فرمان ستاد کودتا که از سیما قرائت شد
اعلام غیر رسمی
منع رفت و آمد شبانه در تهران


 


شورای نگهبان همین است
پریشان گوئی شیخ محمد یزدی
از مدافعان کودتای انتخاباتی

       پیک هفته 107  --------   اول  تیر 1388  برابر 22 ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز

شعار روز مردم

 روی دیوارها

رهبر ما قاتله ولایتش باطله!


در دام
جنگ روانی
کودتاچی ها
نباید افتاد!

خطاب به مفسران

مردم را به دام

 جنگ روانی نیاندازید!


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


اطلاعیه آیت الله منتظری: تسلیم مردم شوید

مشروعیت نظام و منتخب

آن زیر سئوال خواهد رفت!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد



 

پیک نت در طول روز، با آخرین اخبار  به روز می شود

بیانیه ساعاتی پیش مجمع روحانیون مبارز

درود و رحمت خداوند بر ملت سرافراز ایران

ما می خواهیم

یک روز عزاداری سراسری برای شرکت در سوگ قربانیان اعلام شود

کدام عقل سلیم باور می‌کند که حرکت اعتراضی میلیون‌ها انسان آگاه از کارگران، کسبه، کشاورزان، روحانیون، دانشجویان و سایر اقشار نقشه و طراحی این گروه یا آن گروه و با حمایت بیگانگان باشد؟ رژیم‌های گذشته در ایران و سایر کشورها از اباطیل وابستگی مردم معترض به بیگانگان چه طرفی بستند که امروز همان نسخه پوسیده را کپی کرده و به مردم اهانت می‌کنند. متهم کسانی را می‌دانیم که  شهر را به صورت پادگان نظامی درآورده‌اند و باید شناسایی و محاکمه شوند. بر حسب اطلاع بسیاری از عالمان برجسته حوزه علمیه مبارکه قم و سایر کشور شدیداً تحت فشار قرار گرفته‌اند تا در مقابل میلیون‌ها انسان موضع بگیرند. ما از مقاومت آنان در برابر این زیاده‌خواهی‌ها صمیمانه و متواضعانه تشکر می‌کنیم و امیدواریم مراجع بزرگ تقلید و عالمان برجسته مانند همیشه ملجاء مردم مظلوم باشند و در برابر حق‌کشی‌ها بایستند و تسلیم نشوند و اطمینان داریم که نخواهند شد و تاریخ پرافتخار مراجع تشیع این حقیقت را نشان می‌دهد


درگیری های کوچه به کوچه در مرکز شهر

تبریز

امروز تبدیل شد به تهران روز شنبه


فیلم امروز از میدان 7 تیر

تهران

از صبح تا 6 بعد از ظهرامروز

امروز، مردم خود را به میدان 7 تیر رساندند. مردم شمع به دست درمیدان 7 تیر در سکوت کامل روی زمین نشستند. گارد ویژه اندک زمانی پس از این تجمع خود را به میدان مذکور رساند و حمله به مردم را آغاز کرد. عزاداری با شمع و شال سبز علاوه بر میدان هفت تير، در كريمخان، سنايي، و پارك لاله تهران نیز گزارش شده که به تمام آنها نیروهای ضد شورش حمله کرده اند. تهران کاملا چهره یک شهر نظامی را به خود گرفته و در تمام نقاط حساس آن نیروهای انتظامی و نظامی مستقر شده اند. چماق بدستان در فاصله ای از این نیروها، در داخل اتومبیل های ویژه سنگر گرفته اند و منتظر فرمان حمله به مردم اند. برای نمونه، پارک لاله و ورزشگاه شیرودی تبدیل به پایگاه نیروهای ضد شورش و لباس شخصی ها شده است. حتی لباس شخصی ها در پارک لاله چادر زده اند. گفته می شود 2 هزار نیرو در این پارک جمع کرده اند. تلویزیون سی ان ان در آن بخش از  برنامه خود که در امریکا پخش می شود، از ورود تهران به مرحله نوین گزارش داده است. در این گزارش آمده که کنترل پایتخت از دست حکومت خارج می شود و مردم در محلات جنوبی و شمالی تهران خود را آماده مقاومت های شبانه می کنند و حتی سنگر می بندند و به هم طرز ساختن کوکتل مولوتف و مقابله با گاز اشک آور و طرز کمک به مجروحان را یاد می دهند.

