با این بازی می خواهند مردم کودتا را فراموش کنند!
رحیم مشائی ماندن و رفتنش
برای مردم بی تفاوت است!


 


گزارشی از یک شام پیروزی
جاده سلطنت را با کودتا

برای آقا مجتبی هموار کردند!

       پیک هفته 107  --------  3 مرداد 1388  برابر  25 جولای 2009

  infos@peiknet.com  

منتخب اخبار

و پیام های شما

بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم 


با سر شکافته
شهادت میدهم
سلام خدمت دوستان عزیز و زحمتکش سایت پیک نت
یکی از خوانندگان سایت شما گزارشی از وقایع بعد از نماز جمعه 26 تیرماه ارسال کرده بودند که با توجه به چیزهایی که من در روز جمعه اطراف دانشگاه دیدم، گزارش درستی بود ولی در آخر گزارششان نوشته بودند که ماموران عادی نیروی انتظامی اعمال خشونت نمی کردند و تنها پلیس ضد شورش و لباس شخصی ها و بسیجی ها بودند که با باتوم و گاز اشک آور به مردم حمله می کردند. می خواستم به شما و خوانندگان شما عرض کنم که حتی مامورین عادی نیروی انتظامی) که لباس سبز بر تن دارند) هم در آن روز به مردم حمله می کردند (البته بعضی از آنها و نه همه شان). یکی از افراد صدمه دیده هم خود بنده هستم. وقتی جمعیت معترض در حال شعار دادن از خیابان قدس به میدان ولیعصر رسید آنها با گاز اشک آور مردم را متفرق کردند. ما به سمت چهارراه ولیعصر در حال حرکت به سمت منزلمان بودیم که متوجه شدم ماموران نیروی انتظامی با باتوم و لگد در حال کتک زدن یک دختر جوان هستند. من از دور با موبایل شروع به فیلمبرداری این صحنه کردم که ناگهان یکی از آنها متوجه شد و فریاد زد "داره فیلم می گیره؛ بگیریدش!" و شروع کرد دنبال من دویدن. من که سرعت دویدنم خیلی از او بیشتر بود از جلو توسط 5 یا 6 مامور دیگر محاصره شدم. آنها مرا به زمین انداخته و 8،7 نفری آنقدر با باتوم و لگد به سر و کمر و پهلوی من زدند تا گوشی مرا گرفتند. می گفتم گوشی را بدهید جلو روی خودتان پاک میکنم ولی باز هم می زدند. بالاخره مردم کمک کردند و مرا از زیر مشت و لگد آنها درآوردند.
چند قدم جلوتر دوستی که همراهم بود گفت "سرت شکسته و داره خون میاد" تازه فهمیدم ضربه باتوم پشت سرم را شکافته و پشت سرم تا کمرم پر از خون است. کمکهای مردم را هرگز فراموش نمی کنم. خانومی که شالش را دور سرم بست، آقایی که با ماشین مرا به بیمارستان رساند و پزشک و پرستاری که در بیمارستان از هیچ کمکی مضایقه نکردند، حتی پول از ما نگرفتند و آن پزشک محترم لباس خودش را به من داد تا بپوشم و لباس پر از خونم برایم مشکلی ایجاد نکند. هیچکدام را فراموش نمی کنم.
نیروی انتظامی اگر غیرت داشت جلو لباس شخصی ها و بسیجی های قمه و زنجیر بدست وحشی را می گرفت تا مردم را تکه پاره نکنند. نه اینکه خودش با باتوم سر و دست و پای مردم را بشکند. اگر برای اثبات ادعایم لازم بود عکس سر شکسته پر از خونم در بیمارستان را هم می توانم برایتان ارسال کنم. به امید پیروزی جنبش سبز و سرنگونی این دیکتاتوران دروغگو
به امید آزادی
(عکستان را می توانید بفرستید تا ما هم سر شکسته شما را ببینیم، اما انتشار آن را به صلاح نمی دانیم. موفق باشید- پیک نت)

میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما

شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی

گزارشی از خیابان انقلاب
مردم ایران
بسیج و نیروی انتظامی را خواهند بخشید؟

پارلمان نیوز- پایگاه خبری فراکسیون خط امام مجلس
جزئیات تخلفات انتخاباتی
یک مرجع داخلی نیست که به اسناد رسیدگی کند؟

 آیت الله بیات  زنجانی
آنهائی را که زمان امام نتوانستند بکشند، حالا می خواهند بکشند

مهدی کروبی
"ندا" را همانها کشتند
که 19 نفر دیگر را هم کشتند!

