ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

حامیان احمدی نژاد از او فاصله می گیرند

یک حلقه دیگر از "خودی ها"

به زنجیر"غیرخودی ها" اضافه شد

 

یک سایت جدید خبری جدید بابتکار حامیان احمدی نژاد در جریان انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم، راه اندازی شده است. این سایت خبری "منتقدان جوان" نام دارد و می رود تا نه تنها جای خالی بازتاب را پر کند، بلکه با ادبیاتی صریح تر از بازتاب اخبار و نظرات برخی محافل طیفی از ایثارگران و شاخه هائی از آن را منتشر کند.

این سایت که در بخش پیوندهای پیک نت لینک آن قابل دسترسی است، در آخرین صفحه به روز شده خود می نویسد:

برخي مديران رسانه‌هاي اصولگرا و روزنامه‌نگاران اين طيف که از منتقدان بعضي برنامه‌ها و سياست‌هاي دولت احمدي‌نژاد هستند، شنبه گذشته به دادسراي انقلاب احضار شده و مورد بازجويي قرار گرفته‌اند. به گفته يک منبع آگاه، دو نفر از احضارشدگان نيز پس از ساعت‌ها بازجويي، بازداشت شدند، اما در پي فشارهاي گسترده برخي نمايندگان مجلس، موقتا آزاد گرديده‌اند تا در روزهاي بعد دوباره بازجويي از آنها ادامه يابد.

پيش از اين اقدام، ماموران دولتي منزل برخي از اين افراد را تفتيش کرده و اوراق، اسناد، کامپيوتر و وسايل آنها را با خود برده‌اند. گفته میشود اين اقدام با هدف فشار بر برخي فعالان رسانه‌اي منتقد دولت در جناح اصولگرا صورت گرفته است. يک منبع آگاه به «بازتاب» گفت: دبيرکل يکي از احزاب مهم جناح اصولگرا تصميم دارد در واکنش به برخي سؤالات مطرح شده در جريان بازجويي از اين روزنامه‌نگاران، ظرف روزهاي آينده با تنظيم شکوائيه‌اي از دولت شکايت کند. گفته مي‌شود ماموران دولتي در جريان بازجويي از اين افراد، اصرار داشته‌اند مديريت برخي سايت‌هاي خبري منتقد دولت را به يک حزب سياسي اصولگرا نسبت دهند.