حوادث امروز آتش تهیه فرداست!
ترکیب شورای رهبری، پس از
حذف رفسنجانی ومرگ خامنه ای


 


بیانیه تحلیلی مجمع روحانیون مبارز، بمناسبت آغاز محرم
ماه پیروزی خون برشمشیر
وراستی
بردروغگوئی فرا رسید

       پیک هفته 107  --------26 آذر 1388  برابر17 دسامبر2009

  infos@peiknet.com

 

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد

2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

به متن خبر در همین صفحه مراجعه کنید

فردا در خیابان انقلاب سبز نمی شویم!


حسینی ترین عاشورا
از فردا آغاز می شود

دهه اول محرم، ظاهرا با خطبه های علی خامنه ای در نماز جمعه تهران شروع می شود. خطبه های رهبر را، پیشاپیش در روزهای اخیر دو لاریجانی از بلندگوی دو قوه – یعنی قوه قضائیه و قوه مقننه- زمزمه کرده اند. علی لاریجانی بر ضرورت پرهیز از سیاسی کردن ده روزی که به عاشورا ختم می شود تاکید کرده است. یعنی غیر سیاسی شدن این ده روز و بویژه تاسوعا و عاشورا. این درحالی است که انقلاب 57 با راهپیمائی مردم در همین دو روز به پیروزی رسید. سقوط پادگان ها و ارتش شاه مستقیما متاثر از همین دو راهپیمائی بود. سقوط رژیم شاه نیز قبل از اینکه براثر قیام مسلحانه باشد، مستقیما متاثر از فروپاشی ارتش و سقوط پادگان های ارتش از درون بود. در برابر این واقعیت حاکمیت کنونی سکوت می کند و عاشورائی غیر سیاسی را طلب می کند و در میان جوانان نیز هستند افراد به خشم آمده ای که آن سالها را ندیده و امروز تصور می کنند شاه با قیام مسلحانه و پرتاب چند کوکتل مولوتف دست ساز و سه راهی سقوط کرد! درحالیکه شاه با فروپاشی پادگان های ارتش از درون سقوط کرد.

سخنان صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه نیز همان هدف نهفته در سخنرانی علی لاریجانی را دنبال می کرد. یعنی محرم و بویژه عاشورائی غیر سیاسی. تفاوت سخنرانی صادق لاریجانی که خود تا پیش از این مقام عضو شورای نگهبان بوده و از جمله متهمین تقلب شورای نگهبان در انتخابات است با سخنرانی علی لاریجانی در آنست که علی لاریجانی دعوت به مصالحه کرد و صادق لاریجانی تهدید برای قبول مصالحه. از بدعت های حیرت آور آن بود که رئیس قوه قضائیه درسخنرانی آستانه ماه محرم خود گفت که از سران مخالف نتیجه اعلام شده انتخابات پرونده هائی هست که تا حالا پیگیری نشده است. این ادعا، که بوی تهدید از آن می آمد، یک رسوائی قضائی بود. یعنی دستگاه قضائی و رئیس آن پرونده ها را برای باج گیری در کشوی میز خود نگهداشته است!

بخشی از خطبه های اول محرم نیز توسط خود علی خامنه ای در آخرین سخنرانی اش زمزمه شد. این که انتخابات تمام شده و این دفتر بسته شده است و باید کنار بکشند!(اشاره به موسوی و کروبی و خاتمی و هاشمی و بقیه زیر مجموعه های آنها)

او درحالی دفتر انتخابات را بسته شده اعلام کرد که در همان روز و روز بعد از آن، دادگاه های کودتای انتخاباتی همچنان احکام زندان برای بازداشت شدگان انتخاباتی صادر می کند. بنابر همین احکام و ادامه دادگاه ها، انتخابات ادامه دارد. همچنان که انتخابات در دانشگاه ها ادامه دارد و مردم منتظر فرصت اند تا در خیابان ها نیز نشان بدهند که انتخابات ادامه دارد. اگر ادامه نداشت، حداقل هزار نفر از مردم شهرهای تبریز و مشهد و اصفهان، بدون بخشنامه های دولتی در ادارات، تعطیل مدارس، تهدید کسبه، دستور نظامی به بسیج و دهها برنامه سراسری و محلی صدا و سیما می رفتند به استقبال رئیس دولت کودتا – احمدی نژاد- و پای سخنرانی های اتمی اش می نشستند. همان صدها هزار نفری که در مشهد و تبریز و اصفهان سفر احمدی نژاد را تحریم کردند، اگر فرصت پیدا کنند می آینده به خیابان ها تا ادامه انتخابات را اعلام کنند!

