ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

کشف مخفیگاه سلاح های ایرانی در عراق

پشت و روی جمهوری اسلامی

روی شبکه های تلویزیون جهان

نمایش تکان دهنده فیلم اعدام، سنگسار... در تلویزیون آلمان

 

فیلم مربوط به کشف مخفیگاه های سلاح ها و مهمات ایرانی در خاک عراق اما در فاصله ای اندک از خاک ایران، بی وقفه از تلویزیون های بین المللی پخش می شود. همزمان با آن، اخبار مربوط به یک انفجار تازه در بغداد و کشته شدن قربانیانی دیگر. در هر گزارشی که روزگذشته در باره این انفجار پخش شد، فیلم کشف سلاح های ساخت ایران از مخفیگاه تازه کشف شده چاشنی آن بود. در بغداد، جزئیات این کشف در یک کنفرانس خبری اعلام شد. دراین کنفرانس خبری گفته شد که ماموران بدنبال اعتراف یک خبرچین به این مخفیگاه دست یافته اند، اما از روز روشن تر است که این نوع آدرس ها و مخفیگاه ها، درجریان بازجوئی از فرماندهان دستگیر شده سپاه و کارکنان نظامی سفارت جمهوری اسلامی در عراق بدست آمده است.

خمپاره ، موشک کوچک و قطعات بمب های موسوم به ای اف پی به همراه مواد منفجره بصورت فلز گداخته بعنوان کشفیات جدید به نمایش گذاشته شد.

این تمام آنچه که تلویزیون ها، دراین روزها از ایران نشان میدهند نیست. در بسیاری از کانال های تلویزیون کشورهای اروپائی نیز فیلم هائی در باره نقض حقوق بشر، اعدام دختران و پسران کم سن و سال و سیستم قضائی و امنیتی جمهوری اسلامی پخش می شود. از جمله شب گذشته ایستگاه  "و.د. ار"  آلمان صحنه های تکاندهنده ای در باره اعدام ها و سنگسارها شب گذشته پخش کرد.