جهان و ايران

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  سخنان احمدی نژاد بهترين هديه به اسرائيل است
زمان را برای نابودی تاسيسات
اتمی ايران نبايد از دست داد
سناريوی حمله به ايران در سال 2006 بود
 
 
 
 

 

يك سايت اينترنتی منعكس كننده اخبار و تحليل‌های دولت اسرائيل، در گزارش صوتی نخستين روز سال 2006 مدعی شد:

در آخرين گزارشی كه در روزنامه آلمانی "اشپيگل" منتشر شده، فاش كرد كه حمله امريكا به تاسيسات اتمی ايران ظرف ماههای آينده صورت خواهد گرفت. امريكائی‌ها درحال سفر به كشورهای مختلف و گفتگو با دولتمردان آنها برای جلب نظر و موافقت با اين حمله اند.

وزير خارجه سابق اسرائيل "شيمون پرز" گفته است كه ما برای حمله به ايران نيازمند چتر امريكا هستيم.

ايران با داشتن سلاح هسته‌ای تمامی همسايگان خود را تهديد خواهد كرد و برخی از آنها نيز برای مقابله با خطر ايران تلاش برای دراختيار داشتن سلاح اتمی را آغاز خواهند كرد و اين يعنی اتمی شدن خاورميانه. ضمنا، همانگونه كه اشپيگل می‌نويسد، ايران با القاعده درارتباط است .

امريكا برای جلب همراهی تركيه برای حمله به ايران، به رهبران اين كشور گفته است كه آنها نيز می‌توانند پايگاه‌های كردهای چپ گرای تركيه در خاك ايران را نابود كنند، اما برای چنين عمل و حمايتی امريكا هيچ زمان مشخصی را برای ترك‌ها در نظر نگرفته و اعلام نكرده است!

همزمان با تركيه، امريكايی‌ها با عربستان سعودی، پاكستان، اردن  نيز مذاكره كرده اند.

مقامات اسرائيل می‌گويند: نه تنها همسايگان ايران نگران دستيابی ايران به سلاح اتمی و موشك‌های مجهز به كلاهك‌های اتمی اند، بلكه مصر نيز از هم اكنون بدنبال سلاح اتمی است.

هنری كيسبنجر يك بار و در همين ارتباط گفت " گاهی زمان برای تغيير تاريخ بسيار اهميت دارد." او  در مورد ادولف هيتلر، اين نكته را گوشزد كرد كه اگر اهميت تصميم در لحظه تاريخی را تشخيص داده بوديم می‌شد جلوی برخورد" ارماگدون" به قرن بيستم را گرفت.(اشاره به شهاب سنگی عظيم در برخورد به زمين )

 

http://www.peiknet.com/1384/03dey/041084/index04.htm