پشت صحنه تحریم ها و بحران ارز
پخش دلار در بازار
به فرماندهان سپاه واگذار شده

 

تجار ایرانی، قربانی بازار پر رونق عراق
امارات متحده عربی
پشت به ج.اسلامی، رو به عراق

 تماس با ما

infos@

pyknet.

net

21 مهــــــــر

1389

13 اکتبـــــــر

2010

 

 

 

پیک هفته 107  - آرشیو پیك هفته

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" اینجا


منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

 
علی خامنه ای و آقا مجتبی
در جلد رضا شاه و پسرش

بخش هائی از نامه 4 صفحه و نیمه اعتراضی و افشاگرانه شیخ صادق لاریجانی به علی خامنه ای، روز گذشته از سوی سایت خبری "جرس" انتشار یافت. با انتشار این نامه، پرده از بسیاری سازماندهی های بیت رهبری، زیر نظر مستقیم خود وی و فرزندش "مجتبی" در ارتکاب کودتا و جنایات پس از آن برداشته شد. دراین نامه مشخص شد که بازداشت رهبران احزاب مشارکت و مجاهدین انقلاب و ستادهای انتخاباتی موسوی و کروبی بدستور مستقیم مجتبی خامنه ای صورت گرفته است. زندانیان پس از شکنجه و اعتراف گیری، به دادگاه های فرمایشی اعزام شده اند. تمام احکامی که دراین دادگاه ها صادر شده، همگی توسط مجتبی خامنه ای انشاء شده و توسط حجت الاسلام رئیسی یکی از سه عامل اجرای قتل عام سیاسی 1367 به قضاوت برای قرائت ابلاغ شده است.

در این نامه از سردار نقدی(فرمانده کنونی بسیج)، سردار شیخ حسین طائب(رئیس سازمان امنیت سپاه)، حجت الاسلام خلفی(عضو دفتر رهبری)، حجت الاسلام رئیسی معاون اول قوه قضائیه، شیخ محسنی اژه ای دادستان کل و سعید مرتضی دادستان وقت که اکنون به حکم احمدی نژاد رئیس کمیته مبارزه با قاچاق شده، حجت الاسلام میرحجاری منشی مخصوص علی خامنه ای بعنوان مجریان اوامر مجتبی خامنه ای برای بازداشت ها، محاکمات و صدور احکام نام برده شده است. سایت جرس وعده داده است که بزودی کلیشه این نامه، که افشاگر بسیاری از حقایق پشت صحنه جنایات پس از کودتای 22 خرداد است را منتشر خواهد کرد تا جای هیچگونه شک و تردید و تکذیبی باقی نماند.

انتشار این نامه، در آستانه سفر علی خامنه ای به شهر قم، که تدارکات وسیعی برای آن دیده شده تا بلکه مراجع قم به دیدار وی بروند، بزرگترین ضربه به این تدارکات بود، چرا که ظاهرا شیخ صادق لاریجانی، تحت تاثیر آیت الله العظمی وحیدخراسانی که لاریجانی شاگرد وی بود و همچنین داماد او نیزهست، با هدف فاصله گیری از جنایاتی که بنام قوه قضائیه مرتکب می شوند نوشته شده است. آیت الله وحید خراسانی از مراجع خوشنام و با نفوذ در حوزه علمیه قم است. از آنجا که گفته می شود از جمله انگیزه های سفر خامنه ای به قم، گرفتن اجتهاد برای مجتبی خامنه ای و فراهم ساختن زمینه جانشینی او به جای خویش است، این نامه و افشاگری های آن، باید به این خواب و خیال نیز خاتمه ببخشد!


دو گلادیاتور روبروی هم
"دلار" از امریکا و "یوان" از چین
روزنامه یونگه ولت- ترجمه رضا نافعی


گزارش هفته نامه اکونومیست
دلار امریکا، 15 در صد دیگر
از ریال ایران پیشی گرفت!

مصاحبه اصغرآقا "آب خضر" درباره یوم الله 9 دیماه
ستاد پیدا کردن "دست خدا" تشکیل شد!


