جهان و ايران

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
     
 
 
 

رئیس پلیس تهران:

متهم سی دی هنرپیشه سریال

نرگس هنوز در ارمنستان است

زهرا میرابراهیمی 2 ساعت دراختیار پلیس بود و آزاد شد تا متهم آن سی دی از ارمنستان به تهران منتقل شود. تاکنون 4 متهم در ارتباط با این سی دی زندانی شده اند.

تجاوز و فیلمبرداری

از دختران نوجوان

باند "علی میکروب" لو رفت و خانه های تیمی گروه

او در تهران، کرج و شمال کشف شد

 

پلیس تهران بشارت داد که یکی از میکروب های پایتخت بنام «علي ميكروب» دستگیر شده است. چون علی میکروب دانشجو و فعال سیاسی و یا فارغ التحصیل دانشگاهی و عضو سازمان ادوارتحکیم وحدت نبوده و ارتباطی هم با حزب توده و یا نهضت آزادی نداشته، مدت ها با خیال آسوده فعالیت می کرده است. از جمله با دختران نوجوان دوست می شده، آنها را عاشق خود می کرده و سپس می برده خانه تیمی اش. به آنها آب میوه بیهوش کننده و یا مشروب الکلی می داده و به آنها تجاوز می کرده است.

البته کار به اینجا خاتمه نمی یافته، بلکه از آنها به سبک هنرپیشه سریال نرگس فیلمبرداری هم می کرده و می فرستاده به بازار! البته در ابتدا برای ادامه فعالیت های تیمی آن ها را تهدید می کرده که این فیلم ها را بعنوان اعترافات جنسی به سبک اعترافات سیاسی پخش می کند مگر اینکه همکاری کنند.

سردار عليپور، نتیجه تحقيقات پليس را اینگونه توضیح می دهد:

باند علی میکروب، دختران نوجوان را تهديد كرده بودند كه در صورت عدم همكاري، فيلم‌ها را در مدرسه و منازلشان توزيع خواهند كرد.

به گفته سردار علیپور، باند علی میکروب سرانجام نه توسط پلیس و نیروهای امنیتی، بلکه با مراجعه یکی از دختران تجاوز شده به پلیس لو می رود>

"دختر نوجواني با مراجعه به پليس اعلام كرد كه از سوي اعضاي اين باند مورد تعرض قرار گرفته است.  با همكاري اين دختر و اطلاعاتي كه او در اختيار پليس قرار داد، «علي ميكروب»، «آرش تي‌ان‌تي» و «حسن خروس»، 3 سركرده 20 و 21 ساله باند دستگير شدند و به دنبال آن، 27 پسر ديگر كه بين 14 تا 21 سال سن داشتند، شناسايي و در تهران دستگير شدند.

سردار علیپور رئیس پلیس تهران در باره خانه های تیمی باند علی میکروب گفته است: " اعضاي اين باند، پس از طرح دوستي با دختران نوجوان، آنها را به منازلي در تهران، كرج و شمال كشور می  کشاندند. از ابتداي سال تاكنون، 20 پرونده در خصوص فيلمبرداري از اين صحنه‌ها و سوءاستفاده از آن به پليس امنيت تهران بزرگ ارجاع شده است.

فیلم معروف به فیلم خصوصی بازیگر سریال نرگس

سردار عليپور درباره پخش سي‌دی هنرپیشه سریال نرگس نیز که چیزی شبیه همان فیلم های باند علی میکروب است گفت: پیگیری رد این سی دی را از يك ماه پيش پلیس شروع کرده بود، این سی دی زیاد پخش نشده بود، اما از زماني كه شايعه‌ خودكشي وي در يكي از روزنامه‌ها منتشر شد، این سي‌دي بصورت گسترده پخش شد. متهم پرونده، هم اكنون در ايروان پایتخت ارمنستان است و با اقداماتي كه صورت گرفته بزودي به كشور باز خواهد گشت.

این هنرپیشه- "زهرا میرابراهیمی"- نیز خودکشی نکرده و آزاد است. این هنرپیشه، تنها دو ساعت در اختيار پليس بود، البته 20 نفر در ارتباط با این پرونده به اتهام تكثير و توزيع آن احضار شدند و با دستگيري 7 تن، هم اكنون چهار تن در زندان به سر مي‌برند.

تا انتقال متهم اصلي به تهران، بايد از گمانه‌زني خودداري شود. هنوز بررسي‌ها در مورد صحت این فيلم ادامه دارد.