اعتراض به سرکوب مردم

تهدید نمایندگان مجلس به استعفا

و استعفای بسیج دو مسجد تهران


 


اطلاعیه جدید میرحسین موسوی

5 شنبه(فردا)

روز عزای قربانیان است

       پیک هفته 107  --------   27 خرداد 1388  برابر 17  ژوئن 2009

  infos@peiknet.com  

اخبار روز


نامه موسوی به آیت الله

بیات و پاسخ وی

مردم را

می کوبند

و مراجع

 ساکت اند!


اطلاعیه آیت الله منتظری: تسلیم مردم شوید

مشروعیت نظام و منتخب

آن زیر سئوال خواهد رفت!


مصاحبه خبری وزیر اسبق کشور:

گروه سایه

تقلب در انتخابات را مدیریت کرد



 

پاسخ غیرمستقیم موسوی به رهبر، برای موضع گیری علیه اغتشاشگران

فعالان سیاسی را دستگیر نکنید

رهبران جنبش ضد کودتا، مردم اند!

اطلاعاتی که به دست ما رسیده است نشان می دهد این اصحاب تقلب و دروغ هستند که برای تکمیل طرح خود به بانک ها و ادارات و اموال مردم حمله می کنند و آنها را تخریب می نمایند. دستگیری های گسترده ای که طی روزهای گذشته از فرزندان انقلاب انجام گرفته است، نشان دهنده این واقعیت است که عاملان تقلب و سپس بلوا کمترین شناختی نسبت به حقیقت اعتراضات مردم ندارند و با توهم اینکه سازماندهی تشکیلاتی عظیمی در ورای حرکت های مردم قرار دارد، خود را تسلی می دهند تا باور نکنند که طبیعت خودجوش واکنش های مردم خبر از ادامه دار بودن آن تا رسیدن به نتیجه می دهد.


برای نماز جمعه آماده می شوند!
سناریوی سال 57 شاه
کارپایه ستاد کودتای 22 خرداد



با درنظر گرفتن ترافیک مراجعه به پیک نت و کاهش سرعت اینترنت درایران، ما در این روزها سعی داریم، اخبار را بسیار خلاصه و عمدتا در صفحه اول منتشر کنیم. اخبار و دیدگاه های پیک نت نسبت به آنها را از طریق ممکن به داخل کشور برسانید!

فریاد مردم
درنماز جمعه رهبر بلند خواهد شد؟

روزگذشته، مردم معترض تهران به جای اجتماع در میدان ولیعصر که قبلا قرار آن را گذاشته بودند، به سمت ساختمان جام جم حرکت کرده و سیمای جمهوری اسلامی را محاصره کردند. سیمای جمهوری اسلامی که درجریان مناظره های تلویزیون کاملا دراختیار واحدهای ویژه سپاه پاسداران است و در روزهای بعد از کودتای انتخاباتی نیز این حضور وسیع تر شده، دیروز به یک پادگان نظامی تبدیل شده بود. سپاه با توپ و تانک از ساختمان جام جم محافظت می کرد. مردم هیچ شعاری جز همان شعارهای علیه تقلب انتخاباتی ندادند و از هرگونه برخورد با نیروهای انتظامی و سپاهی پرهیز کردند. شمار راهپیمایان و اجتماع کنندگان اطراف جام جم را دهها هزار نفر اعلام کرده اند؛ که بدلیل ناممکن شدن مخابره فوری اخبار از ایران، این تظاهرات در رسانه های بین المللی بازتاب فوری و لازم را نیافت. به همین دلیل امروز باید منتظر انتشار تصاویر اجتماع عظیم روز گذشته در اطراف جام جم بود.

همزمان با همین اجتماع، سیمای جمهوری اسلامی جلسه دیدار نمایندگان 4 کاندیدای ریاست جمهوری با رهبر را پخش کرد که در آن علی خامنه ای، درحالیکه آشکارا خودباخته و پریشان بود برای آنها سخنرانی کرد.

نکات قابل توجهی در این دیدار و سخنرانی وجود داشت. از جمله این که به جای کاندیداهای معترض، یعنی موسوی، کروبی و رضائی، نمایندگان آنها دعوت رهبر را پذیرفته و به دیدار او رفته بودند، که این خود بی سابقه بود. به تعبیری دیگر، کاندیداهای سه گانه و معترض اعتباری برای دیداری اینگونه با رهبر قائل نشده اند و اساسا نمی خواهند تصاویر آنها در برابر رهبر از تلویزیون پخش شود زیرا به اعتبار آنها نزد مردم لطمه وارد می شود. همه مردم ایران، اکنون رهبر و احمدی نژاد را در کنار هم آماج شعارهای خود قرار داده اند. وقتی مردم فریاد می زنند "مرگ بر دیکتاتور" فرد دیگری جز رهبر در اذهان تداعی نمی شود.

