انگشت اتهام را به کدام نشانه گرفت؟
ترور دو استاد اتمی
از 3 فرضیه خارج نیست

 

هوای تهران روزی 160 نفر را خفه می کند
بنزین تولید داخلی
گاز خفه کن پخش می کند

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

9 آذر

1389

30 نوامبـــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
در آستانه حوادث مهم قرار گرفته ایم؟
توپخانه اسناد محرمانه
به روی ایران باز شد!

طی سه روز گذشته، ایران زیر فشار سنگین اسناد و حوادثی قرار گرفته که از آن بوی حوادث مهم تری به مشام می رسد.

اسنادی که گروه "ویکی لیکس" در وبسایت خود منتشر کرده، حتی اگر نه همه، بلکه بخشی از آن واقعیت داشته باشد، نشان میدهد که سازمان های اطلاعاتی غرب و بویژه اسرائیل تا مغز استخوان رهبری جمهوری اسلامی نفوذ کرده اند. همین نفوذ، هیچ نوع فعالیت اتمی مخفی را برای جمهوری اسلامی ممکن نساخته و نمی سازد.

نیویورک تایمز، در شماره دیروز- دوشنبه- خود در یک اقدام بی سابقه، 8 صفحه خود را اختصاص به اسنادی داد که ویکی لیکس منتشر کرده است. متعاقب آن، تمام خبرگزاری های مهم جهان، نوع نگاه نیویورک تایمز به این اسناد را دنبال کردند. نگاهی که روی فعالیت های اتمی و نظامی جمهوری اسلامی متمرکز است و حمله به ایران و پایان این نگرانی را تداعی می کند.

از سوی دیگر، روزنامه های اروپا و بویژه لوموند چاپ فرانسه، در لابلای چند صد برگ اسنادی که ویکی لیکس طی سه روز گذشته منتشر کرده است، برخی سندهائی را بیرون کشیده که نشریات و خبرگزاری های امریکا به آن توجه نکرده اند. از جمله سندی درباره بیماری سرطان پیشرفته خون آقای خامنه ای که بیانگر تلاش های شتابزده یکسال و نیم اخیر او برای قلع و قمع همه منتقدان و رقبای جانشین جوان و مورد نظر وی است. یعنی مجتبی خامنه ای! اشغال پست های مهم فرماندهی سپاه و ارگان های امنیتی توسط همدوره ای ها و دوستان محفلی مجتبی خامنه ای نیز روی دیگر سکه شتاب علی خامنه ای برای جانشین تعیین کردن است. همچنان که سازهای بادی تمام ارکسترهای وابسته به بیت رهبری علیه هاشمی رفسنجانی به صدا در آمده اند تا این سد نیز از سر راه برداشته شود. همچنان که صدها فعال مذهبی- سیاسی را در زندان کرده اند تا عرصه خالی از منتقد موروثی شدن رهبری شود.

از جمله اسنادی که ویکی لیکس منتشر کرده و مطبوعات و خبرگزاری های امریکا به آن اهمیت نداده اند، سندی است که از تهران به مرکز امریکائی ها در عشق آباد در جمهوری ترکمنستان مخابره شده است. بموجب این سند که زمان مخابره آن همزمان است با ساعات اعلام نتیجه کودتائی انتخابات 22 خرداد، میرحسین موسوی با 26 میلیون رای برنده انتخابات بوده است. نفر دوم کروبی با نزدیک به 10 میلیون و سپس احمدی نژاد با نزدیک به 5 میلیون رای قرار داشته اند.

این سند، تقریبا مشابه همان اطلاعیه ایست که شب اعلام نتایج کودتائی انتخابات از سوی یکی از کارمندان وزارت کشور مامور در اتاق شمارش کامپیوتری آراء منتشر شده بود. این فرد یک هفته پس از این اقدام، در یک حادثه رانندگی در جاده کرج کشته شد.

مقامات حکومتی، از جمله احمدی نژاد روز گذشته درباره این اسناد مصاحبه مطبوعاتی کرده و انتشار آنها را یک جنگ روانی اعلام کردند که فاقد اعتبار حقوقی است. این درحالی است که وقتی ویکی لیکس فیلم به رگبار بسته شدن چند خبرنگار در بغداد را از داخل یکی از هلیکوپترهای نظامی امریکا منتشر کرد، احمدی نژاد و امام جمعه های مدافع کودتای 22 خرداد، آن را سندی بزرگ و افشاء کننده جنایات امریکا درعراق اعلام کرده و درباره آن سخنرانی و خطبه خواندند!

