که سر کار آمده است تا کنون هر گامی که برداشته، در راستای خدمت رسانی به مردم بوده است و حرف دیگری در میان نیست.

 مشکینی در بخش دیگری از خطبه‌هایش باز گریزی به کربلای مجلس ششم زد و درد اساسی امثال خودش و رهبر و جنتی را برای فلج کردن مجلس ششم و برپائی مجلس فرمایشی هفتم را اینگونه گفت:

 بحث رفراندوم برای این کشور مانند بمب اتم است. هنگامی در کشور بحث براندازی مطرح بود یا در مجلس ششم قانون اعزام دختران مجرد جوان دانشجو به خارج از کشور تصویب شد. این‌ها مصیبتی برای کشور بود. هرگاه مجلس ششم تشکیل جلسه می‌داد ما دلهره داشتیم که چه چیزی تصویب می‌کنند.