دیدار مورد بحث، از موقعیت ضعیف شده رهبر حکایت دارد. علی خامنه ای که کودتای 22 خرداد به نام او ثبت شده و به همین دلیل نیز همچنان از بیانیه کودتائی خود، پیش از اعلام نتایج انتخابات از سوی وزارت کشور و شورای نگهبان دفاع می کند، در این دیدار گفت: "بنده اصولا به مسئولان انتخابات اعتماد می کنم."

او در این جمله، جای عقب نشینی برای خود گذاشته، زیرا هنوز تکلیف نهائی تسلط کودتاچی ها بر جامعه و یا جنبش بر کودتاچیان معلوم نیست. او چند بار از رای 14 میلیونی "شکست خوردگان" انتخابات سخن گفت و تلاش کرد بگوید این آمار را دراختیار من گذاشتند و من براساس آن بیانیه پیروزی احمدی نژاد را صادر کردم.

او در همین سخنرانی گفت که بقیه حرف هایش را در نماز جمعه خواهد زد و این در حالی است که به وی هشدار داده اند که مردم می خواهند به عنوان شرکت در نماز جمعه راهپیمائی دیگری را بطرف مصلای تهران ترتیب بدهند.

او در این دیدار، با گرفتن چهره ای مصلح و خیرخواه از امنیت ملی سخن گفت و از خرابکاران و این که همه باید علیه آنها موضع بگیرند. درحالیکه هم او که بی خبر از عکس ها و تصاویر تلویزیونی نیست و هم مردم می دانند این خرابکاران و حمله کنندگان به اماکن و تیراندازان به طرف مردم کسانی نیستند جز اعضای حزب پادگانی زیر نظر دولت و سپاه پاسداران. نمونه هائی از این خرابکاران را دراین شماره پیک نت می بینید.

او گفت که اگر مخالفان نتیجه انتخابات در انتخابات پیروز شده بودند، پیروز شدگان امروز هم همین مخالفت ها را می کردند. و البته رهبر نگفت که آن مخالفان، پیشدستی کرده و کودتا کرده اند تا بعد از اعلام پیروزی میرحسین موسوی به زحمت نیفتند و با موتور و تفنگ و چماق و قمه و چاقو بیایند به خیابان. یعنی همان کاری که سرانجام هم مجبور شدند بکنند و این روزها در سراسر ایران شاهد آن هستیم.

رهبر جمهوری اسلامی اکنون تنها از سوی مردمی معترض که خود را تا پشت دروازه های صدا و سیما رسانده اند و اگر آدرس خانه او را بدانند خانه وی را نیز محاصره خواهند کرد تحت فشار نیست. او از سوی روحانیونی که او را روز به روز بیشتر فاقد عدالت، یعنی یکی از شروط صلاحیت رهبری میدانند و همچنین فرماندهانی در سپاه پاسداران زیر فشار است که می ترسد در صورت ادامه وضع کنونی، آنها نیز به آغوش مردم باز گردند.


آیت الله محسن کدیور

احمدی نژاد

رئیس جمهوری غصبی

و برگزیده رهبر است نه مردم!


اعتراف روزنامه رسالت
 بیش از 2 میلیون  نفر
در تظاهرات دو شنبه شرکت داشتند

گزارش دریافتی، نیمه تمام
دانشگاه تبریز
دیروز چه سرنوشتی پیدا کرد؟

حرکت به سمت دفتر سازمان ملل

من شاهد لحظات تیراندازی
و کشتار پایان راهپیمائی دوشنبه بودم

نقش دیروز سپاه
در تظاهرات میدان ولیعصر

گزارش یک پزشک
از بیمارستان رسول اکرم تهران

4 میلیون تعرفه ناپدید شده
بنام احمدی نژاد نوشته شد


هشدار ستاد کودتا به رهبر

موج میلیونی سبز

می خواهد به نماز جمعه بیآید!

