pyknet پيك نت

برای تصمیم واحد و قطعی علیه ایران

کنگره فوق العاده

کمیته "امریکا- اسرائیل"



شهرداری تهران
غوره نشده، مويز شده!
احمدی نژاد، رئيس جمهور نشده دستگيری
 و حادثه سازی‌های امنيتی را شروع كرده!

هنر و انديشه


كنسرت
موسيقی تركی
ورقص لزگی
در دانشگاه زنجان


نمايشنامه "دعوت" ساعدی
خوانده می شود


عزت الله انتظامی
تئاتر ايران
از اوج در
جشن هنر شيراز
تا افول كنونی


ترانه های دور
معصومه ضيايی


نيكی كريمی
كارگردان
نه بازيگر


به بهانه داستان های "ناتاشا اميری”
پديده هائي
محصول
كم اطلاعی و
قطع ارتباط ها


جشنواره بزرگ
موسيقی كُردی
در سنندج


فستيوال فيلم
زنان
كارگردان جهان


3 فيلم ايرانی
درفستيوال فیلم كن


سانسور اعلام حضور درنمايشگاه كتاب

درويشيان:

می نويسم

پس، هستم!


هنر حاج آقا

روح الله
حسينيان

"خسرو"


 
 
بيم از خيابانی شدن مخالفت با انتخابات فرمايشی
يك گام به عقب "رهبر"

کوی دانشگاه- ساعاتی پس از قرائت نامه کودتائی شورای نگهبان از سیمای جمهوری اسلامی و فرا رسیدن شب. تظاهرات در پناه تاریکی آغاز شد. این عزم که بسرعت در دانشگاه های سراسر ایران نیز به اشکال مختلف خود را نشان داد، زمینه ساز آن عقب نشینی در پس گرفتن رد صلاحیت از معین بود. ظاهرا این نیرو و عزم را دکتر ابراهیم یزدی دست کم گرفته است، که نامه رهبر به شورای نگهبان را حکم حکومتی ارزیابی کرده است. حکومت حکمش را با نامه شورای نگهبان صادرکرد، آنچه بعدا نوشته شد، عقب نشینی از بیم سراسری شدن و خیابانی شدن مقاومت ها و اعتراضات بود. اگر معین به صحنه بازگرد که بموجب نامه خاتمی به وزارت کشور، بازگشت او قطعی است، زیر این فشار مردمی و متاثر از فشار جهانی و موقعیتی که حاکمیت در عرصه جهانی در آن قرار گرفته، اختلافات و رقابت های داخلی جناح راست به صحنه باز گشته است واین یک پیروزی مردمی است!

يكبار ديگر كوی دانشگاه
تظاهرات دانشجويان عليه انتخابات فرمايشی


انعكاس جهانی  
واكنش اتحاديه اروپا دربرابر رد صلاحيت ها


از دو گروه خونی- قدرت سایه، اینها را نشانه سیاست و تجربه سیاستمداری نمی داند. آنها بدنبال تحمیل احمدی نژاد و یا چهره ای شبیه او به مردم ایران اند. اقتدار احمدی نژادی را می خواهند برقرار کند و زندان اوین را هم به استناد آخرین نوشته اکبر گنجی در زندان اوین آماده کرده اند! گروه خونی معین، حتی به شهادت همین عکس ها  با گروه خونی آنها تفاوت دارد!


رد صلاحيت معين يك پتك بود

جوشش دوباره و ناگهانی

جنبش دانشجوئی در سراسر ايران

خاتمی:

بسيج، سپاه و ارتش
حق دخالت در انتخابات ندارند

مهدی كروبی

انتخابات تلخ مجلس هفتم و چهارم دردستوربود

دكتر يزدی

اگر در يك جبهه متحد نشويم
صحنه را به رقيب باخته ايم

دكتر معين:

برای دفاع از حقوق مردم

و اصلاح امور در صحنه می مانم


اطلاعيه جبهه مشاركت

حاكميت مطلقه درايران

ديگر ممكن نخواهد شد

اكبر گنجی

تا پوست و استخوانی باقی است

به ديدارش در زندان اوين برويد

 سردار قاليباف و رد صلاحيت معين

دراعتراض به حمايت از قاليباف

استعفای دسته جمعی كادر روزنامه حيات اقتصادی

حذف معين
حادثه نبود، قطعی بود
3 گزينه دربرابراصلاح طلبان


كنگره حزب الله جهان درايران
رهبری حزب الله ایران
 به شورای نگهبان وصل شد


اومانيته:
امريكا در تدارك حمله جهانی
با يك ماشين فضائی- جنگی

اين ماشين  درعرض 45 دقيقه ای به هر هدفی می رسد


بهزادنبوی:

