در باغ سبز جدید احمدی نژاد
هر ایرانی یک خانه ویلائی
با یک لوله نفت درکنار سفره‌اش!

 

توپ خالی فرمانده نیروی انتظامی
حمله و دفاع اینترنتی
میان جنبش سبز و کودتاچی‌ها

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

30دیماه

1388

20 ژانویه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

با ادامه تهد یدهای ستاد کودتا
مردم با عزم مقابله
22 بهمن بیرون خواهند آمد

در دو هفته گذشته، دهها تن از زندانیان سیاسی دهه 60 در تهران و چند شهر دیگر ایران بازداشت شده اند. نه جرمی داشته اند و نه دلیلی برای این دستگیرها اعلام شده است. به آنها گفته اند "موقتا دوباره مهمان باشید. شب عید آزاد می شوید!"

این بازداشت ها و جمله ای که خطاب به اعتراض این زندانیان سابق گفته شده، باز هم بیشتر نشان میدهد که حاکمیت کودتائی تا چه حد نگران راهپیمائی 22 بهمن و حضور گسترده مردم در آنست. حتی در برابر اعتراض این زندانیان سابق که گفته اند "ما اصلا دیگر فعال نیستیم و کار به این کارها نداریم. زندگی مان را می کنیم و این بازداشت و دستگیری به زندگی و کار ما لطمه می زند"، بازداشت کنندگان گفته اند: "ما میدانیم شما فعالیتی ندارید، اما بالاخره این مردم از یک جائی تحریک می شوند، و ما دنبال این مرکز تحریک هستیم! شماها تجربه انقلاب بهمن و فعالیت های اول انقلاب را دارید. بهتر است یک مدت پیش ما باشید، زیاد نمی مانید."

این جملات و گفتگوهائی که رد و بدل شده، نقل به مضمون و مستند به شنیده های مستقیم است. کسانی که بازداشت شده اند نیز از فعالان سابق گروه ها و احزاب سیاسی متفاوت اند، اما از آنجا که افراد شناخته شده در جامعه نیستند و درمطبوعات سالهای گذشته نامشان مطرح نبوده، اخبار مربوط به دستگیری آنها مانند دیگر دستگیری ها بازتاب نیافته است.

همزمان با همین دستگیری ها که به پیک نت اطلاع داده شده و شمار آنها به دهها تن می رسد، در 48 ساعت گذشته عده دیگری از اعضای رهبری و فعالان نهضت آزادی و ملی مذهبی ها نیز بازداشت شده و به جمع بقیه زندانیان سیاسی بعد از کودتای 22 خرداد پیوسته اند. گفته می شود در گزارش محرمانه ای که کمیسیون امنتی ملی مجلس دراختیار دارد و برخی نمایندگان نیز از آن مطلع اند، اکنون  با احتساب دستگیری های استان های دیگر، شمار روزنامه نگاران، فعالان سیاسی، رهبران احزاب، فعالان حقوق مدنی و... که از بعداز کودتای 22 خرداد دستگیر شده اند از مرز 500 تن گذشته است و رقم مجموع دستگیری های تهران و شهرهای دیگر به 10 هزار رسیده است. با آنکه رسما اعلام نشده، اما گزارش های غیر رسمی شمار کشته شدگان پس از کودتا را تا 500 تن در تهران و شهرهای دیگر تخمین ثبت کرده است. این گمان نزدیک به واقعیت است که اگر روند کنونی در حاکمیت ادامه یابد، صدها تن دیگر تا 22 بهمن دستگیر خواهند شد و باحتمال بسیار زیاد چند ترور دیگر نیز حکومت با هدف ترساندن استادان دانشگاهی، فعالان سیاسی هنوز دستگیر نشده و دانشجویان و زنان فعال مدنی انجام خواهد شد.

گفته می شود، فرماندهان کودتائی سپاه و شخص احمدی نژاد به علی خامنه ای اطمینان داده اند که 22 بهمن آرامی را نظام پشت سر خواهد گذاشت و هر نوع تصمیم به تغییر روش و یا ادامه روش کنونی، موکول به نوع برگزاری 22 بهمن است.

