ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
  احمدی نژاد
رفتنی است؟ یا بُردنی؟
 
 
 
 

 

عدم حضور رئیس و نواب رئیس و حتی چهره‌های سخنران مجلس هفتم، در دیدار سال جدید احمدی نژاد با نمایندگان مجلس زمینه حدس و گمان‌های متفاوتی را فراهم ساخته است. شایعه تشتت در جلسات کابینه و طرح استعفای غلامحسین الهام سخنگوی دولت نیز قبلا این شایعات را زمینه سازی کرده بود. در برخی محافل سیاسی حتی از نگرانی‌ها و برآشفتگی احمدی نژاد در روزهای اخیر صحبت می‌کنند. درهمین محافل از هم می‌پرسند: رفتنی است؟ یا بردنی؟

حذف او از تمام عرصه‌های مهم تصمیم گیری کشور، جدا سری وزارت خارجه و همسوئی این وزارتخانه با شورای عالی امنیت، رفتن وزارت اطلاعات زیر بلیت بیت رهبری و خروج عملی از هیات دولت، گردن کشی وزیر کشور و قائم مقام نظامی و پرنفوذ او در سپاه و بسیج، افزودن شدن شمار گروهبندی‌های مخالف سیاست‌های دولت و بویژه خودسری‌های احمدی نژاد، بودجه مسئله ساز و هشدارهای پیاپی در باره تورم، بحران و خطر شورش عمومی همگی باندازه کافی است تا پیرامون شایعات روزهای اخیر بیشتر اندیشه شود. واقعا رفتنی است؟ یا بردنی؟

این روزها، احمدی نژاد یکبار دیگر مسئله وابستگی خود به محافل غیبی را در مرکز تبلیغات خویش قرار داده است. درهمان جلسه نمایندگان مجلس که روسای آن غیب داشتند، او با آگاهی از همین زمزمه‌ها و پرسش "رفتنی است؟ یا بردنی" گفت:

«در جریان هستیم که هدایت این جریان یک امداد غیبی است و این حرکت در ۸-۷ سال آینده ادامه می‌‏یابد

در ادامه همین نگرانی و تاکید روی 7- 8 سال ماندن خود و ترساندن تصمیم گیرندگان از حمایت مردم از خود گفت:

«در سفرهای استانی مردم در تجمعات بی‌‏هوش می‌شوند که آنها را با آمبولانس خارج می‌کردند. »