ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

اتومبیل 5 گارد همراه وی واژگون شد

طرح امنیتی و ناکام

کشته شدن احمدی نژاد

 در حادثه رانندگی

 

خبرگزاری های متمایل به دولت احمدی نژاد، خبر دست و پا شکسته ای را پیرامون یک حادثه رانندگی منتشر کردند که بموجب آن اتومبیل محافظان رئیس جمهور واژگون شده و 5  محافظ سرنشین این اتومبیل از مرگ نجات یافته اند. حادثه در جریان سفر احمدی نژاد به گیلان و در مسیر رستم آباد امام زاده هاشم روی داده است. خبر، میان دو انگیزه توسط خبرگزاری های طرفدار دولت "رجانیوز" و "فارس" منتشر شده است. هم خواسته اند تبلیغی شود برای رئیس جمهوری که در سفرهای استانی از خود مایه می گذارد(!) و هم تکذیب کشته شدن وی یا همراهان به کوری چشم آنها که یک ماجرائی را احتمالا ترتیب داده بودند!
مسئول تیم حفاظت رئیس جمهور نیز به خبرگزاری مهر- متمایل به شهرداری تهران- گفته است: اتومبیل محافظان رئیس جمهور، پس از دیدار وی از شهرستان رودبار، در بازگشت به رشت در مسیر رستم آباد- امام زاده هاشمی با یک اتومبیل پراید روبرو شد که از مقابل می آمد. اتومبیل محافظان برای گریز از برخورد رودررو با اتومبیل پراید( ظاهرا بصورت انتحاری حرکت می کرده است) از جاده منحرف و واژگون شد. پنج سرنشین اتومبیل محافظان که مجروح شده بودند به بیمارستان پورسینای رشت منتقل شدند. این درحالی است که در شهر شایع بود 3 تن از آنها کشته شده اند. مجروحان سپس به تهران انتقال داده شدند.

درباره اتومبیل پراید، سرنشینان آن، تحقیق پیرامون راننده و قصد وی، سرنوشت اتومبیل حامل احمدی نژاد که اتومبیل واژگون شده امنیتی از جمله کاروان آن بود و... هیچ گزارشی تاکنون منتشر نشده است.

دراین که احمدی نژاد به معضل حاکمیت تبدیل شده و نظام در پی چاره ای برای رفع زحمت اوست تردید نیست. بویژه که به بسیاری از جنجال های کنونی جهانی علیه ایران نیز می توان به این ترتیب خاتمه بخشید و فصل دیگری را، پس از یک دوره بسیار کوتاه پس از او سازمان داد. از میان چند راه حل پارلمانی، استعفاء، عدم کفایت و این نوع راه حل های قانونی، یک راه حل دیگر حکومتی نیز همان است که در جاده رستم آباد اتفاق افتاد. در جمهوری اسلامی در این زمینه نیز تخصص بسیار بالائی وجود دارد که توام با تجربه هم هست. برادر عبدالله نوری، آیت الله موحدی ساوجی، آیت الله ربانی شیرازی و دهها نمونه دیگر از این دست دراختیار است و تازه طرح ناکام سقوط مینی بوس نویسندگان و هنرمندان عازم ارمنستان هم فراموش نشده است. اتفاقا هزینه آن کمتر از ترور هم بنظر می رسد، چرا که یک اتفاق ساده است!