ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

با تاکید بر بحرانی بودن شرایط کشور

حضور و سخنرانی سئوال برانگیز

شهردار تهران در نماز جمعه دیروز

 

سردار قالیباف که پس از ناکامی در انتخابات ریاست جمهوری دوره نهم، علیرغم همه مقاومت احمدی نژاد، شهردار تهران شد روز گذشته در نماز جمعه تهران سخنرانی کرد. او بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز سخن گفت و در محافل سیاسی تهران این حضور و سخنرانی جز این تعبیر نشد که یا مقدمات برکناری پیش از موعد احمدی نژاد مطرح است و یا زمینه سازی ریاست جمهوری قالیباف. هم نفوذ وی در میان فرماندهان سپاه و هم مواضع معقولانه ای که در دوران اخیر داشته، در کنار صبری که در برابر کارشکنی های احمدی نژاد از خود نشان داده، عملا مسئله جایگزینی او را جدی تر از گذشته کرده است.

شهردار تهران در این سخنرانی، با اشاره به اينكه كشور در شرايط بسيار حساسي قرار گرفته گفت:

دشمنان بدنبال توطئه, مزاحمت و ترفندهاي متعدد براي برخورد با جمهوري اسلامي هستند. آنها می خواهند خواسته‌‏هاي خود را به ملت ايران تحميل كنند. البته ملت ایران طی سالهای پس از انقلاب تهديدها و تحريم‌‏ها را بارها و بارها تجربه كرده است.

اميدوارم به لطف الهي و با پايداري و آگاهي مردم و تدبير مسوولان، مانند گذشته كشور از توطئه‌‏ها و فشارهاي امروز رهايي يابد.

در اين شرايط دولت و ملت بايد در صحنه باشند و مجموعه مسوولان و دولتمردان بايد با وحدت, انسجام, تدبير, عقلانيت, صبر و طمانينه از تمام ظرفيت‌‏هاي كشور و نظام در اين مقطع حساس استفاده كنند.