مقدمات کارزای که آغاز شده، با کشف 130 کیلو هروئین صاف که از ایران به مقصد نیجریه بار زده شده بود و همچنین کشف کانتینترهای سلاح تولید جمهوری اسلامی در یک کشتی تجاری که در یکی از بنادر نیجریه پهلو گرفته بود آغاز شد. متعاقب آن، یک عضو سپاه پاسداران در نیجریه باتهام دست داشتن در قاچاق این سلاح ها به نیجریه بازداشت و تسلیم دادگاه شد و فیلم اعترافات یکی از کارمندان سایت اتمی نطنز اصفهان که توسط جندالله ربوده شده بود، پخش شد. او دراین اعترافات نام تعدادی از کارمندان این مرکز اتمی را اعلام کرد و گفت که دراین مرکز سرگرم تولید کلاهک اتمی هستند!


عبور دشوار جنبش سبز از میان دو تیغه یک قیچی
"لوُلوُ جرگه" در خارج
آیت الله "پیشوا" در داخل
ابراهیم نبوی


به چه می اندیشند؟

3 نمونه تازه در کنار نمونه های برگزیده هفته گذشته
میوه تلخ دروغ
از درخت چهار فصل ولایت


ماست و پنیر با آن درست نکنید
شیرخشک نوزادی
آلوده است، به بچه ها ندهید

سرمقاله راه توده: اشکال سقوط قابل پیش بینی نیست
سقوط قدرت سیاسی
در جمهوری اسلامی قطعی است

مصاحبه رئیس پلیس امنیت اخلاقی
جمع آوری زنان خیابانی دور باطل است، نه راه حل

ظهور پیاده نظام عمامه ای آقا مجتبی در سیما

فیلم را ببینید!
مردم ایران
به این فریاد و دعوت لبیک گفته بودند

عوارض انتخابات 22 خرداد و کودتائی که متعاقب آشکار شدن نتیجه واقعی آن صورت گرفت، رویدادی است که تا اعماق جامعه ایران رسوخ کرده است. آنها که دست به کودتا زدند، فراموش کردند که دوران سرکوب و بی خبر نگهداشتن مردم در جهان سپری شده است. شاه پس از کودتای 28 مرداد توانست مردم را بی خبر نگهدارد. ژنرال پینوشه در شیلی نیز پس از کودتا توانست چنین کند، در پاکستان و در کشورهای امریکای لاتین و افریقا چندین دهه توانستند چنین کنند. یعنی کودتا کنند، دست به جنایت بزنند و مردم را در بی خبری نگهدارند. اما این دوران حداقل از 10 سال پیش که اینترنت دیوار سکوت و سانسور را در عقب افتاده ترین کشورهای جهان شکست سپری شده است. چنان سپری شده که تلاش سیمای جمهوری اسلامی برای وارونه جلوه دادن واقعیات نیز به ضد خود تبدیل شده و مردم مبتذل ترین فرستنده های تلویزیونی خارج از کشور را به سیمای کودتا ترجیح داده اند و عظیم ترین دستگاه تبلیغات تصویری و صوتی و انتشاراتی حکومت – به اعتراف چندباره علی خامنه ای در سخنرانی ها و خطبه های نماز جمعه اش-  در برابر نفوذ تلویزیون بی بی سی به زانو درآمده است. آنها که در 22 خرداد دست به کودتا زدند، این تحول عظیم جهانی را دست کم گرفته و تصور کرده بودند با دروغ  صوتی و تصویری و نوشتاری می توانند مردم را فریب داده و در بی خبری نگهدارند. صدها فیلم از کودتای 22 خرداد و جنایاتی که متعاقب آن کودتاچی ها در خیابان ها مرتکب شدند و از دوران تبلیغات انتخابات 22 خرداد روی شبکه جهانی یوتیوب برای همیشه ثبت شده است. از جمله این فیلم کوتاه که مربوط است به سخنرانی آیت الله صانعی در دوران پیش از رای گیری و هنگام ملاقات با میرحسین موسوی .