معلوم نیست گزارش سی ان ان از کدام منبع بدست آمده، اما در تهران از گزارشی صحبت می شود که نیروی انتظامی برای مقامات ارشد نظام تهیه کرده است. بموجب این گزارش نهادهای نظامی (اعم از بسیج و نیروی انتظامی) شب ها کنترلی بر تهران ندارند و در گیری ها به مناطق فقیر نشین تهران نزدیک می شود.

در چنین فضائی، خبرگزاری دولتی ایرنا اعلام کرد که قرار است نماز جمعه این هفته را نیز رهبر بخواند.

پشت این ظاهر مصمم برای سرکوب مردم، اوضاع به گونه ای دیگر است. در صدا و سیما دو دستگی میان کارمندان بوجود آمده است. عده ای مخالف موضع گیری های یکطرفه این رسانه علیه مردم و به نفع دولت و عده ای موافق پیشنهاد علی لاریجانی برای باز شدن درهای صدا و سیما به روی مردم و انعکاس اندک اخباری که در شهر جریان دارد. در ادامه همین دو دستگی، عده ای از کارمندان صدا و سیما مرخصی گرفته و سر کار حاضر نمی شوند تا نقشی در موضع گیری های یکجانبه این روزهای صدا و سیما نداشته باشند. اخبار کشتارهای خیابانی و بویژه تصاویری که به صدا و سیما رسیده اما پخش نشده، موجی از واکنش عاطفی را در این رسانه بوجود آورده است.

سخنگوی وزارت خارجه "قشقاوی" امروز در یک مصاحبه مطبوعاتی بی بو و خاصیت که در آن دهها خبرنگار بدلیل دستگیری غایب بودند شرکت کرد. او گفت که وزیر خارجه "متکی" مطابق برنامه از قبل اعلام شده به ایتالیا سفر نخواهد کرد. البته او نگفت که وزارت امور خارجه ایتالیا در اعتراض به سرکوب مردم در ایران گفته است: اگرسرکوب مردم در ایران ادامه بیابد، ایتالیا اجازه ورود وزیر خارجه ایران به ایتالیا را نخواهد داد.

بصورت همزمان، روزنامه "رپوبلیکا" ایتالیا مدعی شد که بسیاری از اعضای مجلس خبرگان ایران خواهان برکناری و یا کنترل شورائی رهبر ایران هستند و آیت الله سیستانی نیز که نگران جنگ داخلی در ایران است و از این خواسته حمایت می کند. رپوبلیکا مدعی شده که هاشمی رفسنجانی نقش مهمی در شکل گیری چنین اجماعی از میان خبرگان رهبری و در تماس با آیت الله سیستانی دارد. این نشریه ننوشت که منبع خبرش کیست و مستنداتش کجاست؟

در این میان بیانیه ای با امضای سپاه پاسداران منتشر شد که تاکید بر مقابله با مخالفان نتایج اعلام شده انتخابات را دارد. این اعلام آمادگی بی ارتباط با اطلاع از محتوای گزارش نهائی شورای نگهبان در باره نتایج انتخابات نیست که قرار است تا 24 ساعت و حداکثر 48 ساعت دیگر منتشر شود تا بر آنچه بعنوان نتیجه انتخابات اعلام شده مهر تائید بزند. سپاه از بیم تشدید واکنش های مردمی، پس از این اطلاعیه، از هم اکنون اعلام آماده باش کرده است. حتی از صبح امروز در حوالی میدان آزادی چند تانک را بصورت مانور عبور داده است!


کنفرانس افشاگری حجت الاسلام کدیور با حضور فاطمه حقیقت جو

یک ملت می گوید تقلب شده

چرا تسلیم مردم نمی شوید!

کودتاچی ها اگر 24 میلیون رای داشتند دیگر نیازی به کودتا نداشتند!

