ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  پيام رانندگان شركت واحد، برای شهردار تهران
 استقبال از انتقال اتوبوسرانی تهران
به شهرداری به شرط تحقق خواسته‌ها
 
 
 
 

 

در آخرين اخباری كه پيرامون اعتراضات كارگران شركت واحد در محافل نزديك به شركت واحد اتوبوسرانی دهان به دهان می‌شود، از جمله گفته می‌شود:

كارگران و رانندگان شركت واحد برای سردار قاليباف شهردار تهران پيام فرستاده اند كه مديريت مستقيم شهرداری بر امور شركت واحد اتوبوسرانی وقتی مفيد است و ما از آن استقبال می‌كنيم كه خواست‌های ما در آن صورت تحقق يابد، درغير اينصورت، اين انتقال هم دردی از دردهای ما را درمان نمی كند.

در همين محافل گفته می‌شود كه كارگران شركت واحد برای شورای شهر پيام فرستاده اند، كه هر نوع دخالت اين شورا در كار شركت اتوبوسرانی با واكنش و عكس العمل يكپارچه رانندگان روبرو خواهد شد. يكشنبه شب چهار ديماه قرار بود چمران رئيس شورای شهر برای مذاكره با اعتصابيون به منطقه جنت آباد شركت واحد بيآيد. آمد اما هيچيك از رانندگان نخواستند با وی ملاقات كنند. او نيز ترسيد در جمع اعتصابيون حاضر شود. تا 3 صبح در ساختمان شركت واحد و سپس ناپديد شد.

در يك خبر ديگر، گفته می‌شود: روز يكشنبه 4/10/84 خانواده دستگير شدگان سنديكای  شركت واحد در منطقه جنت آباد شركت واحد( واقع در شمال غرب تهران) تجمع كرده بودند. يك ماشين پاترول و يا موسو به قصد زير گرفتن خانواده اعتصابيون قصد داشت وارد جمع آنها شود كه رانند گان و كارگران متوجه شدند. آنها به ماشين حمله كرده و آنرا واژگون كردند.