تفسیر اشپیگل با استناد به تازه ترین افشاگری "ویکی لیکس"
حمله به ایران
دولت های عرب منطقه می خواهند اما آشکار نمی گویند!
ترجمه رضا نافعی


یک برگ از پرونده احمدی نژاد
دکتر محمد سامی
نخستین قربانی قتل های زنجیره ای


کمدی در دل تراژدی

ایشان سردار شکنجه "نقدی" است، در کنار امام جمعه درغگوی تهران "احمد خاتمی". هر دو از رویش یافتگان دوران رهبری علی خامنه ای اند و منتظر فرصت برای خوردن سر او! این عکس از کارناوال ولایت، در دهکده ولایت هنگام ورود علی خامنه ای به این دهکده و سخنرانی برای فدائیان رهبر گرفته شده است. کمدی در دل تراژدی، یعنی همین صحنه ای که می بینید. نسل انقلاب زیر پوتین و نعلین آنهائی له شد که نقدی و احمدخاتمی نماد آنند!


نگاهی به سخنرانی خاتمی
مدح حضرت علی
"ذم" علی خامنه ای می شود!

جاه طلب بزرگ
دیگران را متهم به جاه طلبی کرد!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 


پیام ها و نظرات


بمب سوم
عمل نکرد!

همزمان با انتشار خبر دو انفجار درتهران، سایت جوان آنلاین ارگان سازمان جوانان حزب نظامی سپاه پاسدارن از انفجار سوم در شهرک محلاتی تهران خبر داد:

 "صبح امروز در ادامه تلاش جریان نفاق برای ایجاد ناامنی در کشور، یک خودرو پژو 206 نیز شهرک محلاتی تهران منفجر شد. گفتنی است، این سومین حرکت تروریستی امروز صبح در تهران بوده که متاسفانه در این اقدام تروریستی 2 تن از شهروندان به شهادت رسیدند و خساراتی نیز به بار آمد. محل دقیق این انفجار در ابتدای شهرک محلاتی تهران و روبروی داروخانه لشکرک بوده است. اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا ارسال می‌شود."

این خبر توسط تابناک، الف، لفق نیوز و چند سایت دیگر به نقل از جوان آنلاین منتشر شد.

جزییات خبر نشان میدهد که جوان آنلاین از محل انفجار، نوع اتومبیل، تعداد تلفات و... اطلاع دقیق داشته است. البته چند ساعت بعد نیروی انتظامی وقوع انفجار سوم در شهرک محلاتی را تکذیب کرد! جوان آنلاین نیز خبر مربوط به انفجار سوم را از سایت خود برداشت. اعلام سریع خبر از سوی رسانه های کودتا نشان از هماهنگی بین بمب گذاران و عوامل خبری آنهاست. این را در جریان قتل استاد علی محمدی نیز شاهد بودیم که چند دقیقه بعد از بمب گذاری عکاسان خبرگزاری فارس در محل حاضر بودند تا گزارش جنایت کودتاچیان را بدهند. اما این بار عمل نکردن بمب سوم در شهرک محلاتی باعث رسوایی سپاه و لو رفتن عاملین اصلی این جنایات شد.


علیه موسوی کودتا شد

 تا این مدینه بهم نریزد!
مدینه فاضله آقای خامنه ای

عبدالله شهبازی، محقق تاریخ معاصر ایران، در یک مقاله مشروح که پاسخی است به یکی از منتقدان خویش در استان فارس، از جمله نوشت:

من وکیل مدافع جناح اصلاح‌طلب نیستم ولی یقین دارم که «عدالت‌خواهی گزینشی نیست». بنابراین، نمی‌توانم بپذیرم که قبل از دولت نهم (آقای احمدی‌نژاد)سراسر «قانون‌گریزی» بود و امروز همه چیز بر مدار «مبارزه با فساد» و «عدالت‌خواهی» می‌چرخد. در بسیاری از استان‌های  کشور کانون‌های مافیایی با فراغ‌بال، بدون نظارت کافی، به چپاول ادامه می‌دهند و می‌کوشند، حتی با بهره‌برداری از تعارضات سیاسی جاری، جیب خود را به سرعت پر کنند. توجه کنید به گزارش سازمان بازرسی کل کشور درباره رشد مفاسد در پنج سال اخیر که بی‌سابقه است، به دلیل افزایش درآمدهای نفتی و هزینه کردن‌های بدون نظارت و واردات بی‌رویه و شگفت‌انگیز.

در این دوره پنج ساله بیش از چهار صد میلیارد دلار درآمد نفت و گاز نصیب ایران شد که در طول تاریخ ایران، از زمان انعقاد قرارداد دارسی در دوره مظفرالدین شاه (1901 میلادی) تا آغاز دولت آقای احمدی‌نژاد، بی‌سابقه بوده است. و در همین دوره شاهد واردات عظیم بوده‌ایم و حتی واردات اقلامی عجیب و غریب مانند گردو و گوسفند از چین و بز از گرجستان و ارمنستان و، با عرض پوزش، واردات پرده بکارت یک بار مصرف از چین [+] و نیز گسترش بی‌سابقه و مشکوک انواع مواد مخدر نوظهور و مرگبار و جایگزینی آن با مواد مخدر سنتی همچون تریاک.


