اعتراف سردار علی فضلی
آتش سبز زیر خاکستر است
نمی خواهیم دوباره گزَیده شویم

 

سخنان جنگی سرلشگر فیروزآبادی
امیدوارم ناچار نشویم، با موشک
پایگاه اتمی اسرائیل را بزنیم!

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

14 شهریور

1389

5 سپتامبر

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

"ربنا"

ایرانی ها

دهان روزه را

با صدای شجریان

باز می کنند


 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

از یک گزارش دریافتی
تصاحب امنیتی- سپاهی
شرکت های سودآور ایران

با سلام- چون در این روزها چند خبر درباره تصاحب شرکت های خصوصی توسط فرماندهان سپاه و شرکت های وابسته به آنها منتشر کرده اید، خواستم این اطلاعات را هم دراختیار شما و خوانندگان شما بگذارم:

یکی از روشهای برای تصاحب شرکت های خصوصی، نفوذ به داخل آنها جهت دسترسی به اخبار داخلی این شرکت ها و نهایتا به چنگ آوردن اعتبار و سرمایه آنها می باشد. سوراخ نفوذ در درجه اول تراشیدن مهندسین مشاور وابسته به حفاظت اطلاعات در پروژه های صنعتی و غیرصنعتی است.

در این راستا ابتدا برای هر بخش از فعالیت های مهندسی کشور شخصی وابسته به سپاه و وزارت اطلاعات تحت عنوان مسئول کنترل وارد سیستم این شرکت ها می شود و بتدریج مدیران عامل  پس از چندسال فعالیت متوجه وجود شخصی می شوند که بعنوان مشاور در بیشتر پروژه ها حضور داشته و هیچ کس نمی گوید چطور یک شخصیت حقیقی در انواع پروژه های صنعتی و غیر صنعتی همیشه بعنوان تصمیم گیرنده حاضر است؟  مسلما هیچ شرکت خصوصی برای انعقاد قرارداد جهت پیمانکاری پذیرفته نخواهد شد مگرتوسط این شخص باصطلاح مشاور از طرف کارفرما  تایید شود. لذا مدیر شرکت مربوطه خواسته و یا ناخواسته موظف به دادن سرویس های ویژه به عامل وزارت اطلاعات، سپاه و... خواهد بود وگرنه پروژه بی پروژه و باید در شرکت را بست و پرسنل را مرخص کرد.

از مدت ها پیش تقریبا تمام شرکت های خصوصی بزرگ از این مسئله آگاه شده بودند اما چون در ابتدا از حضور و نفوذ این مشاوران در سپاه و وزارت اطلاعات جهت پیشبرد امور و به چنگ آوردن سود استفاده می شد اغلب از این ارتباط استقبال می شد. بتدریج این شرکت ها افتادند در در چاه فتنه رفاقت و دوستی با این عاملین نفوذی و حفاظتی. این درحالی بود که هر دو، یعنی هم شرکت ها و هم این شبکه مشاوران از این ارتباط و موقعیت بهره می بردند، صدای کسی در نمی آمد. غافل از این که این شبکه مشاوران ماموریت نفوذی دارند و به همین جهت پس از چند سال تمامی اسرار شرکت ها، ارتباطات تجاری آنها، مسایل خصوصی پرسنلی و خانوادگی آنها و... به مرکزیت سپاه و وزارت اطلاعات منتقل شده و پرونده مصادره کامل می شد. پس از این مرحله، که گاه با تحمیل منشی های مخصوص نیز کسترش می یافت، بتدریج ابلاغ تقاضاهای فرماندهان سپاه توسط این مشاوران شروع شد. مدیران شرکت های خصوصی در اسارت این سیستم، هیچ چاره ای جز تمکین نداشتند زیرا بیم داشتند شرکت با تمام پرسنل و اعتبارات بانکی و نقدینگی یکجا مصادره شود.

در طول همین پروژه، سپاه و وزارت اطلاعات برخی شرکای این شرکت ها را توانستند برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین شاهد و ضمنا جانشین دست آموز بصورت پنهانی به خدمت بگیرند. وعده پست های دولتی و مقام های حکومتی و حتی پول دراین راستا عمل کرد. همین مشاوران و شرکا و اعضای هیات های مدیره شرکت ها، درجریان سرکوب اعتراضات خیابانی مردم در هفته های پس از انتخابات سلاح به کمر ترک موتور سیکلت های بسیج نشسته و در خیابان ها به سوی مردم تیراندازی کردند. در باره این افراد لیست کاملی را در آینده، برای انتشار دراختیارتان خواهیم گذاشت، تا بدانید سربازان گمنام امام زمان و یاوران لباس شخصی ها کیستند.


