مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد


 


اطلاعیه آیت الله منتظری: تسلیم مردم شوید

مشروعیت نظام و منتخب

آن زیر سئوال خواهد رفت!

       پیک هفته 107  --------   26 خرداد 1388  برابر 16  ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز


بی خبری رهبر، بی خبری شاه را تداعی می کند

رهبر هنوز مردم را آشوبگر و اعتراضات را توطئه میداند!


در یک بیانیه
موسوی علمای اسلام را به یاری
 مردم مظلوم فراخواند

اعلامیه جدید موسوی:
نیروی انتظامی
مردم را
از خود بداند

مجمع
روحانیون
مبارز
خواهان ابطال

انتخابات شد

علمای اسلام در
 خانه‌هایشان خفته اند!

اولین و آخرین

 اقدام صادقانه

احمدی نژاد


نامه موسوی به خامنه ای
جلوی دولت را بگیرید
تا مانع ا تصمیم مردم نشود

 


هشدار ستاد کودتا به رهبر

موج میلیونی سبز

می خواهد به نماز جمعه بیآید!

در تهران گفته می شود، به بیت رهبری اطلاع داده شده به صلاح نیست وی نماز جمعه ای تهران را سه روز دیگر بخواند. ستاد کودتا به وی اطلاع داده که احتمال آن می رود که موج عظیم مردمی که در راهپیمائی دوشنبه شرکت کردند، با علامت های سبز، سجاده سبز، شال سبز و هر علامت دیگری که نشانه مخالفت با نتیجه اعلام شده انتخابات باشد در این مراسم شرکت کنند. این ستاد به رهبر اطلاع داده که شب گذشته در برخی محلات تهران این بانگ به گوش رسیده که "جمعه، نماز جمعه". پیش از این در چند خبر اعلام شده بود که نماز جمعه این هفته را قرار است رهبر بخواند. با آنکه گفته شده ممکن است رهبر در نماز جمعه خود، امکان ابطال نتیجه انتخابات را بعنوان پاسخ به خواست مردم طرح کند، اما ستاد کودتا هشدار داده که قادر به کنترل چند میلیون جمعیت معترض نیست، بویژه آنکه نمی توان به روی مردمی که ظاهرا برای نماز جمعه می آیند تیراندازی کند. در عین حال که جدا کردن مردم از هم و تشخیص معترض و غیر معترض نیز دشوار است. این نماز مطابق پیش بینی قبلی قرار است در مصلای تهران خوانده شود و در صورتی که چنین واقعه ای روی دهد و میلیون ها تهران خود را به نماز جمعه رهبر رسانده و مصلای تهران را محاصره کنند، تمام پیش بینی ها، مقدمه چینی ها و فرضیاتی که برای مقاومت در برابر ابطال انتخابات در نظر گرفته اند بهم خواهد ریخت. بویژه که گفته می شود قرار است میرحسین موسوی و محمد خاتمی و شیخ مهدی کروبی نیز اعلام کنند درنماز جمعه رهبر می خواهند شرکت کنند. حرکت آنها از هر محلی به سمت نماز جمعه رهبر، سیل جمعیت را همراه آنها خواهد کرد.


