ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

همسر گنجی
ما هم آرزوی ظهور
مصلح جهانی را داریم!

 
 
 
 

 

همسر اکبر گنجی، روز گذشته در نامه جدیدی که گزارش وضعیت اکبر گنجی در زندان اوین است نوشت:

وزن: 50 کیلوگرم با ضعف بسیار شدید و فشار خون بسیار پایین و جز پوست و استخوان از او باقی نمانده است. همچنان در انفرادی امنیتی 2 الف نگهداری می‌شود. در محدودیت بسیار شدید غذایی و دارویی است. به درخواست‌های ما برای ملاقات پاسخی نمی‌دهد و سعی دارند با تحت فشار قرار دادن خانواده به آقای گنجی فشار آورند. طبق قانون زندانی‌ای که دوران محکومیت خود را می‌گذراند باید در بند عمومی نگهداری شود، از تماس تلفنی، ملاقات هفتگی با خانواده و وکیل، تغذیه مناسب، امکانات پزشکی و دارویی و مرخصی ماهانه بهره مند است اما هیچ یک از این موارد در مورد آقای گنجی رعایت نمی شود. آخرین مرخصی ایشان 8 ماه پیش بود. ما شدیدا نگران سلامتی و زندگی آقای گنجی هستیم این حق قانونی ماست که از ملاقات هفتگی بهره مند باشیم ولی متاسفانه اوج شقاوت و نامردمی اقتدارگرایان به حدی است که به خانواده و فرزندان یک زندانی نیز رحم نمی‌کنند چه رسد به خود زندانی.

ملاقات که سهل است اگر بتوانند خانواده گنجی را نیز قتل عام می‌کنند تا بدین وسیله به گنجی فشار آورند.

امیدوارم هر چه زودتر مصلحی جهانی ظهور کند نه این منظور که مدعیان دروغین "مردمسالاری" و "عدالت علوی" را قلع و قمع کند، بلکه بدین خاطر که چشمان منتظر خانواده‌ای مظلوم را از خیره شدن به در، خون دل خوردن، بغض در گلو شکستن و ذره ذره پر شدن از نفرت نجات دهد.

پروردگارا!

آرزوهای ما چقدر نازل شده و زندگی در زمانه‌ای که همه ارزش‌ها به لجن کشیده شده، چقدر طاقت‌فرسات.

پروردگارا!

عزیز محبوس خود را به تو می‌سپارم؛ تو شاهدی که او نیتی جز اصلاح ندارد او نه در پی قدرت است و نه مکنت . گذشته پاک او و کارنامه درخشانش نشان می‌دهد که چگونه مردمی است.

پروردگارا!

زمینه خدمت به مردم را برای عاشقان خود و عاشقان بندگان خود فراهم کن.
خانه، از اساس ویران است و شاید با علم به همین موضوع است که متولیان آن منجمله مسئولین قضایی رغبتی به اصلاح نشان نمی‌دهند.

معصومه شفیعی