ايران

پيك

                         
 

سفر نظامی علی خامنه ای به كرمان
حمايت غير مستقيم رهبر
از رئيس جمهور نظامي

 
 

علي خامنه اي، رهبر جمهوري اسلامي در بحبوحه ثبت نام و به ميدان آمدن رسمي کانديداهاي رياست جمهوري، در يک نمايش نظامي، با هواپيماي جت اختصاصي خود وارد کرمان شد. (اين هواپيما را از پادشاه برونئي به مبلغ 85 ميليون دلار خريده اند که دلال آن بدليل کلاهبرداري و ارزان خريدن وگران فروختن آن به بيت رهبري زنداني شد!)

 

بموجب خبر خبرگزاري هاي داخلي " حضرت آیت الله خامنه اي، فرمانده معظم کل قوا" (مقايسه کنيد با القاب مشابهي که براي شاهنشاه آريامهر بزرگ ارتشتاران در همين زمينه در مطبوعات وقت منتشر مي شد!)، رهبر مجلس خبرگان برگزيده جمهوري اسلامي در مراسم مشترك يگانهاي نظامي و انتظامي استان كرمان، شرکت کرد.

رهبر جمهوري اسلامي در همين مراسم طي سخناني گفت:

« مقوله بسيار مهم امنيت، پيش‌نياز اساسي هرگونه پيشرفت علمي، اقتصادي ، اجتماعي ، فرهنگي و سياسي است و سپاه، ارتش، بسيج و نيروي انتظامي به تناسب وظايف خود، در تامين اين نياز فوق‌العاده مهم ملت و كشور، نقشي بي‌نظير بر عهده دارند.  امنيت مرزي از جمله ابعاد مقوله امنيت است. سران استكبار مي‌دانند كه هرگونه تهاجم نظامي به ايران براي آنان بسيار گران تمام مي‌شود و آرزوهاي خود را به گور خواهند برد.

مردم مي‌خواهند در خانه، محيط كسب و كار، محيط تحصيل و هر محيط ديگر از آرامش و امنيت برخوردار باشند و آشوبگران و ستون پنجم دشمن، فضاي امن و آرام زندگي آنان را به هم نزنند كه در زمينه تامين امنيت شهروندي نيز نيروي انتظامي، بسيج و سپاه نقش مهمي بر عهده دارند.

مسوولان نيز بايد همين دغدغه را داشته باشند كه اين مساله مي‌تواند معيار بسيار مهمي براي تعيين دولت آينده باشد زيرا متصديان امور كشور بايد معنا، اهميت و راههاي برقراري امنيت همه‌جانبه را به درستي بدانند. »

  
 
                      بازگشت به صفحه اول
Internet
Explorer 5

 

ی