اطلاعیه ستاد موسوی

حرکت به سمت جام جم

اقدام خود جوش مردم است

ستاد کودتا در سیمای ج. اسلامی مستقر شده

در میدان ولیعصر

کودتاگران می خواهند

یک 17 شهریور، به یادگار بگذارند

ستاد کودتا که از دیشب در سیمای جمهوری اسلامی مستقر شده، فرماندهی فاجعه ای را برعهده گرفته که برای تکرار یک 17 شهریور جدید در میدان ولیعصر آماده شده است. این ستاد، تمام اعضای حزب پادگانی و بسیج و وابستگان به کمیته امداد موتلقه اسلامی را به این میدان فراخوانده تا هم یک نمایش مردمی بدهد و تظاهرات خودجوش دیروز تهران را تحت تاثیر قرار دهد و کشتاری از مردم بی پناهی که قرار است ساعت 5 بعد از ظهر در این میدان و در ادامه راهپیمائی اعتراضی دیروز جمع شوند راه انداخته و فرمانداری وحشت در تهران برقرار کند. این ستاد از سوی سیمای جمهوری اسلامی حزب پادگانی را بی وقفه برای ساعت 3 به این میدان فرامی خواند. با آنکه هنوز شورای رهبری کودتای انتخاباتی 22 خرداد از پشت پرده بیرون نیآمده و تاکنون مردم رهبر و احمدی نژاد را عاملین کودتا می شناسند، نقش آفرینی امروز سیمای جمهوری اسلامی نشان داد که ستاد کودتا یک مرکز هدایت دارد که ستاد جنگ روانی مرکب از روح الله حسینیان، حسین شریعتمداری و ذوالنور نماینده رهبر در سپاه  در آن ستاد حضور دارند و تظاهرات امروز را آنها ترتیب داده اند. شب گذشته بعنوان مقدمه تظاهرات فاشیستی امروز، چند تن، از جمله محمدعلی ابطحی بازداشت شدند. تلویزیون یورو نیوز اطلاع داد که دولت فرمان فیلتر فیس بوک و یوتویوب را نیز صادر کرده، اما موفقیت در این امر کاری است چنان دشوار که هنوز موفق به انجام کامل آن نشده اند. شبکه جنگ روانی نیز فعال است و انواع اطلاعیه ها و نقل قول های مشکوک را صادر می کند و برای سایت های خبری خارج از کشور ای میل می کند و یا روی فیس بوک قرار میدهد. از جمله بیانیه ای 7 ماده ای که متاسفانه امروز در برخی سایت های خارج از کشور منعکس شده است. ما به سهم خود از مسئولیت سایت های خبری خارج از کشور می خواهیم با توجه به ترفندهای گوناگون جنگ روانی اخبار را منتشر کنند و در همین زمینه ابتدا یک سیاست واحد و آگاهانه در ارتباط با تحولات ایران اتخاذ کنند. این هشدار ما را جدی بگیرید. نام انتشار ترفندهای ستاد جنگ روانی با مردم، خبر رسانی آزاد نیست، افتادن به دام ستاد جنگ روانی است.


جنبش اعتراضی
بسوی اعتصاب ملی می رود؟

زمزمه های مردم، شوخی نیست، به عمل تبدیل می شود. این تجربه ایست که در انقلاب 57 همه نسل آن انقلاب بخاطر دارند. مردم وقتی به هم می رسند و میلیونی دست هم را می گیرند، خود جلوتر از رهبران تصمیم می گیرند. بنابراین، آن زمزمه ای که روز گذشته در میان راهپیمایان میدان انقلاب – میدان آزادی بسرعت گسترش یافت را چرا نباید بعنوان یک خواست ملی تلقی کرد. یعنی: پیش به سوی اعتصاب ملی.

تمام شواهد و قرائن نیز همین را نشان میدهد. یعنی اگر حکومت در برابر خواست مردم عقب نشینی نکند، پس از راهپیمائی و تحصن، نوبت به اعتصاب عمومی و ملی می رسد. مردم به این تصمیم نزدیک می شوند؟

هشدار به مردم
پول های بنیاد اعتباری مهر را
از چنگ حزب پادگانی در آورید

از تهران گزارش شده: از شب کودتا علیه انتخابات، شبکه کلیه شعب بنیاد اعتباری مهر(وابسته به حزب پادگانی) قطع است. حتی دستگاه های خودپرداز قطع شده است و کارمندان این موسسه حاضر به هیچ گونه پاسخ گویی نیستند. بیم آن می رود این موسسه که سپرده های باسود بالا از مردم می پذیرد در صورت شکست کودتا اقدام به خارج کردن میلیاردها تومان سرمایه مردم از ایران بکند.

 

 7 کشته

در تیراندازی بسیج پایگاه "مقداد" تهران

به روی مردم

شمار کشته شدگان پایان راهپیمائی دیروز تهران در مقابل پایگاه "مقداد" بسیج تا 7 نفر گزارش شده است. سیمای جمهوری اسلامی که هنوز انقلاب رسانه ای در جهان را باور نکرده و تصور می کند به شیوه کودتای 28 مرداد می توان درهای کشور را بست و با مردم هرآنچه می خواهند رفتار کنند، اعلام کرد که این مردم به پایگاه بسیج حمله کرده بودند و کشته شدگان قربانیان این حمله اند. این درحالی است که تنها یکساعت بعد از واقعه فیلم های این جنایت روی شبکه یوتویوب قرار گرفت و همگان دیده اند که از روی بام این پایگاه به مردمی که بصورت مسالمت آمیز در حال عبور بودند تیراندازی شد و پس از کشته شدن یک جوان، مردم خشمگین به پایگاه بسیج حمله کردند. این فیلم قطعا از شبکه های تلویزیونی جهان بارها و بارها پخش شده و خواهد شد.