از ترس دهه اول محرم و عاشورای حسینی، معرکه پاره شدن عکس امام را در یک سناریوی از پیش تنظیم شده به میدان آوردند. مردم را که جرات نکردند به خیابان ها فرا بخوانند، بنابراین در فیضیه و آرامگاه آیت الله خمینی طلبه های حقوق بگیر و همان بسیجی های موتور سوار و چماق بدست را جمع کردند تا برای امام سینه به تنور بچسبانند.

این سناریو، خودکشی از ترس مرگ بود. زیرا حالا تبدیل شده به خطر به خیابان آمدن مردم با عکس امام، اما با شعارهای سبز علیه کودتا و دیکتاتوری رهبر! و تازه فشار از جانب رهبران جنبش سبز آغاز شده که هرچه زودتر عاملین پاره کردن عکس امام را نشان بدهید. سر نخ می رسد به محفل های امنیتی و به ستاد کودتا. از بیم بالا گرفتن همین فشار، بار دیگر دست به دامن مجاهدین خلق شدند که اطلاعیه ای بدهد و پاره کردن عکس را به عهده بگیرد تا به چند هدف زده باشند:

- این که در میان جنبش سبز مجاهدین خلق و یا بقول خودشان منافقین نفوذ دارند و جنبش سبز ادامه همان سناریوی بنی صدر- رجوی است.

- عاملین پاره کردن عکس را پاس بدهند به خارج از کشور که دسترسی به پیگیری پرونده نباشد.

از شب گذشته قبول مسئولیت پاره کردن عکس آقای خمینی توسط مجاهدین خلق توسط آنها در بوق شده است. بالاخره خواهر زن حسین شریعتمداری که گفته میشود در کادر رهبری مجاهدین خلق است و آیت الله احمد جنتی که گفته میشود عروس او هم در همان جمع است، نباید یک خدمت بموقعی بکنند؟

تا امروز، رهبران و تبلیغاتچی های کودتا و مخالفان باصطلاح سیاسی شدن محرم، جلوتر از رهبران جنبش سبز وارد صحرای کربلا شده و صف آرائی نظامی کرده اند. لشکر پیاده و بی سلاح مردم با پرچم های سبز، در سکوت به این میدان نزدیک می شود. مداحان کودتا آماده رجزخوانی شده اند، اما مخاطبی ندارند. لشکر پیاده مردم نیز با سردار و بی سردار، با جلودار و بی جلو دار شعارش معلوم است. از فردای کودتای 22 خرداد تاکنون معلوم بوده است. پنج انگشتی که بالای سرش می گیرد، سلاحش است. مثل پنجه برنجی ابوالفضل العباس که بالای بیرق های عاشوراست. پیام رسانش اینترنت و بام خانه ها و آوازش "الله اکبر" است. مثل کبوتران یاکریم که 1400 سال است پیام مظلومین صحرای کربلا را با گفتن "یاکریم" تکرار می کنند.

بدین ترتیب است که حسینی ترین عاشورا، از فردا در ایران آغاز می شود!


قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
با برکناری و یا فوت رهبر
این شورارهبری
رابدست می گیرد:
رئیس جمهور، رئیس قوه قضاییه و یکی از فقهای شورای نگهبان


رفسنجانی:
با ارعاب و فضاسازی
بحران کشور حل نخواهد شد
آرزوی شفای محمد یزدی و هدایت امثال روح الله حسینیان را دارم


برای خنثی سازی تظاهرات کودتاچی ها

جمعه درخیابان انقلاب سبز نمی شویم!

اطلاعیه هائی با مضمون شرکت در تظاهرات سبز، در روز جمعه، در مقابل دانشگاه تهران روی شبکه فیس بوک منتشر شده است. از آنجا که شایع است از جانب کودتاچی ها برای راه اندازی یک تظاهرات کودتائی در روز جمعه و در پایان نماز برنامه ای در نظر گرفته شده، در تهران اعلام شد جنبش سبز برای روز جمعه تظاهراتی را پیش بینی نکرده و نباید با حضور در برابر دانشگاه و یا خیابان انقلاب این فرصت را برای کودتاچی ها فراهم کرد که با نمایش سیمائی جمعیت، آنرا به سود تظاهرات کودتائی مصادره کنند. مجمع روحانیون و همچنین آقایان کروبی و موسوی جداگانه تقاضای مجوز راهپیمائی برای محکوم کردن پاره شدن عکس آیت الله خمینی کرده اند که هنوز پاسخ رسمی به آن داده نشده است. تظاهرات کودتائی پایان نماز جمعه تهران خود می تواند راهگشای صدور مجوز برای راهپیمائی تقاضا شده از طرف آقایان موسوی و کروبی و مجمع روحانیون باشد. به همین دلیل موج سبز باید منتظر آن مجوز و  اعلام زمان و برپائی تظاهرات سبز باقی بماند. در صورت عدم صدور مجوز نیز بار دیگر توطئه آمیز بودن ماجرای پاره شدن عکس آیت الله خمینی و نمایش تظاهرات آشکار خواهد شد زیرا اگر مسئله بر سر محکومیت این ماجراست، طبیعی است که به میلیون ها مردم تهران و یا دیگر شهرها نیز اجازه داده شود تا نه به بهانه و تحت پوشش نماز جمعه، بلکه بطور مشخص در محکومیت این واقعه و بصورت هدایت شده توسط رهبران سبز به خیابان بیآیند. موردی که در 30 سال گذشته دهها بار و به مناسبت های مختلف رایج بوده است.


