ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18  بهمن 1388

infos@peiknet.com

 
 
 

کسی که به رهبر دکترای افتخار داد!

"فرهاد رهبر"، "دکترفرهادی"

وزارت اطلاعات فلاحیان است

 
 
 
 

در مطلب دکترای افتخاری برای خامنه ای، فرهاد رهبر را نیمه نظامی خوانده اید. من خودم یک دانشگاهی اخرالجی هستم و این فرد را می شناسم. او مدتی اطلاعاتی سپاه بود.

رهبر معاون وزارت اطلاعات بود در زمان فلاحیان و بعد از آن نیز در این تشکیلات کار می کرد. از ابتدا نیز مامور وزارت اطلاعات بود و به کمک خلیل عراقی که او هم خودش مامور وزارت اطلاعات است و مدتی رئیس دانشکده اقتصاد بود به این داتشکده راه یافت و لیسانس و فوق لیسانس و دکتری گرفت. پایان نامه او را هم همین خلیلی عراقی سرپرستی کرد و با سرهم بندی به او دکترا داد.

زمانی که فرهاد رهبر در وزارت اطلاعات بود، نام مستعار او "دکتر فرهادی" بود و با این نام بود که پرونده ها و احکام جنایت را امضاء می کرد. این فرد مستقیمآ در بسیاری از تبه کاری های وزرات اطلاعات دست داشته و به همین دلیل نیز در زمان احمدی نژاد که کابینه او محل تجمع جنایت ورزان اطلاعاتی و اطلاعات سپاه است، رهبر برای مدتی رئیس سازمان برنامه شد. این فرد شایستگی دانشگاهی ندارد لکن با زور وزارت اطلاعات و کمک افراد نا پاکی مثل خلیلی عراقی عضو هیات علمی دانشگاه شد. زمانی که قرار بود پس از عمید زنجانی او را رئیس دانشگاه تهران کنند نیز همین خلیلی عراقی بود که پرونده ارتقاء او را به هیات ممیزه دانشگاه برد و گفت این رنیس جدید شما خواهد بود. ارتقاء او را به دانشیاری تصویب کنید و آن مجموعه نیز چنین کردند.

موفق باشید استاد بازنشسته(نام محفوظ)

 

 
 
اشتراک در فیس بوک