ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

رئیس پلیس امنیت نیروی انتظامی:

نیروی انتظامی بی تقصیراست!

طرح جامع عفاف را

شخص احمدی نژاد ابلاغ کرده!

 
 
 
 

 

درگیری ماموران زن و مرد نیروهای انتظامی با مردم – بویژه زنان- در خیابان ها و به بهانه طرح ارتفاء امنیت اجتماعی، وحشت از سقوط آراء جناح راست موسوم به اصولگرایان را تشدید کرده است. این وحشت به گونه ایست که در روزهای اخیر دولت کوشیده است شانه خود را از زیر این بار بیرون بکشد، چرا که از بیم سقوط آراء خود اصولگرایان نیز چند دسته شده و عمدتا می کوشند حساب خود را از حساب دولت احمدی نژاد جدا کنند.

بدنبال همین تلاش و بویژه پس از مصاحبه سخنگوی دولت احمدی نژاد که کوشید نقش احمدی نژاد در این رابطه را انکار تکذیب کند، سردار اشتری، رئيس پليس امنيت نيروی انتظامی مصاحبه کرده و گفت:

اگر بخواهيم برخي انتقادات از اين طرح را حمل بر صحت بدانيم، بايد آن را ناشي از بي‌اطلاعي بدانيم؛ وگرنه طرح جامع عفاف در عالي‌ترين مراجع قانوني از جمله شورايعالی انقلاب فرهنگي به تصويب رسيده و از سوي شخص رئيس جمهور براي اجرا به ناجا ابلاغ شده است.

در صورتي كه نياز به انتشار اسناد و اطلاعات مربوط به اين هماهنگي‌ها باشد، بزودي اين كار صورت خواهد گرفت تا همه بدانند تفاوت مواضع علني با آنچه در جلسات و مكاتبات اظهار مي‌شود تا چه اندازه است.  ناجا تنها ضابط و مجري قانون است و در اين زمينه سياستگذاري نمي‌كند.