عدم شركت درانتخابات

كمترين اقدام خواهد بود


پخش پلوی قاليباف

برای جمع كردن ته مانده رای تهران، اصولگرايان و آبادگرايان، به همراه نشاط آوران و ولايت پذيران هرآنچه از دستشان برآيد می كنند. اينهائی كه در بعضی محلات تهران غذا پخش می كنند، سرهنگ و سرگرد نيروی انتظامی اند كه ديگ پلو را برده اند به محلات فقير نشين تهران و بين مردم پلو نذری پخش می كنند. اين پلو نذر قاليباف است. با اين مضحكه قرار است دولت مقتدر تشكيل شود تا ايران را اتمی كنند. اگر اتم زده نكنند!


سالروز تولد مصدق در كلن(آلمان)
انتخابات
مراسم رسمی– بحث های غير رسمی


8 سال پس از 2 خرداد
شوق مردم و مشروعيت حكومت
هر دو با هم، در يك تنورسوختند


درايران و يا جهان
به داد كارگران"ايران خودرو" برسيد!


آلمان
نگران ترورهای اسلامی
تحقيق و ترجمه " عسگر داوودی”

درآستانه ورود وزيرخارجه امريكا به آذربايجان

باكو

صحنه تظاهرات هزاران آذربايجانی

تظاهر كنندگان، پس از حمله پليس:"امريكا كمك كن"

حجم قراردادها با بانك جهانی
به يك ميليارد و 300 هزار ميليون دلار رسيد


آيت الله موسوی اردبيلی
به شما نصيحت می كنم:
بجای مردم تصميم نگيريد

افشاگری مهم اكبرگنجی

مقام رهبری
عاليجناب پشت پرده
تمام رويدادها، خود اوست
!

مقام‌ رهبری تحمل‌ كوچكترين‌ انتقادی را ندارد. رهبری خدايگانی است‌ كه‌ صرفاً بايد پرستيده‌ شود. فقط‌ رابطه‌ خدايگان‌ و بنده‌ را مي‌فهمد. در زندان‌ اوين‌ بازداشتگاه‌های اختصاصی مدرنی برای خود تدارك‌ ديده‌ است: بند دو الف‌ (2 الف‌) (بازداشتگاه‌ حفاظت‌ اطلاعات‌ سپاه‌ پاسداران‌ انقلاب‌ اسلامي)، طبقة‌ اول‌ بند 240 (بازداشتگاه‌ حفاظت‌ اطلاعات‌ قوة‌ قضائيه‌)، و بخش‌ ديگری از بند 240 كه‌ بعضاً در اختيار حفاظت‌ اطلاعات‌ نيروی انتظامی قرار مي‌گيرد. در سلول‌های انفرادی اين‌ بازداشتگاه‌ها از انواع‌ و اقسام‌ شكنجه‌های جسمی روحی برای «توبه‌نامه‌نويسي‌» زندانی استفاده‌ مي‌شود (پروندة‌ وبلاگ‌نويسان‌، پروندة‌ زهرا كاظمی و پروندة‌ نظرسنجی چند نمونه‌ از به‌ كارگيری اين‌ روش‌ها هستند). به‌ طور طبيعی، هر نوع‌ محدوديت‌ جديد، يا حادثه‌ای جانی، برای نويسنده(گنجي)‌، فقط‌ با دستور مستقيم‌ مقام‌ رهبری امكان‌پذير خواهد بود. بدين‌ ترتيب‌ مسؤوليت‌ مستقيم‌ كلية‌ اقدامات‌ با شخص‌ آقای خامنه‌ای است‌. اعترافات‌ و پشيمانی سلول‌ انفرادی هيچ‌ ارزشی ندارد.