انفجار پرتلفات
در پادگاه سپاه در لرستان

مصاحبه همسر سفیر ج. اسلامی در فرانسه
خانه من در ایران 5 طبقه است
با سالن پذیرائی 1500 متری


انتشار یک نامه محرمانه
وحشت کودتا، از دیده شدن شیخ مهدی کروبی در شهر قم

مصاحبه رئیس سازمان انرژی اتمی
کارشناسان اتمی ج. اسلامی در تور امنیتی- رفاهی غرب

گفتگو با رئیس کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی موسوی
سیاست خارجی ذلت بار
دولتی، که مشروعیت ندارد

جامعه ی جهانی نباید کارگران، کشاورزان، معلمان و طبقات محروم ملت ایران را که تحت ستم دولت مستبد کنونی زندگی می کنند به دلیل ماجراجویی های غیر مسوولانه رئیس جمهوری که مشروعیت مردمی ندارد مجازات کند. فعالان جنبش سبز باید شجاعانه صدای مظلومیت مردم ایران را به گوش جامعه جهانی و کلیه ارگانهای بین المللی برسانند. آقای احمدی نژاد نماینده مردم ایران نیست و حق سخن گفتن از جانب مردم ایران در مجامع بین المللی را ندارد. سفر او به لبنان نیز صرفا برای بهره برداری داخلی و تشویق جامعه ی بین المللی برای مذاکره است .


شیخ محمد یزدی:
ناطق نوری و هاشمی رفسنجانی
حسابشان را از حاکمیت جدا کرده اند

هفته نامه پنجره، گفتگوئی مشروح با شیخ محمد یزدی، عضو شورای نگهبان و رئیس حکومتی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم کرده است. او در این مصاحبه به چند نکته خبری اشاره می کند که ما این چند نکته را از متن آن مصاحبه استخراج کرده و منتشر می کنیم. از جمله درباره انتخاب خامنه ای به رهبری، بحث های آستانه اولین جلسه مجلس خبرگان پس از کودتای 22 خرداد، جدا شدن ناطق نوری از دار و دسته محمد یزدی و موتلفه اسلامی، کینه قدیمی یزدی نسبت به هاشمی رفسنجانی و میرحسین موسوی و ... ادعای پایان جنبش اعتراضی!


ظهور امیر کبیر در پارک ملت!

مجسمه امیرکبیر، که 33 سال پیش در ایتالیا بدست ابوالحسن صدیقی  ساخته و "لورنزو نیکولوچی" ایتالیائی آن را در شش یا هفت قسمت ریخته گری کرده بود، سرانجام به ایران رسید و در پارک ملت به پا ایستاد.

نه ابوالحسن صدیقی و نه نیکولوچی، هیچکدام دیگر در زنده نیستند و در مراسم برپائی مجسمه امیرکبیر در پارکت ملت، فريدون صديقی مجسمه‌ساز و فرزند ابوالحسن صديقی حضور یافت. این مجسمه که یادآور جنبش اصلاحات از درون حاکمیت در دوران سلطنت ناصرالدین شاه و قتل پیشگام اصلاحات، یعنی امیرکبیر است، تا چه مدت در پارک ملت برپا خواهد بود، سئوالی است که پاسخ آن بزودی مشخص خواهد شد. استبداد رگ امیراکبیر را در حمام فین کاشان زد تا ارتجاع سنگر گرفته در دربار ناصرالدین شاهی حاکمیت خود را ابدی کند. چنان نشد و انقلاب مشروطه از راه رسید و سنگر ارتجاع و دربار ناصرالدین شاهی را در نوردید.

 و این همان داستانی است که اکنون 15 سال است در جمهوری اسلامی ادامه دارد! سرنوشت مجسمه امیرکبیر در پارک ملت نیز جدا از سرنوشت جنبش اصلاحی و جنبش سبز در ایران نخواهد بود.


یکی بُرید و دیگری دوخت!
ستایش احمد جنتی از خامنه ای
"سپهسالار" کودتای 22 خرداد!


در 3 دهنه ورودی قم کیوسک گدا بگیری دایر می شود
کوچ ولگردها و گداها
از شهرها و استانهای کشور به قم

سرمقاله راه توده
ماهیت امریکائی- انگلیسی کودتای 22 خرداد

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

برای کسب در آمد

 سری به ما بزنید


پیام ها و نظرات


برای سفرخامنه ای به قم
بلوار عمار
زیادی پهن است!