 


فیلم اعتراف بدون شکنجه
مادرسهراب اعرابی درشورای شهرتهران

این عکس پیش از خاکسپاری سهراب اعرابی وهنگام شستشوی او گرفته شده است. دست راست او شکسته است و سینه اش شکافته! شکستگی دست یعنی که بعد از دستگیری شکنجه شده و شکافتگی سینه یعنی این که به یک بیمارستانی منتقل شده است. و یا با دوختن سینه او خواسته اند اینطور وانمود کنند که در بیمارستان فوت کرده است.


گفتگو با فرزند عیسی سحرخیز
دنده های سینه ام را شکستند
حالا، در سلول انفرادی هستم

حسین شریعتمداری
بنام خبرگان رهبری نامه منتشر کرد!

گفتگو با اکبر کنجی
در روزهای اعتصاب غذا
درمقابل سازمان ملل متحد
کاملیا انتخابی فرد

فیلم مصاحبه با رضا زارع
نقش لبنانی ها در کودتای 22 خرداد

بازی جدید با ج. اسلامی
بگویند بمب اتم می خواهند
جهان آماده قبول آنست!
هانس هرمان کلاره
- اشترن آن لاین
برگردان : رضا نافعی (آینده ما)


سایت خبری "روس بالت"
 کوچ علی خامنه ای  از اردوگاه
روحانیت به اردوگاه فرماندهان

گزارشی که مستقیم از رادیو پخش شد

فضای کودتائی در تهران را می توانید با شنیدن این گزارش حدس بزنید. گزارشگر رادیو جوان که برای صدا و سیما برنامه معمولی تهیه می کرده و برنامه اش نیز زنده از رادیو پخش می شده با یک سرهنگ سپاه که قصد بازداشت او را داشته دهان به دهان می شود.


برای دیدن عکس بزرگ بر روی آن کلیک کنید

میرحسین موسوی:

ملت نباید فراموش کند

 دولت چگونه شکل گرفت

این یک ضرورت ملی است که به طور دائم به بحث انتخابات اخیر پرداخته و این مساله زنده نگه داشته شود و این مساله در انبوه وقایع اخبار پس از انتخابات نمیرد و هیچ‌کس فراموش نکند که این دولت در چه فرآیندی شکل گرفته است. اگر از همه بازداشت‌شدگان هم اعتراف بگیرند باز هم افکار عمومی اینها را قبول نمی‌کند؛ چرا که مردم در وقایع اخیر حضور داشته‌اند و دیده‌اند که ابعاد این مساله چقدر بوده است. شعارها و رفتارهای مردم نشان می‌دهد که اگر برخی افراد بخواهند ترفندهایی برای اتصال جنبش سبز مردم به بیگانگان به کار ببندند بیهوده خواهد بود.


جلسه فرماندهان انتظامی
پخش فیلم های انقلاب 57 بدآموزی به مردم بود!

پاسبان های دوران شاه را هم در یک جلسه ای جمع می کردند و از آنها درباره شورش مردم سئوال میکردند، قطعا چند نفرشان از فرمانده جلسه می پرسیدند: قربان! درد این مردم چیست که هرچه سرکوبشان می کنیم، بازهم شورش می کنند؟ اما درجلسه فرماندهان انتظامی که ادعای برآمده از انقلاب 57 را دارند، تا این حد نیز احساس مسئولیت و بینش اجتماعی وجود نداشت. گوئی عده ای از اوباش میدان تره بار تهران به رهبری طیب و رمضان یخی جمع شده اند تا درباره سرکیسه کردن روستائیان و درآوردن محصولات از چنگشان صحبت کنند! فاجعه نیست؟


درکشوری که هر هفته اش، سالگردی برای تظاهرات دارد
کابوس تظاهرات مردم
وحشت شبانه روزی کودتاچی ها

