ديدگاه‌ها

www.peiknet.com

   پيك نت

 

صفحه اول

پیوندهای پیک

بايگانی پيک

 

infos@peiknet.com

 
 
 

حسین فدائی، زاکائی و سروری

شورای نگهبان آدم کش ها را

نماینده مجلس هشتم کرد!

 
 
 
 

 

این جانب حدود  20  سال در شهرری زندگی می کردم. در اوایل انقلاب که آزادی های سیاسی  زیاد بود و گروه های سیاسی می توانستند  توسط هوادارانشان روزنامه یا اطلاعیه های حزبی و سازمانی شان  را بین مردم توزیع کنند افرادی بودند که مانع این کار گروهها می شدند. سردسته این افراد در شهرری شخصی بود به نام حسن هیتلر  که بعدا توسط هواداران مجاهدین به قتل رسید. اواخر سال 60 اینها  افراد طرفدار این گروه های سیاسی را با جاقو، زنجیر و حتی با اسلحه گرم تهدید می کردند و برخی را همه به قتل رساندند.

پس از قتل حسن هیتلر، آقای حسین فدایی که آن موقع در کمیته ها رفت و آمد داشت و در حقیقت عضو کمیته بود ولی از همان موقع بصورت مخفی کار می کرد و در نقش مردم در اجتماعات حاضر می شد، کار حمله به طرفداران گروههای   را بر عهده داشت .نامبرده در حقیقت پست حسن هیتلر را با گروه فاشیست خودش بر عهده داشت و امروز هم مزد آدم کشی های سالهای 60 به بعد خود را دریافت کرده است و نماینده مجلس و میلیارد شده است.
در این گزارش شک نکنید، چون خود من از قربانیان این جانی هستم که اکنون در خارج از ایران زندگی می کنم.

ضمنا،   در باره مطلبی که تحت عنوان "مداحان و اوباش..." در این پیک نت منتشر کردید، چرا فقط نام یک نماینده مجلس را بعنوان قمه کش ذکر کردید؟ او تنها نماینده قمه کش مجلس نیست. حسین فدائی که سینه چاک دولت احمدی نژاد در مجلس است، از عاملین جنایات روی داده در کهریزک است. علاوه بر حسین فدایی، که تاکنون چند بار در مجلس از ضرورت دستگیری موسوی و کروبی سخن گفته و عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس است و
دبیرکل جمعیت ایثارگران، از دو نماینده دیگر، یعنی  سروری و زاکانی نیزبعنوان اعضای تیم فاجعه آفرینان در بازداشتگاه کهریزک نام ببرید.سروری پیش از نمایندگی مجلس، فرمانده بسیج پایگاه مقداد و زاکانی نیز فرمانده بسیج دانشجویی بوده است.

.