رئیس نهاد نمایندگی رهبر در دانشگاهها
70 در صد دانشجویان به موسوی رای داده اند!

آیت الله منتظری:
اجازه راهپیمائی بدهند تا ببینند
میلیونها ایرانی
با مسالمت به خیابان ها می آیند

مشروعیت نظام و حاكمیت دینی در زمان غیبت‏ ‏جز با رضایت عامه و آراء جمیع یا اكثریت مردم نخواهد بود. خوف آن میرود كه اگر حاكمیت به روش كنونی خود‏ ‏ادامه دهد مردم به كلی با نظام فاصله بگیرند و بحران كنونی عمیق تر شود.‏ ‏در صورتی كه اگر در همان روزهای نخستین با اعتراضات مسالمت آمیز‏ ‏مردم برخورد معقول و منطقی شده بود كار به اینجاها كشیده‏ ‏نمی شد. اتهام براندازی را مطرح میكنند تا بتوانند مردم را سركوب نمایند‏ ‏و احیانا افرادی را هم جهت طرح شعار براندازی بین مردم میفرستند كه‏ ‏نمونه هایی از آن شعارها و حتی تخریب اموال عمومی و ایجاد اغتشاش‏ ‏توسط آن عوامل برای مردم به اثبات رسیده است شخصیت هائی که نامبرده اید – موسوی و کروبی-  تاكنون به شایستگی با مردم بوده اند و از ارائه ‏رهنمودهای لازم و مفید دریغ نكرده اند و امید است تا آخر در راه دفاع از‏ ‏حق و مظلوم و امر به معروف و نهی از منكر ثابت قدم باشند.


این دو شیخ
اولی "آن کاره" بود- دومی "اینکاره" !


در جلسه شورای عالی امنیت ملی چه گذشت
فروپاشی مخملی

نظام را به زمین گرم زده

این گزارش، که بصورت اختصاصی برای پیک ارسال و منتشر شد، پس از انتشار در پیک نت، درسایت های گویا، اخبار روز، جرس، بالاترین و چند سایت دیگر، عینا اما بدون ذکر منبع آن بازانتشار یافت که ما نمی توانیم بپذیریم از منبع انتشار آن - پیک نت- اطلاع نداشته اند. ما این روش را - حداقل- به حساب کم اطلاعی از ضرورت های کار حرفه ای خبر رسانی می دانیم.


قضاوت را به مردم واگذار کنیم
حامیان مقام معظم رهبری طرفداران جنبش سبز

وحشت از دهه اول محرم که از جمعه آغاز می شود

دو سناریو با یک هدف

اطلاعیه جعلی ارتشی ها - پاره شدن عکس خمینی


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات


از نماز جمعه
می توان

شروع کرد

آقای موسوی و کروبی می توانند از مردم و جنبش سبز تقاضا کنند که با تصاویر خمینی و شهیدان جنبش سبز و تصاویر آقایان موسوی و کروبی این جمعه در تظاهرات دولتی نماز جمعه به اعتراض به پاره کردن عکس آیت الله خمینی شرکت و حیله کودتاچیان رانقش بر آب کنند.در غیر اینصورت ممکن است کودتاچیان از شرکت مردم در این جمعه به سود خود استفاده کنند.  یا اگر آقایان کروبی و موسوی صلاح نمی بینند در این مراسم شرکت کنند باید این را به اطلاع مردم برسانند نا طرفداران جنبش سبز در اين تظاهرات شرکت نکنند.

امیر


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)

بازی شیطانی را
همه بخوانید!

با عرض درود و سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز پیك نت- از حدود یکسال قبل كه كتاب بازی شیطانی را خوانده ام، این كتاب در دقت و بینش سیاسی من سهم بزرگی داشته است.

