ايران

www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

شیخ مهدی کروبی:

جبهه اصلاحات با دو کاندیدا

مانع پیروزی احمدی نژاد در مرحله اول می شود!

 
 
 
 

شیخ مهدی کروبی کاندیدای دیگر انتخابات، پس از دیدار نمایندگان ادوار مجلس با محمدخاتمی که وی نیز در جمع آنها بود به خبرنگاران در باره ضرورت دوکاندیدائی بودن جبهه اصلاحات گفت:

من فكر می‌كنم اگر درحال حاضر انتخابات دو قطبی شود، آقای احمدی‌نژاد در مرحله‌ اول رای خواهد آورد، زیرا شركت‌ كننده  در انتخابات بصورت حداقلی خواهد بود و همه امكانات هم دست آن‌هاست.

با چند کاندیدائی (موسوی و کروبی) مشاركت مردم درانتخابات افزایش پیدا می كند، دراین صورت آوردن 50 درصد از آراء برای رقیب كار ساده‌ای نیست و این باعث می‌شود آن‌ها در مرحله‌ اول نتوانند رای بیاورند. پس درحال حاضر تعدد كاندیدا در این حد به مصلحت است و موجب افزایش مشاركت و در نتیجه عدم رای‌آوری رقیب در مرحله اول خواهد شد.  

کروبی با اشاره به سخنرانی انتخاباتی احمدی نژاد در ژنو نیز گفت:

معتقدم این ‌كه در این مجامع شركت كنیم و حرف بزنیم بسیار خوب است و این‌ كه مواضع‌مان صریح هم باشد بسیار خوب است، اما باید مراقب باشیم. من حاضرم كسی را كنار شما بگذارم، به خارج از كشور بروید و وضعیت ایرانی‌ها را بررسی كنید و ببینید آن‌ها سخن از عزتمندی می‌كنند یا مخدوش كردن عزت؟ فكر می‌كنید نماینده‌های آمریكا و اسراییل هستند كه این‌ها را به من می‌گویند؟ این دیپلمات‌های خود ما هستند كه چنین حرف‌هایی می‌زنند و مگر می‌شود نظرات همه‌ این افراد را منتفی كرد؟

 

 
 

BITARAF:COM

 بی طرف، کام - اخبار مهم ایران و جهان

>>> وبمسترها<<<

اخبار "بیطرف" در سایت شما