حکومت تصور می کند مردم گوسفنداند و بر این تصور است که با این دستگیری ها و ترور ها، مردم بدون چوپان خواهند شد و 22 بهمن به نقطه عطف برای تثبیت کودتا تبدیل خواهد شد. با همین تصور، حتی مطبوعات از انتشار هر نوع عکس از دوران انقلاب بهمن که یادآور قیام 8 ماه اخیر مردم باشد، نه تنها منع شده اند، بلکه به آنها از هم اکنون اخطار داده شده است. سیمای جمهوری اسلامی نیز خود بعنوان کانون هدایت کننده این سانسورها، امسال هیچ تصویر و فیلمی از انقلاب بهمن منتشر نخواهد کرد که مشابهتی با قیام 8 ماه اخیر مردم داشته باشد.

همه این تصورات و تدابیر، برای خانه نشین کردن مردم است. مردمی که نیاز به هیچ دعوت و رهبری خیابانی ندارد و خود میدانند که هر روز تاریخی که در 30 سال اخیر، روز راهپیمائی و تظاهرات و اجتماعات بوده، فرصتی است برای حضور اعتراضی در خیابان ها. مسئله به همین سادگی است و دستگیری های سیاسی اخیر، راه به جائی نخواهد برد.

برای این دعوت "وعده ما 22 بهمن، خیابان انقلاب و میدان آزادی" نیاز به هیچ اعلامیه و رهنمودی نیست.  همه میدانند چه روزی و برای چه هدفی باید بیآیند و می آیند. وحشت حکومت از حضور مردم، ممنوعیت های جدید، تهدید به کنترل اینترنت ها، تهیه اطلاعیه های تصویری از سوی ستاد کودتا برای معرفی تظاهر کنندگان توسط مردم و ... همه و همه به جای آنکه باعث ترس مردم شود، خود به معنای دعوت مردم به تظاهرات و راهپمائی 22 بهمن است. بویژه که همه این تدابیر و پیشگیری ها بیش از پیش مردم را عصبی و مصمم به حضور خیابانی می کند و جنبه های مقابله و خشونت در برابر نیروهای انتظامی را تقویت می کند. مردم بیش از گذشته نقاب به صورت در خیابان ها ظاهر خواهند شد و در واکنش به تهدید هائی که حکومت در باره اعدام دستگیر شدگان می کند، مردم سعی خواهند کرد برای دستگیر نشدن به مقابله با دستگیر کنندگان برخیزند و این همان فاجعه جنگ داخلی است که دست های مرموز در کانون مرکزی حکومت و در میان فرماندهان سپاه کشور را به آن سو می برد.


سخنرانی شجریان
 د رنشست بازیگران سینما

این روزهائی
 که می بینیم
در زندگی و
 تاریخ ما می ماند!


سخنرانی جدید فرمانده نیروی انتظامی
حفظ قدرت، به کمک
تکنولوژی، مشت، لگد و باتوم

سخنرانی حسن روحانی
370 میلیارد دلار در جیب دولت نهم احمدی نژاد بود!
یک پاپاسی از این پول باقی نمانده و حساب دولت به زیر صفر رسید

شکارچیان جنگل سبز گاهی کفن میپوشند،گاهی لباس شخصی!
گزارش خاکسپاری استاد فیزیک "علمحمدی"

پیش بینی علی خامنه ای از راهپیمائی 22 بهمن


سردار نجار وزیر کشور و سردار ارشاد منش معاون وزیر
 
پاداش یک میلیارد تومانی به 5 فرمانده کودتائی سپاه

مصاحبه حجت الاسلام سعید منتظری
 ترکیب شورای 5 نفره ای  که مردم رهبری آن را می پذیرند

آذربایجان
طومار حمایت از پیشنهادهای طرح شده در بیانه شماره 17 موسوی


نیمه حجاب های ولائی
جلوی دوربین سیما و درتظاهرات حکومتی


سرمقاله راه توده
دو توطئه همزاد یکدیگرجنگ با عراق – سیاست اتمی

نوشین احمدی خراسانی
بخوانید این رنجنامه را بنام ایرانی، بنام انسانیت!

ملت همان را می خواهد که فرمانده سپاه نگران آنست
 فرمانده سپاه پاسداران دو جمله حرف حساب زد!

رئیس اتاق بازرگانی و معان و بازرگانی
آقازاده ها و مدیران دولتی
وام های میلیاردی را پس نمی دهند


جلسه فرماندهان نیروهای انتظامی
فیلم ها و شعاری انقلاب 57سرود یاد جنش سبز می دهد!


نامه نمایندگان مجلس ششم به علی خامنه ای
31 اردیبهشت 81 تا 22 خرداد 87
شعار "مرگ بر دیکتاتور" از دل این 7 سال در آمد!

