ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

توطئه ای جدید

آغاز طرح جدا سازی اخبار

اسلام شیعه و اسلام سنی

پایان عمر صدام حسین، با آغاز خیلی حوادث همراه شده است. نه فقط در کشورهای مسلمان و عرب زبان، بلکه در کشورهای اروپائی و امریکائی. این حوادث چنان زنجیره ایست و چنان متاثر از هم و یا در دنباله هم که دشوار بتوان تصور کرد هدایت شده نیست!

در جهان اسلام که اکثریت با سنی هاست و شیعه ها در اقلیت اند، صدام شده است قهرمان و باعث و بانی اعدامش هم ایرانی ها و یا "فارس های شیعه"

تا اینجا، مسئله اعدام صدام حسین و نتایج آن منطقه ای بود، اما از چند روز پیش شبکه های خبری مهم تصویری و صوتی و حتی روزنامه های مهم اروپا و امریکا و حتی کانادا نیز مرزبندی های سنی و شیعه را آغاز کرده اند. مثلا درباره راه یافتن نماینده ای مسلمان به مجلس فلان کشور فورا اضافه می شود که "مسلمان سنی". حتی در کانادا اعلام حمایت مجامع اسلامی از نخست وزیر راست گرای این کشور با تاکید بر "مجامع اسلام سنی" از تلویزیون پخش شد.

بدین ترتیب در اذهان عمومی جهان طرح جدا سازی دو گروه اسلامی و تفکیک آنها از یکدیگر به اجرا گذاشته شده و از شبکه های تلویزیونی نیز اعلام می شود. هدف آنست که شیعه ها، شاخه خطر آفرین اسلام معروفی شوند و ایران بعنوان کانون این خطر.