در یک دهن کجی دیگر به ملت، کد خدازاده سخنگوی شورای نگهبان در سیمای جمهوری اسلامی ظاهر شد و گفت "ممکن است در یک صندوق، در یک جائی، اشتباهی شده باشد." به این ترتیب تکلیف رسیدگی به تقلب انتخاباتی از هم اکنون روشن است و کوچکترین امیدی به این نوع رسیدگی های رهبر فرموده نیست و تکلیف انتخابات را مردم به جای شورای نگهبان روشن خواهند کرد.

شب قبل از راهپیمائی نیز در شبیخون به کوی دانشگاه تهران، 5 تن کشته شده اند که گزارش این حمله را در گزارش زیر می خوانید.

این گزارش را از شبیخون یکشنبه شب به کوی دانشگاه دریافت داشته ایم
کوی دانشگاه تهران
شده محل تمرین جنایت حکومتی


از میان گزارش هائی که به پیک رسیده
احمدی به هوش باش- ما ملتیم نه اوباش
هاله نور و دیده - رای ما رو ندیده!


عبدالله شهبازی:
آیا یهودیان مخفی
علیه نتیجه انتخابات کودتا کردند؟


آنها ایرانی اند یا عرب؟

مردم اوباش اند، یا اینها؟

علاوه بر تهران، روز گذشته در اصفهان- شیراز- مشهد- تبریز- یزد- کرمان- بندرعباس- بوشهر- کاشان- رشت- سقز و برجرد نیز گزارش هائی مبنی بر تظاهرات اعتراضی مردم رسیده است. تقریبا تمام خبرها و گزارش های دریافتی یکسان است، مگر در شهرهائی که روز قبل از آن به خوابگاه و دانشگاه ها حمله نظامی شده و روز گذشته بخشی از تظاهرات متاثر از شعارهای دانشجویان و افشاگری آنها بوده است. از جمله در مشهد و اصفهان.

نکته ای که از دو روز پیش در پیام های مختلف به ما اطلاع داده اند این است که ظاهرا برخی از کسانی که به سمت مردم شلیک می کنند ایرانی نیستند. گفته می شود چند تنی از آنها که به چنگ مردم افتاده اند، فارسی بلند نبوده و به زبان عربی حرف می زده اند.

ما درابتدا تصور کردیم، این یک شبیه سازی روزهای اخیر با روزهای انقلاب بهمن است که گفته می شد نیروهای اسرائیلی در کنار ارتش شاه به طرف مردم شلیک می کنند. اما چند عکس ما را نیز به شک و تردید انداخت. به همین دلیل دو نمونه از این عکس ها را منتشر می کنیم. واقعا آن که پشت موتورسیکلت سوار است و اسلحه کمری خود را جا به جا می کند ایرانی است؟ حزب الهی است؟ بسیجی است؟ یا عرب است؟ و یا آنها که درعکس دوم اطراف یک قربانی به چنگ افتاده جمع شده اند و تفنگ و چاقو بدست دارند، همه ایرانی اند؟ بویژه آن که پیراهن آبی روشن به تن دارد. اگر اینها ایرانی اند، در آن محله ای که زندگی می کنند، پاسخ مردمی که آنها را شناسائی می کنند چیست؟ خون آن ها که دیروز در میدان آزادی کشته شدند به گردن کیست؟


بازم بگو " نواره!"

هیچکس نمی داند در میان فرماندهان سپاه و در بیت رهبری که همچنان حاضر به عقب نشینی کامل از برابر مردم و تن دادن به نتیجه واقعی انتخابات نیستند، درباره تظاهرات و راهپیمائی امروز تهران چه تحلیلی دارند، اما حتی اگر اندک تعقلی هم در میان این جمع وجود داشته باشد، فرصت بزرگی را که با انتخابات پرشور و وسیع مردم از کف دادند، با مقاومت در برابر این جنبش و شخص موسوی فرصت دوم را هم از کف خواهد داد؟ این فرصت جز این نیست که از درون نظام یک تن رهبری این جنبش را برعهده دارد. میزان درایت و آگاهی برای جلوگیری از رفتن کشور به سوی یک جنگ و کشتار خانگی دراینجا خود را نشان خواهد داد، نه در رجزخوانی ها و مقاومت در برابر قبول واقعیت!

تمام خبرگزاری های جهان که نمایندگانی در تهران دارند، گزارش داده اند که تردید نیست این جنبش مسالمت آمیز رو به گسترش است و آنها که علیه انتخابات کودتا کردند، در برابر آن باید تسلیم شوند. همین خبرگزاری ها تاکید کرده اند که اگر از تلویزیون ایران اعلام شده بود که برای راهپیمائی امروز مجوز صادر شده است، میزان شرکت مردم تهران در راهپیمائی امروز چند برابر میشد و به چند میلیون می رسید. گرچه شمار راهپیمایان امروز در مرز یک میلیون گزارش شده است.