در تهران گفته می شود، به بیت رهبری اطلاع داده شده به صلاح نیست وی نماز جمعه ای تهران را سه روز دیگر بخواند. ستاد کودتا به وی اطلاع داده که احتمال آن می رود که موج عظیم مردمی که در راهپیمائی دوشنبه شرکت کردند، با علامت های سبز، سجاده سبز، شال سبز و هر علامت دیگری که نشانه مخالفت با نتیجه اعلام شده انتخابات باشد در این مراسم شرکت کنند. این ستاد به رهبر اطلاع داده که شب گذشته در برخی محلات تهران این بانگ به گوش رسیده که "جمعه، نماز جمعه". پیش از این در چند خبر اعلام شده بود که نماز جمعه این هفته را قرار است رهبر بخواند. با آنکه گفته شده ممکن است رهبر در نماز جمعه خود، امکان ابطال نتیجه انتخابات را بعنوان پاسخ به خواست مردم طرح کند، اما ستاد کودتا هشدار داده که قادر به کنترل چند میلیون جمعیت معترض نیست، بویژه آنکه نمی توان به روی مردمی که ظاهرا برای نماز جمعه می آیند تیراندازی کند. در عین حال که جدا کردن مردم از هم و تشخیص معترض و غیر معترض نیز دشوار است. این نماز مطابق پیش بینی قبلی قرار است در مصلای تهران خوانده شود و در صورتی که چنین واقعه ای روی دهد و میلیون ها تهران خود را به نماز جمعه رهبر رسانده و مصلای تهران را محاصره کنند، تمام پیش بینی ها، مقدمه چینی ها و فرضیاتی که برای مقاومت در برابر ابطال انتخابات در نظر گرفته اند بهم خواهد ریخت. بویژه که گفته می شود قرار است میرحسین موسوی و محمد خاتمی و شیخ مهدی کروبی نیز اعلام کنند درنماز جمعه رهبر می خواهند شرکت کنند. حرکت آنها از هر محلی به سمت نماز جمعه رهبر، سیل جمعیت را همراه آنها خواهد کرد.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

آدرس پستی

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------Site Meter

 

تماس با پیک - تبلیغات در پيك

دیدگاه ها


توسط دو وکیل معروف درآلمان
آغاز پیگیری حقوقی
اعلام دروغ
 نتایج رای گیری

روزگذشته پرشمارترین اجتماع  و راهپیمائی ایرانیان مقیم پایتخت آلمان، یعنی شهر "برلین" در اعتراض به کودتای انتخاباتی 22 خرداد برپا شد.

هزاران ایرانی مقیم برلین از ساعت شش و نیم بعد ظهر دیروز از میدان "آدنایر" به طرف مرکز "اروپا سنتر" علیه کودتای انتخاباتی 22 خرداد راهپیمائی کردند. این راه پیمایی اعتراضی تا ساعت 9 و نیم شب ادامه پیدا کرد. گفته می شود چنین راه پیمایی و گرد همآیی در شهر برلین از طرف ایرانیان بی سابقه بوده است. ضمنا تجمع دیگری قرار است امروز ساعت 4 بعد ظهر مقابل وزارت امور خارجه آلمان در برلین برگزار شود.

 شعارها و سخنرانی های این اجتماع اعتراض به تقلب انتخابات در ایران و تقلب در آرای انتخاباتی ایرانیان مقیم آلمان و دگرگون جلوه دادن نتیجه آن بود.  در همین ارتباط منابع "جنبش موج سبز" در آلمان اطلاع داده اند که خانم "رویان" وکیل دعاوی و "لوئیس" دادستان کل دادگاه میکونوس مشترکا پرونده تخلف در ارائه آمار رای گیری در آلمان را به وکالت از طرف میرحسین موسوی پذیرفته اند. میزان کل آرای اعلام شده  در آلمان که مورد قبول «جنبش موج سبز» نیست به قرار زیرمی باشد:

احمدی نژاد52 در صد کل آرا

موسوی 31.8 در صد آرا

کروبی4 در صد آرا

رضائی 2 در صد کل آرا

دورتموند- بموجب اطلاعیه ای که دریافت داشته ایم، قرار است گردهمآیی همبستگی با جنبش گسترده مردمی ایران در شهر دورتموند آلمان برگزار شود. زمان این گردهمآئی شنبه 20 یونی  ساعت 13 تا 15  مکان :  ostenheld weg-Reinol die kirche  اعلام شده است.

فنلاند- ساعت 11تا 13 بوقت فنلاند بیش از 50 ایرانی در حمایت از مردم ایران در برابر  پارلمان و وزارت خارجه فنلاند تجمع کرده و به سه زبان فارسی،فنلاندی و انگلیسی شعارمیدادند. تلویزیون   فنلاند از این افراد فیلم برداری وعکس گرفته است.احتمال دارد که در اخبار امشب پخش کنند. در پایان این  گردهمائی به وزارت امور خارجه فنلاند نامه ای در اعتراض نتیجه اعلام شده انتخابات ریاست جمهوری در ایران دادند.