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

Site Meter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

پیام ها و نظرات

برلین

در انتظار

راهپیمائی

بزرگ ایرانیان

امروز قرار است ایرانیان سراسر جهان، در هر کشور و شهری که هستند، در حمایت از جنبش مقاومت مردم ایران در برابر کودتای انتخاباتی 22 خرداد دست به راهپیمائی، تحصن و اعتراض بزنند. دعوت برای این اعتراض وسیع از سوی مجامع حقوق بشر صورت گرفته است. تاکنون از چند پایتخت اروپائی اخباری درباره برگزاری این اعتراض دریافت شده است. از جمله از برلین پایتخت آلمان که بصورت سنتی در یکصدسال اخیر پایگاه گرایش های مختلف سیاسی چپ و مترقی و ملی ایران بوده است. آنگونه که اطلاع رسیده است، امروز قرار است ایرانیان در میدان "پوتسدام" این شهر ساعت 3 بعد از ظهر گردآمده و سپس بطرف دروازه معروف "براندنبورگرتور" برلین راهپیمائی کنند.


فارسی را
کتابی بنویسید!

دوستان محترم که پیام ارسال میدارید.
بابت ارسال لینک ها و پیام ها سپاسگزاریم. اما قبل از همه اینها، از شما خواهش می کنیم فارسی را و بویژه افعال جملات را کامل بنویسید. پدر فارسی در این سالهای اخیر با این دیالگ نویسی در وبلاگ ها در آمد. "میگه" یعنی چه؟ "یه کم" یعنی چه؟ "بیام" یعنی چه؟
اینها همه غلط است. درست آنها می شود: می گوید، کمی، بیایم و... می بخشید که این توضیحات را دادیم اما باور کنید برای انتشار مطالب دریافتی و خارج کردن آنها از این فارسی هر روز خون دل می خوریم.


در میان
حزب الهی ها
در نماز جمعه


3 پیام تازه

سلام- خیلی باحال و عمیق مینویسید. انگار نه انگار که سالها خارجید. درک شما درست است. ما از این فسیل های شاه اللهی و حکمت گراها در رنجیم. من یک تاریخ نویسم و اهل هنر. کمی شهرت دارم با همه ریسک دلم نیامد نگویم کارتان درست است.
سلام- امشب ساعت 12 در برنانه این شب های شبکه یک، بصورت مستقیم پخش می شد آیت الله سید مهدی طباطبایی که روحانی برجسته تهران است و نمایند چندین دوره مجلس بود گفت رئیس جمهور ایران بعد از انتخابات با حرف های نادرست و مسخره کردن مردم باعث شد این آشوب ها بوجود بیاد که مجری برنانه سریعا حرف را عوض کرد. خواستم در جریان باشید.
- با سلام و خسته نباشی و تشکر از اطلاع رسانی دقیقتان و آرزوی توفیق در آینده می خواستم به اطلاعتان برسانم که سایت شما در بعضی از سرورها با فیلتر شکن نیز باز نمی شود . خواهشمند است راهنمایی بفرمایید.

درکابین خلبان
چه گذشت؟


یک خبر
همراه با
یک معذرت


اعتصاب 22 تیر
در کردستان ایران

درباره سالگرد ترور قاسملو رهبر حزب دمکرات کردستان ایران می خواستم برایتان بنویسم. امسال این سالگرد مصادف شد با اعتراضات 22 تیر. هر سال مردم مهاباد بازار و مغازه ها را تا ظهر بعنوان همدردی تعطیل می کردند اما امسال روز 22 تیر شهر یکپارچه از صبح تا شب تعطیل شد. سپاه قفل مغازه ها را شکست تا کسبه مجبور شوند مغازه هایشان را باز کنند اما نکردند. بعد از چند ساعت برق شهر را قطع کردند. گوشت قصابی ها و چلوکبابی ها خراب شد اما باز هم کسی مغازه اش را باز نکرد. بالاخره در شهر با موتور سیکلت راه افتادند تا بلکه مردم را بترسانند. این هم نتیجه نداد و مردم کار خودشان راکردند. چنین اعتصاب و تعطیلی در مهاباد سابقه نداشت. البته یادتان باشد که امسال ترور قاسملو همزمان شد با اعتراض همه مردم ایران به نتیجه انتخابات. معمولا در کردستان اعتراضات بصورت اعتصاب است، زیرا مردم می دانند اعتراض های دیگر منجر به درگیری با سپاه و کشتار می شود. حزب دمکرات کردستان هم البته برای این اعتصاب فراخوان داده بود.

