ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18  بهمن 1388

infos@peiknet.com

 
 
 

گفته می شود شمار اسرای سبز تهران و شهرستان ها از 10 هزار گذشته است

نقشه نظامی سپاه

برای فتح خیابان انقلاب در 22 بهمن

 
 
 
 

به گفته برخی از منابع موثق، براساس برنامه از پیش طراحی شده از سوی نیروهای نظامی – امنیتی خیابان انقلاب قرار است روز 22 بهمن، حد فاصل امام حسین تا میدان آزادی به مناطق مختلف تقسیم شود. هر منطقه به بسیج یکی از شهرهای ایران واگذار شود.

به عنوان مثال زیر پل کالج در اختیار بسیج بابلسر، حد فاصل شانزده آذر تا انقلاب در اختیار بسیج مشهد و به همین ترتیب تمامی نقاط خیابان بزرگ انقلاب تا میدان آزادی قرار است توسط نیروهای بسیج از صبح زود 22 بهمن اشغال شود. طرح سهمیه به فرماندهی بسیج شهرها ارسال شده است. در نامه های ارسالی برای ابلاغ سهمیه ها نوشته شده است که بسیجی های کاملا مخلص و وفادار و تابع ولایت به تهران اعزام شوند. بسیج برخی از شهرها از جمله مشهد به مرکزفرماندهی طرح سهمیه بندی بسیج برای 22 بهمن تهران اعلام کرده اند که قادر به تامین سهمیه تعیین شده نیستند و با کمبود نیروهای کاملا مخلص و تابع ولایت روبرو هستند .

بسیج هر شهر همچنان موظف شده است تمامی پارچه های سبز موجود در پارچه فروشی ها را خریداری کند و بر آن شعارهای "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و "سبز فقط سبز علی" بنویسند و این پارچه های شعار نویسی شده را به هنگام تسخیر خیایان های تهران در دست بگیرند.

همه این صحنه سازی ها که به سنگر بندی نظامی می ماند با هدف نمایش مشروعیت حکومت و حمایت مردمی از علی خامنه ای در برابر دوربین خبرنگاران خارجی که به تهران دعوت شده اند صورت گرفته است.

این نکات را در باره سهمیه بندی بسیجی برای 22 بهمن سایت جرس فاش ساخته است. و این درحالی است که همزمان با این تدابیر، گفته می شود حتی اگر کسانی با اس ام اس بخواهند مردم را به راهپیمائی دعوت کنند و یا مسیر تجمع تعیین کنند، اگر شناسائی امنیتی شوند دستگیر می شوند. همچنین گفته می شود در طرح پیشباز 22 بهمن، تاکنون نزدیک به 10 هزار نفر در سراسر کشور دستگیر شده اند که سهم عمده مربوط به تهران است. این دستگیری ها با هدف فلج کردن سازماندهی تظاهرات صورت گرفته و حتی شامل اعضای فامیل زندانیان سیاسی دهه 60، فامیل روزنامه نگاران، تمام کسانی که به نوعی با کانون ها و انجمن های مدنی در ارتباط بوده اند شده است.

 

 
 
اشتراک در فیس بوک