حضرتعالی درباره انتخابات دوم خرداد 75 فرمودید: این انتخابات انقلاب را بیمه کرد.(با این بیمه چه کردید؟) برای آینده کشور دو حالت بیش متصور نیست؛ یا دیکتاتوری و استبداد، که در خوش بینانه ترین حالت فرجامی جز وابستگی و در نهایت فروپاشی یا استحاله ندارد و یا بازگشت به اصول قانون اساسی و تمکین صادقانه به قواعد دموکراتیک. شورای نگهبان، قوه قضائیه، صدا و سیما و همه نهادهایی که ملت نقش مستقیمی در انتخاب مسؤولان آنها ندارند، باید واقعاً بی طرفانه رفتار کنند. اگر مردم و مجلس و دولت و همه نهادها هیچ هستند و تمرکز اصلی قدرت و منشأ همه اعمال در یک اصل است و به قول آقایان اصل یکصد و ده قانون اساسی، تنها کف اختیارات رهبری است، آیا بهتر نیست برای همیشه با صداقت و صراحت تکلیف مردم را روشن کنیم و از این همه دوگانگی ها، شعار دادنها و افزودن صفت و قید بر کلمات معناداری چون مردمسالاری و آزادی، رهایی یابیم؟


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


شمارش
 معکوس
تا 22 بهمن

دكتر عباس شكاری استاد دانشگاه کاشان که پس از سخنرانی اخیرش در این دانشگاه معتقد است بزودی دستگیر خواهد شد، این اطلاعات را دراختیار اطرافیانش گذاشته که خدمت شما می فرستم:

 مسئله جانشینی رهبری تا شهریور 89 قرار است قطعی شود و خیلی از بگیر و ببندها برای عبور از این مرحله است. علی خامنه هم بیمار است و هم تمایل خودش به کناره گیری و سپرده اختیاراتش به پسرش مجبتی است.

بارها به خامنه ای گفته اند که اگر قبل از شورای نگهبان رأی 24 میلیونی را تبریك نمی گفت كار به اینجا ها نمی كشید و خون جوانان مملكت ریخته نمی شد. آمار كشته شدگان پس از انتخابات 760 نفر در سراسر كشور است كه  432 نفر از این تعداد متعلق به تهران است.  بشدت نگران 22 بهمن هستند و بین فرماندهان سپاه هم اختلافات زیاد شده و فریب آرامش کنونی را نخورید، این آرامش قبل از توفان است.


فراکسیون قاتلین
پشت جبهه شجاع شدند

محمد حسین فرهنگی (نماینده تبریز در مجلس) و عضو فراکسیون قاتلین، پدرش ورحانی بود، از شهرستان بستان آباد و سالها قبل از انقلاب به تبریز مهاجرت كرده و در محله ی چرنداب پشت مسجد امامزاده ساكن بود. بعد از انقلاب دست و بالشان باز شد. در تیر ماه سال 87 (اعتراضات دانشجویی در تهران و ماجرای كوی دانشگاه)، در تبریز نیز در گیری صورت گرفت و برادر ناتنی  وی كه یك طلبه  بسیجی  بود در این درگیریها كشته شد و پس از این اتفاق، این خانواده تبدیل به  خانواده ی شهید شدند و محمد حسین فرهنگی از این موقعیت استفاده كرد وبه مجلس راه یافت، آنهم با كمترین آرا!

اواسط جنگ به جبهه می رفت اما ستادی بود و روزهای بعد از عملیات در جبهه حاضر می شد و با یك خودروی تویوتا که از بلند گو آن مارش نظامی معروف روزهای عملیات پخش می شد به امور فرهنگی در جبهه می پرداخت.

اغلب رزمندگانی كه در آن روزها در جبهه حضور داشتند با این فرصت طلبی ایشان آشنا هستند.

 

تناسب راضی ها
با ناراضی ها

با سلام و سپاس از زحمت های خستگی‌ ناپذیر شما- من از خانواده و فامیل خود می‌دانم که همه یک دست از این سیستم دل خوشی‌ ندارند و در آخرین سفرم به ایران با آدم های زیادی در کوچه و بازار صحبت کردم. ناراضی مردم وصف ندارد. بنظر شما چند درصد مردم ناراضی اند؟

پیک نت: ما مرکز آمار نیستیم. ما یک روزنت خبری هستیم. اگر حکومت اجازه راهپیمائی به مردم بدهد، آنوقت آماری که مورد نظر شماست براحتی بدست می آید. اما همین که چنین اجازه ای را نمی دهد و به قیمت کشتار مردم جلوی آن را می گیرد، خود نشانگر آنست که ناراضی ها بسیار بیشتر را راضی ها هستند.