تقدس شکسته

با سلام و سلامتی- یکی از دوستان دست راستی ام که در اسلامشهر از امنای مسجد بزرگی در آنجاست و در سپاه هم هست می گفت: بسیاری از بسیجی ها و سپاهی ها به شدت با احمدی نژاد مخالف اند ولی چون خامنه ای از او حمایت کرده فکر می کنند لابد یک دلیلی دارد و او چیزی میداند که آنها نمی دانند. برای خیلی از اینها خامنه ای تا چند هفته پیش بُت بود  اما از بعد از انتخابات تقدس او شکسته و نیروی زیاد ریزش کرده است. تقدس در حال شکستن است.

شرکت تبرک

ربطی به آستانقدس ندارد

با درود فراوان- پیرامون کارخانه تبرک پیام نادرستی را خواننده ای بنام سعید سبزواری برایتان ارسال کرده و منتشر کرده بودید. باید به آگاهی شما برسانم من خود از دست اندر کاران صنعت کنسرو می باشم و سابقه خانوادگی ما در این باره به بیش از چهل سال پیش باز می گردد. بنابر این شما اطلاعاتی درست از شخصی که همکاران خود را به خوبی میشناسد دریافت می نمایید .هرچند من دل خوشی از صاحب آن ندارم و از سویی وی برای ما رقیب محسوب می گردد اما وجدان من نمیتواند در برابر اطلاعات نادرست خاموش بماند .

شرکت تبرک در سال 76 یا 77 توسط آقای  علی بوستانی پایه گذاری شد و هیچ ربطی به آستان قدس رضوی ندارد. شرکت کنسرو سردخانه رضوی با نام تجاری ممتاز مربوط به آستان قدس رضوی است و آب میوه آن هم با نام تقدیس تولید میگردد. من پیک نت را دوست دارم و برایتان احترام قایل هستم و به همین سبب خواهان تداوم آگاهی رسانی درست در آن هستم. به کسانی که پیام برای شما ارسال میدارند توصیه کنید که درباره هر پیامی ابتدا تحقیق کنند.( نظر این خواننده خود را کاملا تائید می کنیم و امیدواریم خوانندگان رعایت کنند- پیک نت)

ستون ویژه

با سلام- پيشنهاد دارم که در صورت امکان يک ستون ثابت در پیک نت باز کنید مختص خانواده شهدا (و يا حتی مجروحين). مردم می توانند از این راه از وضع هم مطلع شده و حداقل برای تسلیت به دیدار هم بروند.

با درود و سپاس به همه دست اندر کاران پیک نت

ا. عبدالهی

بیلبوردش حذف شد

دوستان پیک نت- دیروز- شنبه 26 تیرماه- از جلوی سازمان جنگلبانی و مراتع واقع در بلوار ارتش (مینی سیتی) میگذشتم که دو بیلبورد تبلیغاتی که حاوی عکس احمدی نژاد و تبریک پیروزی وی ازسوی سازمان مربوطه بود مشاهده کردم. حقیقتا در فکر این بودم که چه بلائی سر این بیلبورد ها میشود آورد تا اینکه امروز صبح (یکشنبه 27 تیرماه) با کمال تعجب مشاهده کردم که به جای بیلبوردهای مذکور بیلبورد دیگری که به روز مبعث مربوط بود نصب شده بود. آیا سخنان آقای رفسنجانی و تلاش جنبش سبز نتیجه داده است؟

درباره توپولوفی
که سقوط کرد

هواپیمای ساقط شده در حوالی قزوین یکی از دو هواپیمای توپولوف 154 مصری بود که در سالها پیش در جریان مذاکرات اقتصادی با دولت مصر، بر سر بدهی های این کشور به ایران دوران شاه، سرانجام بعنوان پرداخت آن بدهی به ایران تحویل داده شده بود.

تحریم امکانات
کودتاچی ها

سعید سبزواری

یکی از کالاهائی که حتی در صورت تبلیغ نشدن در صداوسیما نیز حتما باید تحریم شود محصولات تبرک می باشد که متعلق به آستان قدس رضوی بوده که بخش زیادی از درآمد حاصل از آن به بیت رهبر می رود.
تحریم بانک سرمایه که بخصوص پس از کودتا خیلی تبلیغ میشود و همانگونه که خودتان در سایت پیک نت اعلام کردید عملا در دست دولت کودتاست باید تحریم شود .
تحریم دیگر تبلیغ کلاس های کنکور "مدرسان شریف" است که بویژه در اوایل کودتا که کسی آگهی به صدا و سییما نمی فرستاد خیلی پخش میشد. به گمانم این وابستگی به بسیج
داشته باشد. ( البته اگر کسانی اطلاعات دقیق تری درباره این بانک دارد بهتر است منتشر کند تا به هدف اشتباه زده نشود.)