در شب های الله و اکبر انقلاب، یکبار ارتشبد "ازهاری" نخست وزیر دولت نظامی به مجلس رفت تا گزارش تظاهرات و اعتراضات مردم را بدهد. او در همین گزارش که تردید نیست نسل انقلاب 57 و از جمله رهبران جمهوری اسلامی آن را دقیقا به خاطر دارند، گفت: این شعارها و تظاهرات دروغ است. در جوی آب "مرکورکورم" می ریزند و می گویند خون مردمی است که در تظاهرات کشته شده اند. نوار ضبط صوت روی پشت بام می گذارند و الله و اکبر پخش می کنند. من و خانمم رفتیم روی پشت بام و با دوربین نگاه کردیم، هیچ کجا مردم روی بام ها نبودند. نوار بود."

صبح روز بعد، صدها هزار نفر ریختند به خیابان و فریاد کشیدند: ازهاری گوساله، بازم بگو نواره!


 بی اعتمادی ملی نسبت به بازی های سیاسی رهبر به چنان شناختی انجامیده که نخستین واکنش ها نسبت به این یک گام به عقب رهبر نیز آنست که وی در جستجوی خریدن وقت برای کنترل اوضاع و ادامه حمایت از احمدی نژاد است.

خبرگزاری های جهان از نتیجه دیدار موسوی و خامنه ای  خبر دادند:

رهبر جمهوری اسلامی

دستور رسیدگی به تقلب در انتخابات را صادر کرد


کشور را به سمت جنگ داخلی نبرید
ملت به زور چماق
زیر بار قبول احمدی نژاد نمی رود


گزارش دکتر مهدی خزعلی

در میان افراد حزب پادگانی

در دل مردم جان به لب رسیده

صد رحمت نیروهای سرکوب دوران شاه


گزارش یکی از خبرنگاران مطبوعات برای پیک
روزنامه ها و خبرنگاران این خبرها را داشتند اما منتشر نشد

شیراز از 4 بعد از ظهر تا پاسی از شب در دست مردم است

محمد خاتمی:
موسوی محکم ایستاده و نباید او را تنها گذاشت!


نگاهی به مطبوعات آلمان و انگلیس
مردم ایران
کودتای بیشرمانه را می پذیرند؟


مصاحبه مخملباف با رادیو فرانسه

افشای رو به گسترش جزئیات کودتای انتخاباتی


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


اعتراض به
کودتای 22 خرداد
در خارج از کشور

در خارج از کشور جنبش اعتراض به کودتای انتخاباتی و همبستگی با تظاهرات و راهپیمائی های مردم در داخل ایران، همچنان رو به گسترش است. حتی در شهرها وکشورهائی که تاکنون یکبار ایرانی ها در برابر سفارت جمهوری اسلامی اجتماع کرده اند، ادامه این نوع اجتماع اعتراضی سازمان داده شده است. از جمله در شهر کلن و شهر برلین. دو شهر بزرگ آلمان. از برلین خبر رسیده است که در اعتراض به خشونت نیروهای انتظامی در مقابله با مردم معترض به کودتای انتخاباتی قرار است روز 3شنبه 16 چون (امروز) نیز بار دیگر  در مسیر میدان "آدناوئرپلاتس" و "اروپا سنتر" ایرانی ها راهپیمائی کنند. این راهپیمائی از ساعت 6 و نیم بعد از ظهر آغاز می شود.

در شهر کلن آلمان نیز قرار است روز 4 شنبه (پس فردا) ایرانی های کلن و شهرهای اطراف  ساعت 6 بعد از ظهر در برابر ساختمان مرکزی فرستنده بزرگ تلویزیونی آلمان " و . د . ار" اجتماع کنند.

کانادا- ضمنا خبر رسیده است که در چند شهر کانادا در حمایت از مردم ایران و اعتراض به نتایج انتخابات تظاهراتی صورت گرفته است. از جمله در تورونتو جمعیتی بالغ بر 2000 نفر گرد هم آمدند. همینطور در مقابل سفارت ایران در آتاوا تجمع بزرگی از ایرانیان شکل گرفت. مونترآل، کبک و ونکوور هم شاهد اعتراضات گستردهء مردمی بودند. دیشب در جلسه ای اضطراری در پارلمان کانادا لایحه ای تنظیم شد در حمایت از مردم ایران.


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)