پشت صحنه
امضای 40 مرجع
در اختیار رفسنجانی است!


صحنه هائی از
جنگ و گریز مردم بی سلاح
با لباس پلنگی ها در روز شنبه
از یک ای میل دریافتی

آنها را شناسائی و معرفی کنید

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار با هیات شورای نگهبان
درباره انتخابات و شورای نگهبان
حرف هائی دارم
اما اکنون صلاح نیست بگویم!

از یک گزارش دریافتی
جدال شبانه روزی
اما هنوز آشکار نشده در قم

برکناری

مخالفان کودتاگفته

 می شود سردار "علی‌ فضلی" یکی‌ از فرماندهان سپاه که اخیرا به فرماندهی سپاه سید الشهدا استان تهران برگمار شده بود، بدنبال سرپیچی از فرمان سرکوب مردم، بدستور ستاد کودتا از کار برکنار و به نقطه نامعلومی برده شده است.  وی در گذشته معاون عملیات فرمانده کل سپاه پاسداران بوده است. گفته می شود علاوه بر وی، 16 فرمانده دیگر سپاه نیز در روزهای اخیر بدلیل مخالفت با سرکوب مردم، برکنار و یا به مسئولیت های غیر حساس گمارده شده اند.


بادامچیان: برای تجمع
به مدافعان کودتا اجازه میدهیم
به مخالفان کودتا اجازه نمی دهیم

همه باید سالم به خانه بازگردند
18 توصیه ایمنی
برای راهپیمائی ها واعتراضات

بشنوید!
4  سال پیش، راه توده درباره

کابینه احمدی نژاد چه گفت!

آنچه را می شنوید، گفتگوئی است مربوط به 4 سال پیش. یعنی هنگام معرفی اولین کابینه احمدی نژاد به مجلس و رد صلاحیت سردار صادق محصولی که احمدی نژاد او را بعنوان وزیر نفت به مجلس معرفی کرده بود. در همین ارتباط سردبیر راه توده با برنامه ساز رادیو ایران در امریکا "مانوک خدابخشیان" درباره پیروزی اعلام شدن احمدی نژاد در انتخابات ریاست دوره نهم و تشکیل اولین کابینه او انجام داد. اگر آرشیو این رادیو همچنان فعال باشد، می توان این گفتگو را در آرشیو این رادیو نیز شنید. نظر به تطبیق پیش بینی های ارائه شده دراین گفتگو با آنچه اکنون بعنوان کودتای فرماندهان سپاه شاهد آن هستیم، ما این مصاحبه را یکبار دیگر منتشر می کنیم. برای کم کردن از حجم و تسهیل در امر دانلد کردن آن، بناچار سئوالات و توضیحات مانوک خدابخشیان را از آن حذف کرده ایم. (نقل از راه توده)


رئوس بیانیه سازمان مجاهدین انقلاب
کودتای 22 خرداد
با "مانور اقتدار" در تهران آغاز شد

بیانیه سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی ایران، در کوران حضور مردم معترض به کودتای انتخاباتی در خیابان ها صادر شد. این بیانیه نتوانست در آن زمان بازتاب شایسته خود را داشته باشد. هنوز معلوم نیست رهبران این سازمان، در صورت تثبیت کودتاگران چه سرنوشتی پیدا خواهند کرد. همچنان که سرنوشت دهها چهره سیاسی و مطبوعاتی که در روزهای اخیر دستگیر و به زندان کودتا برده شده اند معلوم نیست چه خواهد شد. به همین دلیل رئوس این بیانیه را برای ثبت در حوادث این روزها منتشر می کنیم تا در آرشیو پیک نت قابل دسترسی باشد.


لشکر کشی از خرم آباد و ایلام به تهران

تهران بعد از ظهر دیروز

انا لله و انا الیه راجعون

آیت الله منتظری:

3 روز عزای ملی

در ایران اعلام می کنم

مقاومت در برابر رأی مردم حرام شرعی است


بیانیه مهم محمد خاتمی که ساعتی پیش منتشر شد

فرصت ها از دست می رود

مقابله نظامی با مردم نکنید!

