ايران  

        www.peiknet.com

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک  

infos@peiknet.com

 
 
 

واژگون شدن اتوبوس و کشته و مجروح شدن دانش آموزان

اتوبوس های سپاه

در خدمت انتقال دانش آموزان

 برای استقبال از احمدی نژاد

 
 
 
 

اتوبوسی که گفته می شود دانش‌آموزان را برای حضور در مراسم استقبال از احمدی نژاد حمل می کرد در محور شیراز ـ فسا واژگون شد موجب کشته شدن یک دانش آموز و مجروح شدن 8 دانش آموز دیگر شد. دانش آموزان این اتوبوس همگی دختر بودند.

این دانش‌آموزان بدستور آموزش و پرورش استان فارس، برای استقبال از رئیس‌جمهور به شیراز می بردند.

مردم در پیام هائی که در زیر این خبر، در سایت داخل کشور منتشر شده نوشتند:

از مشهد- این است اصول گرایی؟ از شهرهای مختلف مردم را برای میتینگ انتخاباتی آوردن به نام استقبال از رئیس جمهور؟ كمیته امدادی ها. مدارس را تعطیل كردن و دانش آموزان را به شیراز آوردن؟

بی نام  اعزام دانش اموزان- نیروهای بسیج- افراد تحت پوشش کمیته امام...در تمام استانها برای استقبال ازاحمدی نزاد درسفرهای استانی امری معمول ومتداول است لکن تا کنون حادثه ای پیش نیامده بود تاحساسیتی ایجاد شود و همگان مطلع شوند.

حمید پیرنیا تا معلوم گردد که این جمعیت ها از کجا و با چه ترفندهایی به استقبال رییس جمهور می آیند. البته در این آخر سالی به آنها دفتر و لوازم التحریر بازرگانی اول سال هم می دهند!

یک جوان ایرانی  دانش آموزان مدارس فسا توسط 7 دستگاه اتوبوس در اختیار سپاه پاسداران برای استقبال احمدی نژاد به شیراز آورده می شدند كه در مهارلو (نزدیك شیراز(
دچار تصادف شده و منجر به مرگ یک نفر و زخمی شدن تعداد بیشتری شدند. زخمی
شدگان هم اكنون در بیمارستان شهید بهشتی شیراز بستری هستند.این دانش آموزان از مدارس فرهنگی نمونه دولتی و هنرستان امام علی به حركت
در آمده بودند