با توجه به همسویی سیاست نظامی دولت كودتا با اهداف صهیونیسم بین الملل (اكنون برای این ادعا آنقدر شواهد تاریخی و خبری یافت شده كه مخالفین این ادعا باید برای رد همسویی منافع  مشترک دولت نظامی كودتائی ایران با كلان سرمایه داری در حال بحران مدرك ارائه دهند نه اینكه برای اثبات این ادعا مدرك مطالبه نمایند!) فكر می كنم كه مطالعه این كتاب برای همه، خالی ازفایده نباشد. به عقیده من لازم است در اهمیت این كتاب دوباره تاكید و مطلبی چاپ كنید و همچنین اگر به تیتر آن (پایین ستون سمت راست) بنیاد گرایی در ایران و وهابیت در عربستان و اخوان المسلمین در مصر و طالبان در پاكستان و افغانستان هم اشاره كنید و فقط حماس تاكید نشده باشد،‌ نظر بیشتری به آن معطوف می شود .به امید چاپ پیك نت بصورت روزنامه در ایران كه با خریدن روزانه آن هربار كه به سایت پیك نت مراجعه میكنیم با دیدن پرداخت آبونمان و ناتوانی از پرداخت آن خجالت نكشیم. پیروز و سربلند باشید.


این معما را
حل کنید
تا چند چماق
جایزه بگیرید!

سلام . نمیدونم در جریان این جوایزی که قراره مخابرات برای مشترکای خوش حساب بدهد قرار دارید یا نه؟

به هر حال بیشتر از دو ماه پیش با سر و صدا در تلوزیون و رسانه ها از طرحی به نام ثامن اسم برده شد که مشترکان خوش حساب همراه، اول با پرداخت بموقع قبوض در قرعه کشی جوایزی شامل 8 خودرو پرشیا و 80 خودروی پراید و 888 هزینه سفر مشهد و اعتبارهای بیست هزار تومانی شرکت داده میشوند. با خرید سهام مخابرات از طرف سپاه این تبلیغات خیلی منطقی به نظر می آمد، چرا که باید به هر حال مبلغ این سهام از طرف این ارگان به دولت پرداخت می شد، که البته بعد از پرداخت به موقع توسط مردم این قرعه کشی به امروز و فردا و عید غدیر و ... منتقل شد تا بیشترین استفاده رو از این واریزی میلیاردی ببرند. بالاخره دیروز این قرعه کشی انجام شد و با توجه به نوشته سایت همراه، اول قرار است پس از تایید مراجع مثلا ذی صلاح اسامی نفرات برنده یک وقتی اعلام شود. سوال من اینست که چطور توانستند 50 میلیون رای رو در عرض چند ساعت بخوانند و نتیجه را هم بدون تائید مرجع ذی صلاح اعلام کنند، اما نمی توانند در عرض 24 ساعت نتایج قرعه کشی 8888 جایزه رو اعلام کنند؟


هرحادثه ای

گذشته ای دارد!

به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان درجریان انقلاب کار همان محفلی بود که بعدها با فتوای مصباح یزدی گروهی جانی را در همین شهر راه اندازی کردند و شماری زن را به بهانه مقابله با فساد قتل درمانی کرد. بدلیل همین حمایت و پشتوانه سر و ته  دادگاه متهمان آن را هم آوردند و قتل ها را ناشی از غیرت اسلامی جانیان دانستند. آن جانیان شاید درجریان انتخابات اخیر در کهریزک بازجو و متجاوز به دختران و پسران شدند.

سعید حجاریان را با کودتای 22 خرداد بازداشت کردند و در زندان وادارش کردند تا بیآید در تلویزیون و مقالات گذشته خود در باره "سلطان" را پس بگیرد، چرا که اشاره او به سلطنت ولایت فقیه و شخص خامنه ای برخورده بود. سینما رکس آبادان را در سال انقلاب همان محافلی به آتش کشیدند و حدود 400 نفر را در سالن سینمائی که فیلم به یاد ماندنی "گوزن ها" را نشان میداد در آتش سوزاندند. آنها مخالف سینما بودند و از قم و بدستور همان محافلی این ماموریت را انجام دادند که اکنون عکس آقای خمینی را پاره می کند. همان محافلی که دکتر سامی را در مطبش سلاخی کردند، فتوای قتل های زنجیره ای را دادند، پیش از آن قتل عام زندانیان سیاسی را ترتیب دادند و 22 خرداد هم کودتا کردند.

هیچ رویدادی در جمهوری اسلامی بدون عقبه نیست و موجودیتش به گذشته باز می گردد.