در راهپیمایی ها هم نشانه رشد و بیداری و مسؤولیت پذیری مردم است. در ایران انتخاباتی برگزار شده است و انبوهی از مردمان بزرگوار که آن حماسه حضور را آفریدند نتیجه اعلام شده را باور ندارند و به آن معترض اند. فرصت ها به سرعت می گذرد و به تهدید تبدیل می شود، در حالی که بر این باورم که هنوز راه رهایی از این وضعیت آشفته بسته نیست و نیازی به امنیتی کردن و نظامی کردن فضا ندارد. موجی از دستگیری از زنان و مردان و نخبگان سیاسی و فرهنگی کشور از اولین ساعات اعلام نتایج انتخابات تاکنون و ممانعت از اجتماعات آرام و باوقار مردم که از نشانه های فرهنگ بالای هموطنان است، مشکلات را افزون می کند. ارجاع امر- رسیدگی- به مرجع یا مراجعی که باید حافظ حقوق مردم و مجری انتخابات سالم و آزاد و ناظر بر آن باشند، ولی خود مورد انتقاد و شکایت اند راه حل مسأله نیست.


پیام میرحسین موسوی به مردم

بانیان قانون گریزی

دیگران را قانون گریز می نامند!


مصاحبه تلویزیونی غافلگیر کننده علی لاریجانی

بخش عمده ای از مردم

نتیجه انتخابات را قبول ندارند


این فیلم شب گذشته از شبکه های تلویزیونی جهان پخش شد
مسئول مستقیم کشتار دیروز
شخص رهبر و فرمانده کل قواست!


فیلم را از اینجا ببینید!

بموجب گزارش های تائید نشده، در یورش سازمان یافته دیروز به مردمی که می خواستند در مسیر میدان انقلاب- میدان آزادی راهپیمائی کنند، چند تن کشته شده اند. فیلم کشته شدن یک دختر جوان بر اثر شلیک گلوله افراد حزب پادگانی شب گذشته از شبکه های تلویزیونی جهان پخش شد. به پیک نت اطلاع داده شد که این تیراندازی در امیر آباد شمالی اتفاق افتاد. یکی از اعضای حزب پادگانی از بالای یک خانه در حوالی تقاطع خیابان خسروی و شهید صالحی این دختر را که ندا نام دارد و همراه پدر خود به راهپیمائی آمده بود هدف گرفته و به سوی او شلیک کرد.

سی ان ان درباره شمار قربانیان لشکرکشی نیروی انتظامی و بسیج و حزب پادگانی به خیابان های مرکزی تهران و شهرستان ها از رقم چند ده تن سخن گفته است. مسئول مستقیم آنچه دیروز در تهران و شهرستان ها اتفاق افتاد و به کشته شدن مردم بی سلاح انجامید، شخص رهبر جمهوری اسلامی که در نماز جمعه روز گذشته وعده این کشتار را بعنوان فرمانده کل قوا داده بود. نطفه های خشونتی در خیابان ها در حال شکل گیری است که سرانجام آن سنگر بندی مردم و نیروهای نظامی در برابر هم است. او هنوز نفهمیده چه خبر است، در میان فرماندهان سپاه و روحانیون معترض نیز هنوز نفهمیده اند علی خامنه ای کشور را به کجا می برد؟


  فیلم  تظاهرات شنبه در رشت را از اینجا ببینید!


بازهم بگو دروغه!

 فیلم دوم مستند تقلب در انتخابات


اطلاعیه جدید میرحسین موسوی

آغاز مسیر خطرناک

برعهده کسانی است که جلوی اعتراضات مسالمت آمیز را می گیرند


روزنامه ارگان حزب کمونیست فرانسه:
با سخنان رهبر ایران رویاروئی تازه آغاز شده است

3 اشتباه بزرگ ستاد کودتای 22 خرداد

سرمقاله راه توده -از ما نپرسید: کجائید؟
ما هستیم، اما در کنار مردم در خیابان انقلاب و بر بام خانه ها


