ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

اعلام همسوئی کامل جمهوریخواهان و دمکرات های امریکا علیه ایران

کسینجر و هیلاری کلینتون

آب پاکی روی دست رهبر ریختند!

 

هنري كيسينجر اظهار داشت: جورج بوش طرح ويژه‌يي براي پايان جنگ در عراق دارد!

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از

 

روزنامه‌ الشرق الاوسط - چاپ لندن بخشی از آخرین مصاحبه هنري كيسينجر وزير خارجه اسبق آمريكا را منتشر کرد که وی در آن گفته است:

«من  كاملا معتقدم بوش طرحي براي بحران عراق دارد؛ در عین حال ما مدركي نداريم كه نشان دهد بوش قصد دارد برای اجرای این طرح خود موافقت دو حزب دموكرات و جمهوريخواه آمريكا را جلب كند. البته اعزام نيروهاي بيشتر به عراق ممكن است منجر به برقراري ثبات و تشكيل دولت متحد ملي دراین کشور شود.  بزرگترين چالش كنوني در منطقه حمایت از گروه‌هاي تندرو از سوی ايران است. در صورتی که ادامه نا امنی در عراق منجر به گسترش خشونت و حتی کودتا ها در منطقه خواهد شد. درحال حاضر اهدافي كه برخي اعضاي كميته روابط خارجه‌ مجلس سنا مشخص كرده‌اند با اهدافي كه جورج بوش براي اجراي آن تلاش مي‌كند، هماهنگ است.»

این نظرات گسینجر همسوئی کامل دارد با آخرین سخنان هیلاری کلینتون همسر رئیس جمهور سابق امریکا از حزب دمکرات و کاندیدای این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری آینده امریکا از حزب دمکرات این کشور. او نیز گفت که "دمکرات ها و جمهوریخواهان نظرات مشترک و اهداف مشترکی در مقابله با برنامه اتمی ایران دارند و راه حل نظامی علیه ایران پرونده ایست همچنان باز است."

این دو موضع گیری، آب پاکی را روی دست رهبر جمهوری اسلامی و نظریه پردازان سیاسی اطراف او ریخت که انتخابات اخیر پارلمانی در امریکا و پیروزی دمکرات ها را به ملت ایران تبریک گفته و آن را ناشی از پایداری جمهوری اسلامی و به سود سیاست های آن ارزیابی کرده بودند.