گزارش مازیاربهاری، پس از خروج از ایران
روزهای پس از کودتای
 22 خرداد در زندان اوین


 


یک سرنوشت در دو دوران
"عباس جلیلیان" رفت آنجا که
علی اشرف درویشیان رفته بود

       پیک هفته 107  -------- 8 آذر 1388  برابر26 نوامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید

3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4 - بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟


پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟


 

راهنمای PAY PAL پیک نت


حکومت فرقه ای
در دل جمهوری اسلامی

عبدالله شهبازی (محقق تاریخ) در وبسایت شخصی خویش، بخش جدیدی از کنکاش خویش در باره بهائیان و یهودیانی که در لباس روحانی و یا کسوت صدارت و وکالت و وزارت در جمهوری اسلامی جای گرفته اند پرداخته است. کسانی که در موقعیت های بسیار حساس در جمهوری اسلامی قرار گرفته اند.

از کنکاش جدید وی، نکاتی را استخراج کرده ایم که عمدتا شامل حال امام جمعه سابق شیراز می شود. امام جمعه ای که سال گذشته و بدنبال انفجار در یک مرکز بسیجی ها و در آستانه سفر علی خامنه ای به این شهر روی داد و علاوه بر تخریب، تلفاتی نیز به بار آورد.

حائری شیرازی از سرسخت ترین مدافعان احمدی نژاد است. چه پیش و چه پس از کنار رفتن از مسئولیت امامت جمعه شیراز. شاید بتوان او را یکی از تاریک اندیش ترین روحانیون داخل حاکمیت دانست که امثال "علم الهدی" در مشهد و حتی مصباح یزدی با فاصله بسیار از وی سخن می گویند و هنوز به پای حائری نرسیده اند. او اولین آیت الهی بود که فرمان علی خامنه ای در نماز جمعه بعد از کودتا را برای سرکوب مردم ستایش کرد و در دولت دهم معلم اخلاف دولت شد.

پس از مرور این نوع تبار شناسی هاست که حکومت فرقه ای در ایران به اذهان می آید و این که این همه خشونت و تاریک اندیشی و ارتجاع مذهبی که بویژه در 10 سال گذشته درایران دامن زده شده وعملا کشور را به آستانه جنگ داخلی می کشاند هدایت شده نیست؟ اگر چنین است، زمینه ای که از داخل حاکمیت برای حمله نظامی به ایران می چینند و یا کودتائی که در 22 خرداد روی داد تا قدرت در دست همین فرقه بماند ادامه طبیعی همین حکومت فرقه ای نیست؟  و یا نگرانی عمیق امسال موسوی و خاتمی و حتی هاشمی رفسنجانی نسبت به آینده، همه ناشی آگاهی از سناریوهائی نیست که در محافل ناشناس فرقه ای تنظیم و تدوین شده و برای اجرا ابلاغ می شود؟ وقتی معلوم می شود بنیانگذار گروه "فدائیان امام خامنه ای" تبار بهائی دارند و یا می خوانیم که آیت الله حائری شیرازی به زبان عبری و فقیه یهود تسلط پنهان دارد، نباید از خود سئوال کرد، محافل ماسونی بین المللی ایران و مردم آن را به کدام دره هولناک هدایت می کنند و چه سرانجام شومی برای نابودی ایران در سر دارند؟


در 4 سال گذشته 210 میلیارد دلار پول نفت هم رفته!
57 میلیارد دلار ذخیره ارزی
طی 3 سال گذشته غیب شد!
 
سفر و هشدار مشاوران اوباما به چینی ها
با تحریم ایران موافقت کنید
اگر می خواهید اسرائیل حمله نکند!

آیت الله جوادی آملی
مخالفت خود با کودتا را علنی کرد

امام حسین
"براندازی" که سر خود را بر باد داد!

تورجان


دراتاق فکر رهبر و فرماندهان این گزارش ها بررسی نمی شود
مملکت و مردم را با تجارت به خاک سیاه نشانده اند!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


پیوند با جنبش
جهانی دانشجوئی

16 آذر سالها در ایران برگزار می شد ولی امسال جهانی خواهد شد. دانشجویان خیلی از کشور همبستگی خودشان را با دانشجویان سبز ایران اعلام خواهند کرد.