من یکی از خوانندگان هر روزی و پر پا قرص پیک نت هستم- چند روزی است که درباره آمدن و نیامدن علی خامنه ای به قم حرف و حدیث های زیادی مطرح است. لطفا در این خصوص اگر مطلبی دارید منتشر کنید. یکی از شایعاتی که در شهر قم منتشر شده اینست که ظاهراً  هدف علی خامنه ای از سفر به قم جلب حمایت مراجع از دولت و توجیه جنایات یکسال و نیم پس از انتخابات 22 خرداد است.

البته ناگفته نماند برخی از مراجع به راحتی دم به تله نداده اند و برخی دین به دنیا فروشانی نظیر نوری همدانی 4 میلیارد تومان از خامنه ای گرفته است که نه تنها مجتبی پسر خامنه ای را مجتهد اعلام کند، بلکه پای برهنه به استقبال خامنه ای برود.

همچنین در شهر قم شایعه شده که 75 و 55 متری بلوار عمار یاسر بخاطر پهنای خیابان برای ورود خامنه ای مناسب نیست چرا که خیابان عریض، جمعیت را کم جلوه می دهد ایشان باید از خیابان باریک 19 دی و میدان جهاد وارد شهر شود که جمعیت فراونی جلوه می دهد.

البته ناگفته نماند چند هفته ای است که شایعه می کنند که مثلا خامنه ای این هفته می آید بعد دوباره شایعه می کنند که این هفته نه! هفته اینده می آید. به قول عوام علت این شل کن سفت کن چیست بازار گرمی؟ برای استقبال؟ یا اختلاف خامنه ای با مراجع! آیا نامه ی خامنه ای به هاشمی در خصوص ابطال وقف دانشگاه آزاد ارتباطی با این اختلافات دارد یا نه؟


اعتصاب پر برکت
طلا فروشها

با سلام خدمت پیک نت. در پی اعتصاب هفته گذشته بازار طلا و افزایش ناگهانی قیمت دلار صحبت کوتاهی با یکی از دوستان طلافروش داشتم. پس از آنکه دلایل اعتصاب را به خوبی توضیح داد گفت که قانون جدید مالیاتی در نهایت موجب ورشکسته شدن بازار طلا خواهد شد.  به بالا رفتن نرخ ارز نیز اشاره کرد و بخشی از آن را ناشی از اعتصاب بازار طلا دانست. به گفته این دوست، عمده فروشان بزرگ طلا و همچنین زیر مجموعه های آنان پس از تصمیم به شروع اعتصاب و بستن بازار، اقدام به بیرون کشیدن سرمایه های خود از بانک ها کردند. البته به صورت دلار تا ارزش پولشان پایین نیاید .این موضوع که باعث شد دلار در بازار کمیاب شود، سبب افزایش ناگهانی نرخ ارز نیز شد. از آنجا که آمریکا به ایران دلار نمی دهد، دولت مقدار قابل توجهی دلار از کشورهای حوزه خلیج فارس بصورت امانی وارد چرخه اقتصادی بیمار کشور کرده تا بتواند با افزایش قیمت دلار مقابله کند. از سوی دیگر طلافروشان نیز به دولت یک هفته مهلت داده اند تا قانون مالیات بر ارزش افزوده را تصحیح کند. در این میان با افزایش ناگهانی قیمت دلار ، طلافروشانی که اقدام به خرید دلار کرده اند نه تنها متضرر نشده بلکه از 30%افزایش قیمت دلار در هفته ای که گذشت سود کافی برده اند.


پیشنهاد
ستون دروغ ها

محمود احمدی‌نژاد:

همه اتفاقات خارق‌العاده‌ای که در عرصه بین‌الملل برای کشور می‌افتد به خاطر عنایت امام زمان است. خبرگزاری فارس

غلامحسین اسماعیلی، رئیس سازمان زندان‌ها:

مجرم سیاسی نداریم، تعداد کمی زندانی امنیتی داریم. خبرگزاری ایسنا

محمد حسینی، وزیر ارشاد:

ایران دارای قوی‌ترین دیپلماسی عمومی جهان است. خبرگزاری فارس

پيشنهاد مي کنم ستونی بنام دروغ های دولت دهم اختصاص بدهید و بصورت روزانه آنها را منتشر کنید. قدیم ها می گفتند "دروغ روز 13 فروردین"، حالا همه روزها و ساعات ایران، 13 بدر است!

پیک نت: خود شما زحمت این کار را تقبل بفرمائید!


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)