حبس‌ طولانی نويسنده‌، يكی از مواردی است‌ كه‌ نشان‌ مي‌دهد «مردم‌سالاری ديني‌» مورد ادعای رهبر، در مقام‌ عمل‌ چه‌ در انبان‌ دارد. نه‌تنها پروژه‌ قتل‌های زنجيره‌ای، بلكه‌ شكنجه‌ متهمان‌ آن‌ پرونده‌ و قتل‌ زهرا كاظمی نشان‌ داد كه‌ مردم‌سالاری دينی مورد ادعا اگر امكان‌ و فرصت‌ تحقق‌ بيابد، چه‌ بهشتی خواهد آفريد! نمايش‌های تلويزيونی وبلاگ‌نويسان‌، گوشه كوچكی از تمنای رسيدن‌ به‌ هدف‌ از طريق‌ روش‌های استالينی بود. شايد سر به‌ نيست‌ كردن‌ نويسنده ،‌ رهبر را خشنود سازد، اما چه‌ باك‌ از مرگی كه‌ در راه‌ آزادی و رعايت‌ حقوق‌ بشر باشد. «بازی با مرگ‌» بسيار زودتر از اين‌ ايام‌ آغاز شد. با جنايت‌ نمي‌توان‌ جلوی سيل‌ آزادی را گرفت‌.



تحريمت را بكن و برو
به انتخابات كار نداشته باش؟


افشاگری مجله " نيوزويك"
کد "CONPLAN 8022"
طرح حمله به ايران


سهم خود را در بهره گیري از این روزنت بپردازید

این یگانه منبع درآمد پیک نت براي ادامه انتشار است.


 حساب بانكي پيك
S.G
.
Bardeh
 
Kontonr.: 277978300
 BLZ:100 700 24
 
DeutsheBank (Germany)

نشاني پستي پيك نت
 
KHMI
 
Postfach 210453
 10504 Berlin-Germany


    

 

3 خرداد 1384 - 24 مه 2005


باگزارش اتمی ايران
صدراعظم
آلمان
به ديدار بوش
می رود

وزرای خارجه 25 كشور عضو اتحاديه اروپا در بروكسل پايتخت بلژيك مطالعه قطعی پرونده اتمی ايران را آغاز كردند. نتيجه اين مطالعه و جمعبندی اين نشست توسط گرهاردشرودر صدراعظم آلمان دراختيار جورج بوش رئيس جمهوری آمريكا قرار خواهد گرفت. شرودر در حالی عازم امريكاست كه حزب او "سوسيال دمكرات" در بدترين موقعيت پارلمانی قرار گرفته و سقوط دولت وی در چند ماه آينده قطعی است. دولت دست راستی آينده آلمان از هم اكنون خود را آماده همكاری نزديك تر با امريكا می كند و می گويد كه مناسبات دو كشور را بار ديگر به سطح دوران جنگ سرد باز خواهد گرداند. مناسبات كنونی آلمان و امريكا بر اثر عدم پيروی آلمان از سياست جنگی كاخ سفيد در افغانستان و عراق رو به تيرگی گذاشت. نقش برتر آلمان در برپائی اتحاديه اروپا نيز مورد رضايت كاخ سفيد نيست، همچنان كه اتحاد فرانسه – آلمان- روسيه بيم وهراس كاخ سفيد است. صدر اعظم آلمان در چنين شرايطی عازم امريكا می شود. سفری كه باحتمال قريب به يقين ابلاغ تسليم آلمان به پيروی از سياست های كاخ سفيد را به همراه خواهد داشت، تا با بهره گيری از كمك های اقتصادی امريكا، بحران بيكاری و نارضايتی در آلمان كنترل شود. بحرانی كه همچون توفان دولت سوسيال دمكرات آلمان را بزودی با خود خواهد برد. صدراعظم آلمان اميدوار است فشار اقتصادی امريكا به آلمان كم شود و كاخ سفيد نيز اميدوار است آلمان از فرانسه جدا شده و به دوران پيوند آلمان- امريكا باز گردد. دراينصورت فرانسه در ضعيف ترين موقعيت قرار خواهد گرفت و بايد منتظر تشديد بحران اقتصادي- سياسی در فرانسه و سقوط دولت شيراك نيز بود. در هر دو كشور، مانند همه ادوار گذشته، بحران اقتصادی زير فشار تبليغات دولتی كه توجه مردم را از عمق فاجعه دور می كند تا مبادا ساختارهای زيربنائی سرمايه داری متكی به بورس زير نورافكن قرار گيرد، گرايش و گردش به راست بجای گردش به چپ تقويت می شود. رشد احزاب نيمه فاشيست از دل اين گردش به راست بيرون می آيد. اين همان مسيری است كه در دهه 30 اروپا طی كرد و سوسيال ناسيوناليست های آلمان به رهبری هيتلر توانستند روی موج نارضائی عمومی و بحران اقتصادی سوار شده و هدايت فاجعه بار آلمان و ايتاليا را بدست بگيرند.


