ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

رئیس جمهور بودجه را با مشتی دروغ تحویل داد

شاهد دروغ بودن گرانی

سبزی فروش محله احمدی نژاد است!

 

احمدی نژاد، سرانجام بودجه سال آینده را، روز گذشته به مجلس برد و به بهانه آوردن بودجه به مجلس، برای نمایندگان سخنرانی کرد. او سعی کرد دراین سخنرانی به برخی سئوالات که پیرامون وضع بحرانی اقتصادی- سیاسی کشور در مجلس مطرح است، پیش از آنکه بصورت احضار به مجلس و استیضاح مطرح شود پاسخ بگوید! از جمله در باره گرانی، تورم، شرایط خطرناک جنگی و حمله نظامی به ایران.

احمدی نژاد برای انکار گرانی در کشور، با استناد به نرخ های سبزی فروش سرکوچه خود گفت گوجه فرنگی نه کیلوئی 3 هزار تومان بلکه 1200 تومان است!

او پس از مقداری لودگی و مزه پرانی پیرامون مسائلی که این روزها بزرگترین سئوال و نگرانی مردم است، رسید به مسئله اتمی و خطر حمله به ایران و درباره گفت: بسيار بعيد می ‌دانم اتفاق خاصی بيافتد. تبليغات در برخی ها اثر گذاشته است و حرف‌هايی می ‌زنند كه من تعجب می ‌كنم. مثلا میگویند«آقا جنگ است» اين حرف‌ها كدام است؟ آن‌ها كه هميشه در دنيا دم از جنگ می ‌زدند امروز در مقابل ايران جا زده ‌اند و جرات نمی ‌كنند از اين حرف ‌ها بزنند. دشمنان به دروغ می ‌خواهند اينگونه القا كنند كه با صدور اين قطعنامه و اعمال تحريم عليه ايران، ايران بايد هزينه‌های زيادی را در اين ارتباط  بپردازد. ولی ما تا كنون هزينه ای نپرداخته‌ ايم ... چه هزينه ‌هايی داده‌ايم؟

( رئیس جمهور، آشکارا وآگاهانه در مجلس و خطاب به نمایندگان مجلس و چشم در چشم آنها که از برخی اخبار پشت صحنه اطلاع دارند (از جمله رئیس کمیسیون امنیت وسیاست خارجی"علاءالدین بروجردی) دروغ گفت! در رابطه با همین دروغ  و انکار ملی، به آخرین خبری که به ما رسیده و مربوط به گزارش وزارت اطلاعات وامنیت است، درهمین شماره پیک نت مراجعه کنید.)