ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

ملاقات قالیباف و احمدی نژاد

سخنگویان دو گروه سرداران سپاه

سایت فردا نیوز، که متمایل به یکی از گروهبندی های اصولگرا و منشعب از اصولگرایان متحد احمدی نژاد و نزدیک به ارزشی های موتلفه اسلامی است و حالا راهنما زده تا به سمت قالیباف شهرداری تهران بپیچد، در میان اخباری که منتشر می کند، این خبر زیر را هم منتشر کرده که خواندنی است:

در جلسه پنجشنبه گذشته احمدی نژاد و قالیباف که به درخواست شهردار تهران برگزار شد، رئیس جمهوری به قالیباف پیشنهاد کرد که به عنوان سفیر جمهوری اسلامی، به ونزوئلا برود!

خبرنگار فردا کسب اطلاع کرد که این جلسه به درخواست محمد باقر قالیباف برگزار شد و انگیزه وی از درخواست ملاقات با رئیس جمهوری، کاهش تنش میان نیروهای اصولگرا پس از مسائل پیش آمده در انتخابات اخیر شورای شهر تهران بود.

در این جلسه قالیباف از عدم پرداخت بودجه تبصره 13 از سوی دولت برای حل مشکل حمل و نقل تهران گلایه کرد ولی در کمال تعجب، احمدی نژاد اظهار بی اطلاعی کرد و فورا در تماس تلفنی با هاشمی معاون عمرانی وزارت کشور، به او دستور داد که در این زمینه اقدام فوری صورت گیرد.

در ادامه جلسه، رئیس جمهوری از دستاوردهای جهانی دولت خود سخن گفت و از قالیباف خواست که برای تکمیل فعالیتهایش در آمریکای لاتین، به عنوان سفیر جمهوری اسلامی ایران به ونزوئلا برود و یا به عنوان سفیر ایران در ژاپن، مشغول به کار شود.

قالیباف هم برای رئیس جمهوری توضیح داد که وی قبل از برگزاری انتخابات شوراها، قصد استعفا داشت ولی بسیاری از بزرگان، نظر دیگری داشتند و او تسلیم این نظرات شده است و بنابراین قصد دارد به عنوان شهردار به کارش ادامه دهد و کارهای نیمه تمام خود را در کنار شورای شهر جدید کامل کند.