مخالفت امريكا

با صدور

گاز ايران به هند

دولت آمريكا مقامات دولت هند را تهديد كرد كه در صورت ادامه همكاری با ايران در زمينه احداث خط لوله انتقال گاز، اين كشور را با تحريم های اقتصادی تنبيه خواهد كرد. گفته می شود، با توجه به بهبود روابط هند و پاكستان، دولت هندوستان آماده است تا توافقنامه احداث خط لوله انتقال نفت ايران- هند- پاكستان را امضا كند. در صورت تكميل اين پروژه، ايران 8/2 ميليون متر مكعب گاز طبيعی مايع به هند صادر خواهد كرد. اين درحالی است كه وزير نفت و گاز هند بار ديگر اطمينان داده است كه دولت هند برای تصميم‌گيری در خصوص خط لوله انتقال گاز ايران از هيچ قدرت جهانی تاثير نخواهد پذيرفت. خبرگزاری يونايتدپرس اينترنشنال، گزارش داد كه وزير نفت و گاز هندسوتان گفته است، كه بزودی برای پاره ای مذاكرات عازم پاكستان خواهد شد. كاندوليزا رايس، وزير امور خارجه‌ آمريكا پس از گفت‌وگو با ناتوار سينگ، وزير امور خارجه‌ی هند به خبرنگاران گفت:« ما نگرانی خود را در خصوص خط لوله‌ی انتقال گاز ايران به مقامات دولت هند ابلاغ كرده‌ايم.» روزنامه‌ «ايندين اكسپرس» نيز نوشت:« دولت آمريكا به هند نسبت به عواقب احداث خط لوله‌ انتقال گاز از ايران هشدار داده و نگرانی خود را از اين بابت به اطلاع دهلی نو رسانده است.»


عراق
سرانجام
6 پاره
خواهد شد

«ورلد‌ تريبون» نوشت:  دولت آمريكا در يك برنامه‌ريزی برای آينده‌ عراق، در نظر دارد اين كشور را به شش منطقه مستقل تقسيم كند.... شورای روابط خارجی آمريكا كه اغلب انعكاس‌دهنده نقطه‌نظرات كاخ سفيد است، پيشنهادی درباره بازسازی عراق ارائه كرده،‌ مبنی بر اينكه اين كشور به شش دولت كه زير نظر يك دولت ملی اداره مي‌شود، تقسيم شود. اين گزارش " قدرت اشتراكی در عراق" نام دارد و در آن هشدار داده شده كه حتی اگر يك دولت مقتدر مركزی ، عراق را رهبری كند، اين شيوه نمي‌تواند دمكراتيك باشد. مقامات رسمی دولت بوش، شرايط مختلف پس از خروج نيروهای آمريكايی در سال 2007 از عراق را بررسی كرده‌اند. به گزارش " ميدل‌ايست نيوزلاين"، " ديويد فيليپ "، مشاور پيشين دولت آمريكا، پيشنهاد كرده است كه دو يا سه ايالت به وسيله شيعيان، يك ايالت به وسيله سنيان و سومين دولت به وسيله كردها اداره شود و بغداد هم يك دولت جداگانه باشد.
برای سازگاری با اصل عدم تمركز، دولت فدرال عراق و مقامات محلی، بايد با وضع قوانين تطبيقی كه به مقامات محل گمرك مربوط مي‌شود، از اين ايالت‌ها عوارض اخذ كنند.
  اين گزارش می گويد: كردها برای ايجاد يك دولت مجزا در مناطق كردنشين، آمادگی بيشتری دارند. در حال حاضر، مناطق كرد، آرام‌ترين و مستحكم‌ترين مناطق عراق هستند و تجارت در آنجا پررونق‌تر از بغداد است. اتاق بازرگانی عراق و آمريكا قصد دارد، در ماه اكتبر، كنفرانسی در زمينه صنايع با شركت 240 شركت آمريكايی كه قصد سرمايه‌گذاری در كردستان را دارند، برگزار كند. دولت مستقل كردستان، تاكنون هفتاد قرارداد با كمپاني‌های خارجی برای اجرای 25 پروژه به ارزش 75 ميليون دلار امضا كرده است.