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


دیروز برگزار شد
تظاهرات بزرگ
 ایرانیان مقیم برلین
علیه کودتای انتخاباتی

فیلم را می توانید از اینجا ببینید

پرشمار ترین تظاهرات ایرانیان مقیم برلین پایتخت آلمان، در اعتراض به کودتای انتخاباتی در ایران، روز گذشته برگزار شد. گفته می شود، این تظاهرات را که رسانه های آلمان شمار شرکت کنندگان در آن را بیش از 4 هزار تن تخمین زده اند هواداران«جنبش موج سبز» سازمان داده بود. در تظاهرات برلین علاوه بر کودتای انتخاباتی، کشتار مردم در راهپیمائی مسالمت آمیز روز شنبه نیز محکوم شد. تظاهرات از یکی از میدان های معروف برلین بنام "اشتوتگارت" آغاز و پس از عبور از خیابان های فردریک، کانت که خود یک خیابان طولانی است وارد میدان کلیسای شکسته شده و در این میدان مستقر شد. «کلودیا روت» یکی از رهبران حزب "سبز های» آلمان در این مراسم طی سخنانی همدردی و اعتراض حزب سبزهای آلمان را با مردم معترض ایران اعلام داشت.
خانم «روت» گفت که باید با جوامع سیاسی آلمان و «اتحادیه اروپا» گفتگو کرد تا هر چه زود تر از مردم ایران اعلام حمایت شود. تعدادی از اعضاء «حزب چپ» آلمان نیز دراین تظاهرات شرکت کردند و اطلاعیه هائی در همدردی با مردم ایران خواندند.
حضور مطرح ترین پزشکان ایرانی مقیم برلین و همچنین استادان ایرانی دو دانشگاه مهم برلین در این تظاهرات، از جمله نکاتی بود که مطبوعات آلمان نیز در اهمیت تظاهرات دیروز به آن اشاره کردند.

گزارش دوم- حضور تعداد زیادی از شهر وندان آلمانی در این راه پیمایی و هم دردی آنها با مردم ایران تحسین نیز از نکات برجسته این راهپیمائی بود. همچنان که حضور چهره های برجسته ایرانی که دارای موقعیت های برجسته در آلمان هستند برجسته بود. شبکه های تلویزیونی آلمان هنگام پخش اخبار این راهپیمائی آن را نمونه ای کم نظیر از همبستگی ایرانیان در آلمان ذکر کردند. در مسیر راهپیمائی، مردم آلمان و دیگر ملیت های ساکن برلین از پنجره و بالکن های خانه های بعنوان همدردی با مردم ایران پرچم های سبز رنگ که سمبل انتخاباتی مردم ایران است آویزان کرده و نسبت به راهپیمایان ابراز همدردی می کردند.

خانم کلوریا روت از رهبران حزب سبزهای آلمان که در اجتماع مقابل کلیسای شکسته برلین سخنرانی کرد از دبیر کل سازمان ملل خواست تا شخص دبیرکل همراه هیاتی به ایران سفر کرده و مانع کشتار مردم بی گناه گردد و در پایان به زبان ایرانی گفت: ما در کنار شما هستیم!

گزارش شده است که از شهرهای هامبورگ، هانوفر، لایپزیک و دوسلدرف نیز گروه های ایرانی برای شرکت دراین راهپیمائی خود را به برلین رسانده بودند. تقریبا تمام شعارهای این راهپیمائی همان شعارهائی بود که بر سر زبان مردم داخل کشور است.


بزرگترین
همایش اعتراضی
در بروکسل!