دیدید در سفر احمدی نژاد به برزیل، مردم چه شوری در حمایت از جنبش سبز مردم ایران و مخالفت با سفر احمدی نژاد از خودشان نشان دادند. من چنین مخالفتی را در  کشورهای اروپائی دیده بودم، اما باورم نمی شد که در یک کشور امریکا لاتین هم مردم به حمایت از جنبش سبز ایران به خیابان بیآیند و علیه رئیس جمهور کودتائی شعار بدهند. حتی همین نمونه نشان میدهد که در دورافتاده ترین کشورهای جهان هم مردم خبرهای ایران را دنبال می کنند و طبیعی است که حالا 16 آذر را هم بدانند و بشناسند. این را می نویسم چون فکر می کنم یکی از عرصه های تلاش دانشجویان ایران، رساندن پیام های مدنی و دانشجوئی خودشان به دانشجویان دانشگاه های کشورهای دیگر است.

مردم جهان حالا دیگر می دانند که مشکل یک ملت مشکل آنها هم هست و این تحولی در عرصه سیاست جهانی است.


دو کلام
درباره شعارها

می‌خواستم در مورد شعارهای ۱۶ آذر چیزی بگویم. این که باید جهت شعارها از شکل سیاسی به صنفی تغییر بکند. به این شکل که دولت احمدی نژاد ناتوان و بی عرضه است،مردم گشنه هستند، نان گران می‌شود و  ...

متأسفانه که توانائی این را ندارم تا شعار درست بکنم، ولی‌ فکر می‌کنم که وقت آن رسید که با مطرح کردن مسائل صنفی خیل مردم را به این شکل به جنبش وصل کنیم.

ممنونم از زحماتی که می‌کشید- افشین


توصیه ای
به بخش فنی
پیک نت

سلام دوستان- می خواستم خواهش کنم تا آنجایی كه برایتان امکان دارد مطالب، عکس ها و فیلم های مهم را خودتان در server  تان ذخیره کنید. اخیرا با مطالب سایت های زیادی برخورد کردم كه از روی اینترنت حذف شده بودند. مثلا فیلم از یوتوب، یا همین چند لحظه پیش لینکی كه به صفحه ی   یولداش داده بودید، در آن لینک دیگر هیچکدوم از عکس ها قابل دیدن نبودند. حدس من این است كه مرکزی در ایران هست كه همه عکس ها و ویدئوهای مهم را بعنوان مشکل دار معرفی می کنند تا از روی وب برداشته شوند و این کار به سرعت چند ساعت انجام میشود.


هشدار نسبت به
سایت های موازی

سایت خبری "میزان" که عمدتا منعکس کننده دیدگاه های نهضت آزادی ایران و شورای ملی مذهبی های ایران است، با صدور اطلاعیه ای، نسبت به راه اندازی چند سایت مشابه "میزان" هشدار داد. در اطلاعیه قید شده است که در لابلای سایت های موازی، اخبار جعلی و گمراه کننده منتشر می شود. آدرس سایت میزان که در صفحه پیوندهای پیک نت نیز در بخش احزاب می توانید به آن مراجعه کنید چنین است: www.mizannews.com

پیش از این، سایتی با عنوان  peiknet.Net راه اندازی شده و مطالبی با همین آدرس روی بالاترین می فرستادند که ما نیز باطلاع خوانندگان خود رساندیم که این سایت کوچکترین ارتباطی با روزنت پیک نت ندارد و آدرس پیک نت چنین است: peiknet.com

ظاهرا هدایت این سایت های موازی از یک مرکزی در داخل کشور هدایت می شود که امیدواریم اطلاعات دقیق تری در این باره بدست آورده و اعلام کنیم.


مراسم تحلیف
دولت مستعجل
در کابل

مراسم تحلیف کرزای با حضور وزرای خارجه امریکا و انگلیس و آلمان و معاون اول احمدی نژاد در کابل برگزار شد. نه آنها که در مراسم شرکت داشتند و نه آنها که به این مراسم راه نداشتند، هیچکدام نه باور به ادامه طولانی مدت دولت کرزای دارند و نه وعده های او برای مبارزه با فساد و دزدی را باور دارند. هم حاضران در مراسم تحلیف و هم آنها که در مراسم شرکت نداشتند می دانند که طالبان پشت دروازه های کابل است و از آن مهم تر، این که ظاهرا زد و بندها با طالبان در شرف پایان است تا کابل را تحویل آنها بدهند. یا اگر کابل را تحویل نمی دهند، حداقل بخش پشتون نشین کابل را به ضمیمه پشتونستان پاکستان یکجا تبدیل به یک کشور جدید کنند. بالا گرفتن موج مخالفت با حضور سربازان انگلیسی در افغانستان که مطبوعات انگلستان به یکباره صفحات خود را به روی انعکاس اخبار آن باز کرده اند، خبر از سناریوی بالا می دهد. انگلستان می خواهد به ندای مردم خودش پاسخ داده و از کابل بیاید بیرون و امریکا نیز بدنبال آن. آلمان و بقیه کشورهای ناتو نیز به همچنین. بعید است حامدکرزای آنقدر خام خیال باشد که با رفتن آنها، در کابل بماند. شاید زودتر از آنها کابل را ترک کند!