کلن- روز گذشته در شهر کلن آلمان نیز تظاهرات علیه کودتای انتخاباتی تکرار شد و قرار است امروز(چهارشنبه) نیز در برابر کلیسای بزرگ و قدیمی این شهر، معروف به "دم" این تظاهرات تکرار شود.

امریکا- یکشنبه 24 خرداد ساعت یازده صبح تظاهرات سبز ها در لس آنجلس مقابل ساختمان فدرالبر گزار شد که بالای 1500 نفر در آن شرکت کرده بودند بدون پرچم و تنها با شعار مخالفت با کودتای انتخاباتی در ایران. در سمت مقابل هم سلطنت خواهان و گروه آقای شهرام
همایون (ما هستیم) با پرچم شیر و خورشید تاجدار و بدون تاج و پرچم های آمریکا آمده بودند که سوار موج شوند. تعداد اینها حدود 300 نفر بود.

لندن- همزمان با تظاهرات روز دوشنبه در تهران، نزدیک به 400 تن از ایرانیان مقیم انگلستان نیز در مقابل سفارت جمهوری اسلامی در انگلستان دست به تظاهرات زدند. پلیس لندن بارها از شرکت کنندگان دراین تظاهرات بدلیل رعایت قوانین و حفظ نظم عمومی تشکر کرد. از جمله سخنرانان این اجتماعی فرخ نگهدار بود. این سومین تظاهرات ایرانیان مقیم انگلستان درمقابل سفارت جمهوری اسلامی از آغاز کودتای انتخاباتی در ایران بود.

دیروز(سه شنبه) تظاهرات مشاهبی در "ادینبورگ" پایتخت اسکاتلند از سوی دانشجویان ایرانی برپا شد.

فرانکفورت- ظاهرا اخبار تجمعات چند روز گذشته و امروز (سه شنبه) در فرانکفورت (در مرکز
شهر) به دست شما نرسیده است. به پیوست یک عکس ارسال می گردد. ضمنا شنبه صبح
ساعت 11 هم راهپیمایی به سمت کنسولگری ایران در فرانکفورت صورت می گیرد.


اعتراض به
کودتای 22 خرداد
در خارج از کشور

در خارج از کشور جنبش اعتراض به کودتای انتخاباتی و همبستگی با تظاهرات و راهپیمائی های مردم در داخل ایران، همچنان رو به گسترش است. حتی در شهرها وکشورهائی که تاکنون یکبار ایرانی ها در برابر سفارت جمهوری اسلامی اجتماع کرده اند، ادامه این نوع اجتماع اعتراضی سازمان داده شده است. از جمله در شهر کلن و شهر برلین. دو شهر بزرگ آلمان. از برلین خبر رسیده است که در اعتراض به خشونت نیروهای انتظامی در مقابله با مردم معترض به کودتای انتخاباتی قرار است روز 3شنبه 16 چون (امروز) نیز بار دیگر  در مسیر میدان "آدناوئرپلاتس" و "اروپا سنتر" ایرانی ها راهپیمائی کنند. این راهپیمائی از ساعت 6 و نیم بعد از ظهر آغاز می شود.

در شهر کلن آلمان نیز قرار است روز 4 شنبه (پس فردا) ایرانی های کلن و شهرهای اطراف  ساعت 6 بعد از ظهر در برابر ساختمان مرکزی فرستنده بزرگ تلویزیونی آلمان " و . د . ار" اجتماع کنند.

کانادا- ضمنا خبر رسیده است که در چند شهر کانادا در حمایت از مردم ایران و اعتراض به نتایج انتخابات تظاهراتی صورت گرفته است. از جمله در تورونتو جمعیتی بالغ بر 2000 نفر گرد هم آمدند. همینطور در مقابل سفارت ایران در آتاوا تجمع بزرگی از ایرانیان شکل گرفت. مونترآل، کبک و ونکوور هم شاهد اعتراضات گستردهء مردمی بودند. دیشب در جلسه ای اضطراری در پارلمان کانادا لایحه ای تنظیم شد در حمایت از مردم ایران.


آرشیو

  شماره‌های گذشته

"صدای پیک" را

از اینجا يا از اينجا

می توانید بشنوید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)