بعداز ظهر دیروز(شنبه) چند هزار ایرانی دربرابر سفارت ایران در بلژیک در اعتراض به کودتای انتخاباتی تظاهرات کردند. این تظاهرات که بزرگترین تظاهرات دو دهه اخیر در بروکسل محسوب می شود با حضور جمع کثیری از ایرانیان و انبوهی از خبرنگاران و عکاسان و فیلمبرداران رادیو و تلویزیون ها و مطبوعات بلژیک برگزار شد. شماری از ایرانیان مقیم فرانسه نیز با شعار "مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه دکتر" و شعارهایی در دفاع از میرحسین موسوی و مهدی کروبی در این تظاهرات شرکت داشتند. از جمله شعارهای تظاهرکنندگان عبارت بود از: "برادر شهیدم رای تو را پس می گیرم"، "خس و خاشاک تویی، دشمن این خاک تویی"، "برادر بسیجی چرا برادرکشی".
یکی از نارسایی هایی که در این تظاهرات به چشم می خورد آن است که کسانی که انتخابات را تحریم کرده بودن اکنون برای موج سواری به جمع معترضان به کودتای انتخاباتی پیوسته اند و از آن خنده دار این که می خواهند رهبری این اعتراضات را از دست کسانی در آورند که در این انتخابات شرکت کرده و به موسوی رای داده اند!

از میان
نامه های دریافتی

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت تمام پیک نتی های عزیز که میدانم این روزها خواب و خوراک را بر خود حرام کرده وحسابی مشغولید! من ناچیز که از بد روزگار درشهر یزد هستم و نمیتوانم به شکلی عملی و تاثیر گذار در حرکتهای مردمی حضور داشته باشم و متاسفانه به دلایل شغلی امکان حضور در زادگاه مادری خود (شیراز) راهم ندارم، تنها به خبررسانی مشغولم که منابع خبری اینجانب نیز سایتهای اینترنتی و منابع شخصی یا همان دوستان سرگرم مبارزه در شهرهای مختلف هستند که به هر طریق اخبار به روز شده را در اختیارم میگذارند و من نیزدر اختیار افرادی میگذارم که به هر شکل با آنها مرتبط هستم. برای دستیابی به سایت های خبری از چند نرم افزار استفاده می کنم که بهترین آنها
سایت http://www.coverme.in/ می باشد.
در شب حمله به کوی دانشگاه تهران مهاجمان از سلاح کمری و اسلحه وینچستراستفاده میکردند و بچه ها را از فاصله 1 متری مورد هدف قرار می دادند. شیراز هم همینطور عمل کردند. مردم در بهت و حیرت اند از این همه خشونت.
با خطوط معمولی برای دسترسی به اخبار راه تقریبا غیر ممکن است.
فیلترشکنی را که معرفی کردم معرفی کنید.

با عرض سلام و خسته نباشید
ما دانشجویان تربیت معلم تهران(واحد حصارک کرج) با این میل خبرهای دانشگاه خود را به شما می رسانیم. امید است که ما را در رساندن صدایمان به جهانیان یاری
رسانید. در ضمن اگر شماره تلفنی جهت تماس در مواقع ضروری به ما بدهید تا
مستقیما اخبار را برسانیم ممنون می شویم.
حصارک


ضرورت تشکیل ستاد هماهنگی
 با رهبری جنبش
در داخل کشور
!

از داخل کشور، چند پیام دریافت داشته ایم که در آنها پیشنهاد شده، یک ستاد هماهنگی با جنبش و با ستاد میرحسین موسوی و شیخ مهدی کروبی در خارج از کشور تشکیل شود. در همین پیام ها عنوان شده که عطاء الله مهاجرانی وزیر اسبق ارشاد اسلامی در دولت خاتمی، با توجه به آشنائی که با ساختار حکومت دارد و اعتبار و نفوذی که در میان مردم دارد، برای تشکیل چنین ستادی پیشقدم شود. ما این پیام را عینا منتشر کردیم، تا اگر در آن هسته هائی از ضرورت وجود دارد، به آن بیاندیشند. بویژه که دایره دستگیری ها در داخل کشور می تواند گسترده شود و در این میان سلطنت طلب ها از خارج خود را رهبر جنبش داخل کشور اعلام کنند. طبیعی است که این ستاد اگر بصورت شورائی تشکیل شود و نمایندگانی را در پایتخت های مهم کشورهای اروپائی نیز اعلام کند، اولویت دارد. طبیعی است که دراین ستاد می توان و قطعا باید از شخصیت هائی نظیر عطاء الله مهاجرانی و دکتر عبدالکریم سروش، یوسفی اشکوری و چهره های شناخته شده دیگری استفاده شود که در اروپا و امریکا حضور دارند.


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)