ايران

پيك

                         
 

برگزاری انتخابات حداقلی خيانت ملی است
سخنانی وزيراطلاعات كه بايد
در"ستاد انتخابات فرمايشی” گفته ميشد!

 
 

وزير اطلاعات و امنيت در نشست شورای اداری تهران، طی سخنانی آلوده به دلهره گفت:

«اگر عده‌ای بخواهند با حضور حداقلی مردم كانديدای خودشان پيروز شود اين خيانت و جنايت به ملت، امنيت و منافع ملی است.»

علی يونسی، كه علی القاعده و بموجب مسئوليتی كه دارد بايد اطلاع داشته باشد كدام مقامات و چه ستادی درانديشه مشاركت محدود در انتخابات است تا قاليباف و يا علی لاريجانی را رئيس جمهوری كند، با علم بر واكنش های امريكا و اروپا پس از انتخابات ايران گفت:

در آستانه بزرگترين انتخابات سال جاری قرار داريم و اين سرنوشت كشور را به طور كامل در دست دارد. هيچ انتخاباتی به اين اندازه مقدرات كشور را در بر نمي‌گيرد و ما اكنون در شرايط فوق العاده حساس قرار داريم.

بسياری از مذاكرات و قراردادهای مهم بين‌المللی نيز تحت تاثير انتخابات قرار دارد و ما خواسته يا ناخواسته انتخابات را حيثيتی كرده و آن را تبديل به يك رفراندوم نموده‌ايم، در حالی كه هيچ جای دنيا اينطور نيست.  

تهران به دليل مركزيت، كيفيت و كميت اهميت دارد و هميشه برای ساير شهرها الگو شده است. تهران شهر سياسی است، بيشترين جمعيت را دارد و اگر انتخابات غير سياسی هم در آن برگزار شود سياسی مي‌گردد اما در جاهای ديگر اجتماعی و كاملا غيرسياسی است.

مشاركت مهمترين هدفی است كه در اين دوره و در هر دوره آن را دنبال مي‌كنيم و آن چه كه مي‌تواند از ضعف دستگاه‌های اجرائی، استبداد قوه مجريه و استبداد داخلی و ناكارآمدی سيستم های داخلی جلوگيری كند مشاركت عمومی است.  مشاركت عمومی مي‌تواند از تهديدات داخلی و خارجی جلوگيری كند.

اين خيانت و جنايت است كه عده‌ای بخواهند با حضور حداقلی مردم كانديدای خودشان پيروز شود. ما بايد منافع ملی را بر هر چيز ديگری ترجيح دهيم و به حضور حداكثری تن دهيم، حتی اگر شكست بخوريم. 

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی