ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

مانور نظامی در خلیج فارس، آرایش نظامی امریکا در آبهای لبنان،

 بمباران غزه و تشدید حملات تبلیغاتی عراق به ایران

نشانه های جدید و هشدار دهنده

حمله به سنگرهای ج. اسلامی

 
 
 
 

 

همزمان با بمباران غزه از سوی ارتش اسرائیل، یک کشتی جنگی امریکا نیز در سواحل شرقی لبنان مستقر شد. کشتی جنگی "یو اس‌اس کول" (USS Cole) که در آبهای سواحل شرقی لبنان مستقر شد مجهز به موشک‌های تهاجمی "تام‌هاوک" است. قرار است کشتی جنگی "ناساو" (Nassau) ، با صدها سرباز و هلیکوپترهای جنگی نیز به سواحل لبنان برسد.

 این تحرکات نظامی، تنها 10 روز پس از سخنرانی و هشدار سیدحسن نصرالله رهبر حزب الله لبنان مبنی بر قصد اسرائیل برای اشغال جنوب لبنان صورت می گیرد. نصرالله درمراسم یادبود "عماد مغنیه" فرمانده میلیشیای حزب الله لبنان که در سوریه ترور شد سخنرانی می کرد. فردی که او را رهبر بسیاری از عملیات تروریستی سالهای اخیر در منطقه معرفی کرده اند و رهبران جمهوری اسلامی – از جمله خامنه ای و احمدی نژاد- او را سردار بزرگ اسلام!

آنچه که در هفته های اخیر در لبنان گذشته و نشانه های آن روز به روز بیشتر مشاهده می شود، همان هشدار سید حسن نصرالله است، که اهمیت آن به مراتب بیش از ستایش ها و ارسال پیام ها به مناسبت ترور عماد مغنیه است.

این جابجائی های نظامی، تشدید حملات هوائی به غزه و مانور نظامی فرانسه و شیخ نشین های خلیج فارس در کنار هم معنائی جز این ندارند که یورش جدیدی علیه سنگر های اطراف ایران آغاز شده است. حملات تبلیغاتی مقامات دولت عراق و حتی رسانه های این کشور علیه دولت احمدی نژاد- در آستانه سفر ی که گفته می شود قرار است به بغداد بکند- و پیام هائی که میان رهبران عراق و ترکیه، بدنبال عقب نشینی ارتش ترکیه از شمال عراق و پس از سفر وزیر دفاع امریکا به ترکیه مبادله شد، نیز بخشی از سناریوی جدیدی است که کم کم از پرده بیرون می آید!