ديدگاه‌ها

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

 

 
 
 
 
 

اعتراف در نمازجمعه تهران

فتوای 38 روحانی عربستان

علیه شیعیان و حجاج ایرانی

سخنان جنگ طلبانه امام جمعه موقت تهران خطاب به حکام عربستان:

زائران ما نماينده‌ 70 ميليون ايراني اند و ما آنها را تنها نمي‌گذاريم.

احمد خاتمی عضو شورای نگهبان که امام جمعه موقت تهران هم شده، درنماز جمعه این هفته خود، نتیجه فقر گسترده و غارت ادامه دار مردم را به آخرت حواله داد و گفت:

بهشت و جهنم در اين جهان بوجود می آید و اين اعمال ماست كه بهشت و جهنم را مي‌آفريند. كساني كه وظايف مالي خود را انجام نمي‌دهند، اين پول‌ها، دلارها و سكه‌ها روز آخرت مار و افعي می شوند بر گردن آن‌ها.

امام جمعه موقت تهران در بخش دیگری از خطبه های خود اشاره ای بسیار مختصر به آن تقابل سنی ها با شیعیان کرد که امسال در مراسم حج خود را نشان داد و در نهایت امر می رود تا به یک رویاروئی نظامی درمنطقه ختم شود. احمد خاتمی گفت:

ديديم كه 38 نفر از آخوندهاي درباري عربستان نامه‌اي سراپا فحش و تفرقه‌افكني را امضا كردند كه گويي دست‌نوشته‌ بوش و رژيم صهيونيستي بوده است. اين باعث تاسف است كه كساني كه خود را عالم مي‌دانند تا اين حد ساده‌لوح و خائن باشند. قصه، قصه‌ شيعه و سني نيست، اين‌ها اسلام را نمي‌خواهند.

ما تحركات اهانت آمیز، زشت و شيطاني برخي از ماموران سعودي با زائران عزيزمان را نیز مي‌بينيم.  آن‌ها نمي‌گذارند زائران ما به راحتي زيارت کنند. اما بدانند كه زائران ما نماينده‌ 70 ميليون ايراني اند و ما آنها را تنها نمي‌گذاريم.