سنی و شیعه
مسئله چیست؟

با سلام- اهل سنت ایران با علی و خلافت و یا آنگونه که شما نوشته اید با "حکومت او" مشکلی ندارد. اهل سنت ایران که خود زیر فشار و ظلم مضاعف است، مانند اکثر ایرانیان آزاده با خرافات و جنایت و سوء مدیریت حکومت و قرار دادن شیعه و سنی دربرابر هم مشکل دارد. با جلوگیری از مراسم مذهبی اهل سنت و برپائی مساجد اهل سنت مسئله دارد.

پیک نت- آنچه ما در شماره چهارشنبه گذشته نوشتیم، اشاره به همین نکات بود و تبعیض مذهبی در جمهوری اسلامی که روز به روز بیشتر می شود. همین غدیر غدیر و بارگاه برای "ابولولو" ساختن و او را قهرمان ترور "عمر" دانستن، برای درک آنچه ما اشاره کردیه کافی نیست؟


اوج اقتدار!

دولت برای جلوگیری از واریز یارانه های نقدی به حساب زندانیان سیاسی، از ثبت نام کسانی که پیش از این به عنوان زندانی سیاسی بازداشت بوده اند در طرح هدفمندی یارانه ها برای دریافت یارانه نقدی جلوگیری کرده است. زندانیانی که خانواده هایشان از طرف آنها ثبت نام کرده اند نیز پس مراجعه به بانک متوجه شده اند که مبلغی به حسابشان واریز نشده است.


دست شما
درد نکند!

سلام- آفرین بر شما که جواب رهبری را در دیدار با اصفهانی ها دادید .متاسفانه وضع چنان شده که همه آقایان یکطرفه بالای منبر می روند و راضی هم از منبر پائین می آیند. از رهبر تا امام جمعه ها و از رئیس جمهور تا رئیس قوه قضائیه و بقیه. به هیچکس اجازه پاسخگویی نمی دهند. حالا که در داخل اینطور است و هرکس فکر می کند فصل الخطاب است، دست شما درد نکند که سخنان آنها را دنبال میکنید و جوابشان را می نویسید.


به کجا
می برند ما را؟

سلام- من دانشگاهی هستم. به ساعت کار ما اضافه شده. هفته ای جهل ساعت شده. همه باید در این ساعات در سر کار حضور فیزیکی داشته باشند. بین سیصد تا پانصد تومان هم به حقوق ها اضافه شده ولی پرداخت نمی شود. منبع تامین آن معلوم نیست. با دادن مجوز نشریه، البته نه بنام انجمن اسلامی عده ای از دانشگاهیان را هم سرگرم کرده اند. نگرانی ام از آینده ای که در پیش است روز به روز بیشتر می شود.

موفق باشید.


از هر طرحی
برای خودی ها
پول می بارد!

طرح "کار کارمندان در خانه" و طرح "انتقال کارمندان به خارج از تهران"، در عمل با هدف خالی کردن جا، برای استخدام نیروهای حامی کودتا در ادارات و وزارتخانه هاست.

برای نمونه، اسنادی را به پیوست برایتان ارسال داشته ام که نشاندهنده انتقال مدیران و کارکنان شرکت های دولتی به شهرستان ها و جایگزینی نفرات خودی به جای کارمندان قدیمی و با تجربه است. این اسناد نشان میدهد که از محل کاهش هزینه ها- اخراج نیروها- چه پولی به جیب می زنند. نامه های رد و بدل شده که کپی آنها را برایتان ارسال داشته ام نشان میدهد که وزیر راه و ترابری که عشق افلاطونی با احمدی نژاد دارد با کارمندان اخراج شده سازمان بنادر و کشتیرانی چه کرده است. اعداد و ارقامی که در اسناد هست بخش کوچکی از حیف و میل این مدیران است. کارمندان قدیمی و اخراج شده نمیتوانند حتی به اسناد غیر محرمانه دسترسی داشته باشند. همین چند سند گویای بخشی از مدیریت دولت در سازمان بنادر و کشتیرانی است. سازمانی که قرار است تحریم های بین المللی را دور بزند! امیدوارم با انتشار این خبر و اسناد گامی در جهت روشنگری بردارید!

اسناد را از اینجا ببینید


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)