ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

برای خواباندن سروصداها

سردار میلیاردر، مثل بقیه

بازگشت به پشت صحنه

 

دیروز در جلسه علنی مجلس فرمایشی، که برای بررسی صلاحیت 4 وزیر پیشنهادی احمدی نژاد تشکیل شده بود، مطابق توافقی که بیرون از مجلس و درمحافل مافیائی صورت گرفته بود، نامه انصراف از وزرات سردار "محصولی" به مجلس داده شد. سردار خدمتگذار در نامه خود به احمدی نژاد که در مجلس قرائت شد نوشت:

جناب آقاي  احمدي‌نژاد

با سلام

اكنون كه در آستانه‌ اخذ راي اعتماد مجلس به سر مي‌برم و مراجعات مكرر و اعلام حمايت‌هاي بي‌دريغ نمايندگان مجلس، اين‌جانب را از يك طرف شرمنده نموده و از طرف ديگر در معرض يك آزمايش بزرگ الهي در پذيرفتن اين مسووليت بزرگ قرار داده است، ضمن تشكر از حسن اعتماد جناب‌عالي و نمايندگان معزز به اين‌جانب ترجيح مي‌دهم با توجه به اهميت وزارت نفت و در جهت تقويت انقلاب و دولت اسلامي، فردي با كسب آراي بالاتر از مجلس محترم اين مسووليت بزرگ را پذيرا شود.

لذا بدين وسيله انصراف خود را از كانديداتوري وزارت نفت اعلام و از خداوند متعال توفيق دولت محترم و مجلس معزز شوراي اسلامي را در ارايه‌ خدمات ارزنده و شايسته به ملت مسلمان و انقلابي ايران مسألت دارم. بنده در هر كسوتي خدمتگزار نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بوده و بدان افتخار خواهم نمود.

صادق محصولي

‌١٨/٨/٨٤»

هم‌چنين رييس‌جمهور در پي نوشتي خطاب به محصولي آمورده است:

« بسمه تعالي

برادر گرانقدر جناب آقاي مهندس محصولي

مطئنم جناب‌عالي در هر سنگري خدمتگزار صادق براي اسلام و انقلاب اسلامي خواهيد بود. علي‌رغم ميل باطني و اعتقاد به توانمندي، صداقت و سلامت شما با انصراف موافقم.

اميدوارم هوشمندي شما زمينه‌ساز خدمتگزاري بيشتر دولت و همدلي بيش از پيش مجلس شوراي اسلامي در اصلاح وزارت نفت و اجراي برنامه‌هاي اعلام شده باشد.

احمدي‌نژاد

‌١٨/٨/٨٤»

بنابراين گزارش، رييس‌جمهور نيز در نامه‌اي خطاب به رييس مجلس شوراي اسلامي تصريح‌ كرد:

«بسمه تعالي

سرور ارجمند جناب آقاي دكتر حدادعادل

رياست محترم مجلس شوراي اسلامي

مستدعي است متن انصرافي جناب آقاي مهندس محصولي و موافقت با آن را قرائت فرماييد.

احمدي‌نژاد ‌١٨/٨/٨٤»

در پایان این نامه پراکنی، برای سه وزیر پیشنهادی دیگر احمدی نژاد رای گیری شد و مجلس فرمایشی به آنها رای اعتماد داد. احمدی نژاد نیز که با یکساعت تاخیر به مجلس رفته بود در دفاع از وزرای پیشنهادی اش سخنانی نگفت اما پس از رای گیری سخنرانی کرد که بصورت مستقل در این شماره پیک نت می خوانید.