لیست تحریم
اعلام کنید

با سلام . من در این ایام کشتار بعد از انتخابات با سایت شما آشنا شدم و سایت بسیار خوبی است . یک پیشنهاد خدمت شما داشتم و آن هم اینکه با توجه به تحریم صدا و سیما و کالاهای تبلیغ شده در صدا و سیما از شما می خواهم که بصورت مرجع اطلاع   رسانی .لیست کالاها و خدمات ارایه شده و بانکها و ....در تلویزیون را در یک قسمت در سایت تان در صفحه اول بگذارید تا همگان با اطلاع شده و بطور واحد در این تحریم شرکت کنند .

سلام به دست اندر کاران پیک نت.
(خواننده گرامی! و دیگر خوانندگان پیک نت! اگر لیستی دراین زمینه دراختیار دارید ارسال دارید. البته به دور از احساسات و تخیلات و هیجانات اجتناب ناپذیر این روزها)

دولتی رسوا
کابینه ای رسواتر

یک مطلب مهم را می خواستم متذکر شوم. در بعضی سایتهای جناح اصلاح طلب و حامیان مردم،  مطالبی در مورد کابینه جدید احمدی نژاد و وزرای جدید او مینویسند. سوال من اینست که مگر احمدی نژاد چه کاره ی مملکت است که کابینه داشته باشد؟ مگر نه اینست که با کودتا و تقلب و بی آبرویی سعی در تحمیل خودش بعنوان رییس جمهور ایران دارد؟ و مگر نه اینست که در طی یکماه گذشته مملکت از ندای اعتراض مردم ایران آرام و قرارندارد و تمام دنیا ازاین رسوایی انتخاباتی آگاه شده اند- ؟ پس دیگر صحبت از کابینه و معاون اول و تغییر وزیر چیست؟ چرا وقت خود و مردم را در مورد مطالبی که از اساس تقلبی  است تلف میکنید؟ لطفا با این بی دقتی خود سعی نکنید که آب به آسیاب کودتاچیان بریزید! آنها از اساس غیر قانونی و بی اعتبار هستند وباید بساطشان را جمع کنند و بروند بهتر است که همه ابزار اطلاع رسانی خود را  در جهت بی اعتبار کردن تک تک کارهای آنها بکار ببرید...

ارادتمند- بنده خدا

در تائید
 خبر شما

سلام و خسته نباشید به شما که همیشه در خبر رسانی پیشتاز بوده اید. دیشب خبری که در مورد خیابان رودکی وکشته شدن دو نفر را منتشر کرده بودید خواندم  و به واسطه اینکه دوستان خودم در محل حادثه حضور داشتند و شاهد عینی قضیه بودند خواستم  صحت آن را تایید کنم. همچنین در روز حادثه چون درگیری بالا گرفته بود از مردم تقاضا شد کسی فیلم و عکس نگیرد ولی به گفته دوستان یکی از تیرهایی که بسیجی ها شلیک کردند به پشت سر یک عابر خورد کرد و باعث مرگ او شد. 

اینها با مردم عادی
 چه کار دارند؟

سلام خدمت دوستان در پیک نت من امیر از تهران هستم .راستش خبر که زیاد دارم بهتون بدم یعنی خبرهایی که واسه همسایه هامون اتفاق افتاده. انگار این حوادث انتخاباتی تمومی نداره. در همسایگی ما یک آموزشگاه کامپیوتر هست که در انتخابات عکس های بزرگ موسوی را قبل از انتخابات از ساختمانش آویزون کردند و در اصل آنجا ستاد بود. ولی دو روز پیش چند نفر از افراد بسیجی که با لباس شخصی بودن وارد ساختمان شدند و اجازه ورود به افراد دیگر ندادند تا چند ساعت .انگار فقط یک کارهائی در مایه های بازجویی انجام دادند و رفتند چون ما که نفهمیدیم آنجا چه اتفاقی افتاد .این را گفتم چون تا آنجایی که اطلاع دارم به جاهای دیگر هم رفتند .به نظر  شما اینا با مردم عادی چی کار دارند؟

ممنون

(همان کاری که مردم عادی با آنها دارند!)


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)