گردنه نفس گیر
22 بهمن

سلام- به نظر شما حکومتی که تا همین چندی قبل همه را تهدید به برخورد وخشونت می کرد و در روز روشن دست به کشتار می زد چطور یک شبه روی به دموکراسی می آورده و در برنامه "رو به فردا" به مخالفانش فضای انتقادی می دهد که از نظام انتقاد کنند؟

تنها هدفی که کودتاچیان از این برنامه دارند آرام کردن فضا قبل از 22 بهمن است . چون امسال تمام مراسمی که نظام بر پایه آنها می گشته وسالیان سال به آن می بالیدند، حتی  بیش از روزقدس، 13 آبان ، عاشورا و.. همین 22 بهمن بوده است. به همین دلیل چون 22 بهمن معادل با وجود و عدم وجود است می هر طور شده از این گردنه نفس گیر بی دردسر بگذرند. هوشیار باشیم  که این مانورها خللی دربرنامه 22 بهمن ایجاد نکند.


مردم هیچ چیز را
فراموش نمی کنند!

با سلام -میخواستم از شما خواهش کنم به این مساله اشاره فرمائید که چگونه است که دولت آقای احمدی نژاد برای آن دختر خانم ۱۶ ساله که در آشپزخانه  منزل پدری اش انرژی هسته ای تولید کرده بود محافظ و راننده گذاشت ولی از این استاد دانشگاه که صدا و سیما می گوید کارشناس اتمی بود غفلت کرد. خلاصه این که ما مردم چیزی فراموش نمی کنیم.

با احترام...


هواپیماهای پناهنده
از چه نوعی بودند!

با سلام به شما عزیزان پرتلاش- من یک مهندس کامپیوتر از شهر کرج هستم . در 10 سال گذشته کمتر روزی را بدون مرورمطالب دقیق و با رعایت اصول گردآوری شده شما سرکرده ام. در مورد خبری با عنوان "آمادگی جنگی لشگر کشی هوائی به شرق کشور" باید عنوان کنم طبق اطلاعات بنده در سازمان نیروی هوایی کشور عراق تاکنون (احتمالا منظور نویسنده ارتش صدام حسین است) از هیچ نوع هواپیمای نظامی (ترابری - بمب افکن وجنگنده ) ساخت کشور آمریکا استفاده نشده است. هواپیماهای پناهنده عراقی به احتمال قریب به یقین از نوع جنگنده های میگ و بمب افکن های سوخو بوده که پس از انتقال به ایران تحویل سپاه پاسداران گردید. لطفا  نام بنده ذکر نشود .

پیک نت- در شماره روز پنجشنبه گذشته لیست کاملی از هواپیماهای پناهنده عراقی منتشر شد که شامل هواپیماهای میراژ فرانسوی نیز هست. این لیست همراه با توضیحاتی منتشر شد که حتما از این خواننده پیگیر پیک نت نیز آن را مطالعه کرده است.


سالروز بازگشت
امام به ایران

روز12 بهمن سالروز ورود امام خمینی (ره) می باشد و اینان با تبلیغ که در جهت خدشه دارکردن جنبش سبز براه انداختن با پاره کردن عکس حضرت امام.

لذا در سالروز بازگشت ایشان به ایران می توان بر بام ها الله اکبر گفت و یا اس ام اس فرستاد و یا هر شکل از اشکال دیگری که دیگران پیشنهاد می کنند استفاده کنیم تا بگوئیم که  چگونه اینان انقلابی را که ایشان آن را رهبری کرد به بیراهه کشاندند.


واردات تخت های
ساخت اسرائیل

بدنبال پرتقال های اسرائیلی، چشممان به تخت های بیمارستانی اسرائیلی هم روشن شد! شرکت "کاریز طب" که متعلق به پسر آقای هاشمی ثمره است، تخت های بیمارستانی را از کشور ترکیه وارد کشور می کند که ساخت اسرائیل است. در بدنه این تخت ها نوشته شده   .made in Israelاین تخت ها اکنون وارد بازار شده است.


لینک خبر پول های نقد
مقامات ج. اسلامی
در شبکه سی ان ان

با سلام. خبری چاپ كرده ايد با نام "انتشار لیست پول نقد مقامات جمهوری اسلامی در بانک های جهان". من اين خبر را چند جا كپی زدم. خيلی جنجال برانگيز شده اس. اگر ممكن است لينك خبر را اعلام کنید.

پیک نت: به اینجا مراجعه کنید.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)