ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

نوه آیت الله خمینی:

اگر تخریب را خاتمه ندهند

یک سایت راه خواهیم انداخت

و پرونده های سیاه را رو خواهیم کرد 

 
 
 
 
 

علی اشراقی، نوه آیت الله خمینی که نظرسنجی های اخیر دولت نشان داده بود رای اول تهران را برای مجلس هشتم خواهد آورد، اعلام انصراف کرد.

در یک اقدام کمتر قابل پیش بینی که عمدتا باید نتیجه اطلاعات مربوط به پشت صحنه برگزاری انتخابات مجلس هشتم باشد، علی اشراقی؛ نوه آیت الله خمینی از شرکت در انتخابات مجلس هشتم انصراف داد و خود را کنار کشید. این درحالی است که شورای نگهبان پس از یک سلسله کشاکش ها، صلاحیت او را که ابتدا رد شده بود، دوباره تائید کرده بود. نظرسنجی های هفته گذشته در تهران که از سوی دولتی ها و بصورت غیر علنی انجام شده بود، حکایت از رای بالای علی اشراقی در صورت شرکت در انتخابات مجلس هشتم داشت. حتی درگزارشی که به پیک نت رسیده و روز گذشته منتشر شد، قید شده بود که او رای اول تهران را می تواند بیآورد. احتمالا با آگاهی از نتایج همین نظرسنجی حملات تبلیغاتی علیه او در سایت های وابسته به دولت تشدید شده بود و خود وی و مشاورانش نیز حدس می زده اند، با تقلب و هر ترفند دیگری سعی خواهند کرد او را بازنده انتخابات معرفی کنند. همه بیم از وجود یک "خمینی" در مجلس و یا در دیگر ارگان های حکومتی است. به همین دلیل سید حسن خمینی فرزند احمد خمینی نیز مورد حمله شدید تبلیغاتی قرار گرفت تا مبادا در انتخابات مجلس خبرگان شرکت کند و به این مجلس راه یابد. پس از حسن خمینی که نوه پسری آیت الله خمینی بود، نوبت به علی اشراقی نوه دختری آیت الله خمینی رسید و پیش از این دو، نوبت به سید احمد خمینی رسیده بود که جدی ترین رقیب آینده برای بدست گرفتن سکان رهبری در جمهوری اسلامی بود. فردی که بیش از هرکس  در حاکمیت ایران صاحب اطلاعات بود و بسیاری از رهبران کنونی – از جمله علی خامنه ای- برای دیدن او در زمانی که آیت الله خمینی زنده بود، باید وقت قبلی می گرفتند!

زهرا اشراقی، خواهر علی اشراقی (همسر محمد رضا خاتمی) که او نیز مانند علی اشراقی فرزند آیت الله اشراقی است (داماد ارشد و یاور آیت الله خمینی در طول دوران مهاجرت و درجریان بازگشت به ایران و سالهای اول جمهوری اسلامی) درباره انصراف برادرش به خبرگزاری های داخلی در چند جمله کوتاه گفت: انصراف علی خواست خانواده حضرت امام (ره) و خود وی بود.  شایعاتی كه در زمان ثبت نام علی اشراقی برای انتخابات مجلس هشتم علیه وی راه انداختند، در عرصه اخلاقی بی‌نظیر نباشد كم‌نظیر است.  خانواده حضرت امام (ره) حقیقتا از شایعات بوجود آمده در باره وی متاثر شدند.  قطعا به دلیل ارادتی كه هنوز مردم به حضرت امام(ره) و خانواده ایشان دارند اگر آقای اشراقی وارد مجلس هشتم می‌شد، رای بالایی می‌آورد و مدیر اجرایی قوی‌ای می‌شد.  البته می‌گوئیم که آستانه تحمل ما هم اندازه‌ای دارد، اگر كار را به جایی برسانند كه این تحمل تمام شود، شاید خیلی پرونده‌های سیاهی كه وجود دارد را با راه‌اندازی یك سایت خبری به اعلام عموم برسانیم.