کرزای از رقبای انتخاباتی خود خواست که برای همکاری به دولت او بپیوندند، که این نیز یک تعارف توام با شوخی است. کدام نیمه عاقلی زندگی سیاسی خود را به دولت کنونی گره می زند که آنها بزنند.

به گزارش منابع خبری فرانسه، فساد اداری و مالی در دولت افغانستان بیداد می کند و فساد و رشوه که در تمام سطوح دولتی جاری است، کشور را تبدیل به بانک رشوه خواران کرده است. در هشت سال گذشته بیش از 40 میلیارد دلار کمک بین المللی برای بازسازی  امنیت به این افغانستان فرستاده شده که معلوم نیست به جیب و حساب بانکی کدامیک از دولتی ها در خارج از کشور انتقال پیدا کرده است. البته در این میان چند ده میلیون دلار پول بی زبان ایران هم به جیب کرزای و شرکاء رفته است. گفته می شود دولت احمدی نژاد مدت هاست که ماهی یک میلیون دلار به حساب کرزای واریز می کند تا او هم پلی باشد میان احمدی نژاد و سران "ناتو" و هم مانعی باشد بر سر حکومت دوباره طالبان در افغانستان. واقعه ای که اگر یکبار دیگر تکرار شود و طالبان کابل را دراختیار بگیرند، پاسخ این کمک به کرزای را به جمهوری اسلامی خواهند داد.

 

یک افغانی بنام "عبدالوکیل کوکی" در رابطه با انتخابات سرود:

مهره ها تبدیل و سیستم جا بجا

انتخابات است یا نیرنگ ها

رای دهی را، رای گیری ساختند

بر سر هر کوی و برزن تاختند

زیر پا شد رای مردم در قطار

با شمارش زور مندان را چه کار؟

پنجه اطفال شد رنگ کبود

از چنین صندوق انتخاباتی چه سود؟

خاک بر چشم وطن پا شیدن است

بر وطن خود را قبولانیدن است


مارلیک و ملارد کرج
از کیف قاپی
تا آدم ربائی

با سلام  و تشکر- لطفا مورد زیر را از طریق برنامه خوبتان پخش کنید:

در مارلیک کرج حدود یکسال و سه ماه پیش سه کیف قاپ به نام های حمید خزایی، حیدر ویسی و علی اکبری که حدود 45 شاکی داشتند بازداشت شدند. هنوز شاکیان این سه کیف قاپ حرفه ای به حق و حقوق خود نرسیده اند. متاسفانه قوه قضائیه و دادگستری شهرستان ملارد در این خصوص رسیدگی خاصی صورت نداده، حال اینکه جدیدا آدم ربایی هم در این شهرک شروع شده. اخیرا دو دانش آموز و یک خانم که می خواسته صبح به مدرسه و به سر کار خود بروند توسط سرنشین های پراید ربوده شده اند. متاسفانه نه پلیس و نه سیستم قضایی در حفظ امنیت مردم کار خاصی انجام نداده اند.


بالا قبری ها
پائین قبری ها

بهشت زهرا تقسیم به شمال شهری و جنوب شهری شده، یعنی بهشت زهرا را تقسیم کرده اند به چند منطقه با قیمت های مختلف. این تقسیمات بر حسب آب و هوا، جاده ها و درهای ورودی به بهشت زهرا، مشجر بودن و خشک و بی سبزی بودن محوطه و زود تر و دیرتر رسیدن به قبر مردگان صورت گرفته است. مرده ای که پول و پله ای از خودش باقی گذاشته و اقوامش مروت داشته باشند در منطقه مشجر و نزدیک به جاده و در ورودی دفن می شود و آن که پول و پله ای نه در زنده بودن داشته و برای پس از مردنش باقی گذاشته، در یک گوشه پرت افتاده ای در بهشت زهرا دفن می شود. البته صاحب مرده، چه برای قبر پرت افتاده و چه برای قبر سه نبش و دم دست باید پول بدهد. از مديرعامل سازمان بهشت زهرا درباره قیمت های متفاوت قبر ها پرسیده اند. و او گفته:

"قيمت قبر در بهشت زهرا همانند خريد خانه در تهران است كه در هر محله ‌ای قيمت بالا و پايين دارد."


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)