پيک هفته

   

پيک نت

پيوندهای پيک بايگانی پيک

hafteh@peiknet.com

 

    hafteh@peiknet.com

 

پيک هفته

در رابطه با پيک هفته


 

 

 

 

 


مسابقه هیزی در میان مقامات ج.ا
همه پرش را دیدند
حاج آقا تکان خوردن سینه را
!
پیروزی زنان ایران
در مسابقات بانوان قطر

 

تیم ملی بانوان ایران در مسابقات غرب آسیا که در قطر برگزار شد شرکت کرد. ملانی آرطون دونده ایرانی و احسان حدادی در پرتاب دیسک با 63/63 به مدال طلا دست یافت. درپرش ارتفاع بانوان زهرا نبی زاده با پرش 70/1 سانتیمتر موفق به کسب مدال طلا شد.

همه ورزشکاران زن ایرانی که از جمهوری اسلامی در این مسابقات شرکت کرده بودند، لباس‌های غیر استاندارد ( شلوار و پیراهن گشاد روی گرمکن ویژه مسابقه) به تن داشتند و علاوه بر آن روسری و کلاه گرمکن هم داشتند که اگر اینگونه نبود قطعا نتایج بدست آمده بهتر و بیشتر از این نیز بود. آن که 70ر1 سانتیمتر پرید حتما می‌تواند 10-20 سانتیمتر بیشتر بپرد و بقیه هم....

آنها با این نتایج و مدال به ایران بازگشتند. با اظهار نظرهائی که درباره پوشش این دختران و بانوان در مجلس و مطبوعات ارزشی شده، باید یک مسابقه چشم چرانی هم برگزار کرد که البته رقابت‌ها خیلی تنگاتنگ خواهد بود!

امام جمعه تنکابن گفت: نمایندگان ایران در این مسابقه بی‌حجاب و با وضع ظاهری بسیار بد شرکت داشتند.

اگر مسوولان در مراسم افتتاحیه مسابقه‌های ورزشی بانوان زنان مسلمان در تهران جلو آن حرکت را می‌گرفتند و برخورد می‌کردند این فاجعه دوم در قطر حادث نمی‌شد. ( یک وقت اشتباه نکنید. منظور ایشان فاجعه بمباران اتمی ایران نیست!) از رییس جمهوری می‌خواهم عاملان این اقدام را شناسایی و با آنان برخورد جدی کند.

یک نماینده فراکسیون اصولگرایان از اصفهان در مجلس هفتم هم به پوشش زنان ایرانی دونده  در همین مسابقات گیر داد و گفت: برخی زنان دونده لباس‌های چسبان بر تن داشتند. اگر چه لباس گشاد بر روی آن پوشیده بودند، اما نقاط برجسته بدنشان حرکت می‌کرد.

پوشش زنان باید به گونه ای باشد که وقتی اعضای برجسته بدنشان تکان می‌خورد دیده نشود!

رقابت بین این دو نماینده تا اینجا پیش آمده و باید دید در روزهای آینده چه کسانی به آن می‌پیوندند. یکنفر نیست بپرسد: برادر! مرد حسابی! ریگ به کفش خودت نیست؟ این هیزی و چشم چرانی در کجای دنیا میان نماینده و وزیر و رئیس و پیش نماز و پس نماز سابقه دارد که در جمهوری اسلامی دارد؟