ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پيوندهای پيک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

 

نامه یک بسیجی به پیک نت

عملیات نصر

صبح جمعه با فرمان

رای به احمدی نژاد کلید خورد

من با 8 شناسنامه، جمعا 11 بار رای دادم

درجلسات توجیهی منتخبین بسیج برای شرکت در عملیات نصر به ما گفتند: جنگ درانتخابات هم مثل جنگ در جبهه است. امریکا درنظر دارد معین را سر کار بیآورد و پول زیادی هم خرج کرده است. آنها با سرکار آوردن معین می خواهند مردم را برای شادی بکشانند در خیابان و خواستار برکناری رهبر شوند، اگر باتظاهرات مقابله شد، آنوقت امریکا مستقیم وارد شود. این یک جنگ است و خدعه دشمن را باید با خدعه پاسخ داد و به همین  دلیل تقلب مجاز است. تا صبح جمعه به ما نام کسی که باید به او رای بدهیم ابلاغ نشده بود و ما فکر می کردیم باید به قالیباف رای بدهیم؛ اما صبح جمعه ابلاغ شد: قالیباف ترکش انحرافی بود، هدف، احمدی نژاد است!

 

نامه زیر به پیک رسیده و عینا منتشر می کنیم:

من يک بسيجی در قم هستم با 27 سال سن که به خاطر مشکلات مالی 4 ساله رفته ام در بسيج. ديروز (جمه 27 خرداد) من با 8 تا شناسنامه مختلف رأی دادم و در مجموع 11 تا رأی دادم چون در چند تا از شعبه ها بچه ها آشنا بودند و مهر شناسنامه را نديد مي گرفتند. من از اولش که روز دوشنبه من را براي اينکار انتخاب کردند بد جوری ناراحت بودم و همش با خودم مي جنگيدم که آيا اينکار درسته؟ ولی راستش به پولش شديداً نياز داشتم. مسئوله ما در بسيج از مدتی قبل به ما مي گفت که طرح مهمی براي انتخابات دارند که افراد نمونه را براي آن در نظر گرفته اند. روز دوشنبه ما جلسه داشتيم و افراد زيادی آمده بودند و يک روحانی که اسمش را حاج آقای عظيمی گفتند براي ما صحبت کرد و گفت که ما در يک عمليات بنام نصر شرکت خواهيم کرد. وی گفت که امريکایي ها پول زيادی براي شکست رهبری و روحانيت در اين انتخابات خرج کرده اند و خبر دقيق داريم که تماس مستقيم با معين دارند و در استانهاي سنّی نشين مثل کردستان و بلوچستان و خوزستان تعداد زيادی شناسنامه جعلی وارد کرده و پول زيادی هم خرج کرده اند و مي خواهند معين را روي کار بياورند و فردايش بريزند توي خيابانها و جشن بگيرند که رهبری شکست خورده و بايد کنار برود و اگر با تظاهرات هم مقابله شد امريکایي ها به بهانه حمايت از مردم ايران به کشور حمله کنند.

او گفت رهبری به تمام بسيج و سپاه دستور داده که بايد با مکر دشمن مقابله کنيد و اين يک جهاد مقدّس است و با جنگيدن در جبهه هيچ فرقی نميکند. وی گفت "الحرب  خدعه" يعنی در جنگ فريب و خدعه هم هست و بايد ما حيله دشمن را به خودش برگردانيم. وی گفت که شما بايد آمده شرکت در اين نبرد مقدّس بشويد و تمام برادرانتان در کشور در اين جهاد با شما هستند و ما پيروزيم. وی رفت و در ادامه يک آقایي که ظاهراً از تهران آمده بود ما را توجيه کرد که روز انتخابات بايد هر کدام تعداد زيادی رأی بدهيم تا توطئه دشمن را به خودش برگردانيم. وی گفت اين يک جنگ واقعی  است و همه شرايط  آن مثل جنگ ميماند و اگر کسی نفوذ ی باشد و بخواهد اسرار جبهه حق را فاش کند مثل يک خائن با وی برخورد شده و مجازاتش اعدام خواهد بود. در آن جلسه به ما نگفتند که بايد به چه کسی رأی بدهيم. من خودم فکر ميکردم بايد به قاليباف رأی بدهيم. صبح جمعه 27 خرداد به من گفتند که رأی به احمدی نژاد است و توضیح  دادند که بايد عمليات مخفی ميماند و دشمن غافلگير مي شد و آنها فکر ميکنند کانديداي ما قاليباف است ولی اين طرح فريب ما بوده و نظر رهبری روي احمدي نژاد است. من شخصا  از کاری که انجام دادم ناراحتی وجدان ندارم چون واقعاً آدم بدبختی هستم و به پول محتاج و برايم هم فرقی نميکند که چه کسی رئيس جمهور شود. اگر من هم اينکار را نميکردم خيلی های ديگر بودند که اينکار را بکنند. من کاری ندارم که نظر ديگران در اين مورد چيست ولی اگر اينکار من جلوگيری از حمله امريکا کرده باشد که راضی هستم. فقط خواستم به شما دلسوزانه نصیحت کنم که موضوع را بیشتر از این کش ندهید و جوانهای مردم را به خیابانها نکشانید چون برنامه های دیگری هم تدارک دیده شده که نتیجه اش خیلی بد است و خونریزی و برادر کشی بدنبال دارد. من این موضوع را برای شما گفتم که بدانید تصمیم جای دیگری گرفته شده و کاری از کسی بر نمی آید. شاید همین احمدی نژاد هم بد نباشد و بتواند کار بکند. شما را قسم می دهم که با جان و جوانی بچه های مردم بازی نکنید . تنها چيزی که فکر من را ناراحت کرده همين است که کسی به اين خاطر کشته شود و عذاب وجدانش براي من بماند و همش دعا ميکنم قضیه هر چه زودتر به خير و خوشی تمام شود .