اوضاع اقتصادی و سیاسی کشور عالیست!

این عکس مربوط به همان دیدار پر دروغ و ریائی است که احمدی نژاد و کابینه اش با علی خامنه ای داشت و در آن مشتی دروغ و آمار تقلبی از وضع اقتصادی و سیاسی کشور ارائه داد و علی خامنه ای نیز از خدمات وی و دولتش سپاسگزاری کرد. دست چپ خامنه ای: احمدی نژاد، رحیمی معاون اول دولت که پرونده فساد اقتصادی اش بدستور خامنه ای در مجلس مسکوت گذاشته شد تا دولت کودتا تضعیف نشود! و خود وی نیز در دیدار با صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه وی را تهدید کرد که پرونده دزدی، زمین خواری و فساد اقتصادی برادرش محمد جواد لاریجانی را در صورت گشودن پرونده رحیمی باز خواهد کرد، سردار سرتیپ سپاه "نجار" وزیر دفاع کابینه اول که در کابینه دوم لباس نظامی را درآورده و وزیر کشور شده، سردار سرتیپ سپاه وحیدی  وزیر دفاع در کابینه کودتا، که از متهمین یک حادثه انفجاری- تروریستی در آرژانتین است. دست راست: علی اکبر ولایتی وزیر خارجه بیت رهبری! عبدالله نوری و موسوی در دو خبری که در زیر می خوانید، مطالبی در اشاره به همین دیدار و گزارش بیان داشته اند.


آخرین نظرات موسوی
می خواهند زمین سوخته
پشت سر خود باقی بگذارند

میرحسین موسوی بمناسبت شبهای "قدر" یادداشتی نوشته و منتشر ساخت که درحقیقت ادامه بیانیه های وی در دوران پس از کودتای 22 خرداد است. به همین خاطر، این یادداشت را می توان در ردیف سلسله بیانیه های وی به آرشیو تاریخی این دوران ثبت کرد.

او دراین یادداشت نوشت: مردم ما به حق نگران حرکات خام دولتمردانی فاقد حمایت مردمی هستند که در پشت سر ملت چوب حراج بر منافع ملی می زنند و می روند تا سرزمینی سوخته در پشت سر خود بر جای بگذارند. سرانجام همه حکومت های خودکامه ای که ملتشان آنها را تنها گذاشتند، در انتظار حاکمیت کنونی است. بسیاری از همسایگان ما شب را با دل نگرانی نسبت به فردا سپری می کنند. چه بسیار که در پرداخت هزینه های درمانی فرزندانشان درمانده اند. چه بسیار که خود فروشی و اعتیاد خانمانشان را برباد داده است. از حال و روز یکدیگر با خبر شویم. به یاد داشته باشیم که تعیین کننده سرنوشت این ملت، نه بازیگران منفعت جوی سیاست ورزی رسمی، که ظهور ملتی است که مدنیت پاینده و عزم راسخ خود را برای حق خواهی و تحول برای آینده ای بهتر در راهپیمایی عظیم مردمی ۲۵ خرداد سال گذشته، به نمایش گذاشت. (این یادداشت را با اندکی تلخیص می خوانید)


عکس سردار کودتاچی "مشفق" در دهه 1370

با سلام -بعد از پخش سخنرانی سردار مشفق در مشهد بسیاری تلاش کردند تا عکسی از وی پیدا کنند، اما این تلاش ها به نتیجه نرسید زیرا وی چند نام برای خود اختیار کرده است. بنده فقط میدانم که وی از نیروهای لشگر 27 حضرت رسول(ع) تهران بزرگ بوده و در حال حاضر هم معاونت قرارگاه ثارالله را بر عهده دارد. ضمناً چند عکس از ایشان بدست آوردم که از سالهای دهه 1370 است و حتما طی سالهای بعد تغییراتی به مقتضای سن و سال در صورت و هیکل وی بوجود آمده است، اما با انتشار این عکس، حداقل دوستان و اقوام و همکاران سابق او وی را خواهند شناخت و از تلاش ها برای پشت پرده نگهداشتن وی شکست خواهد خورد. حتی این احتمال که بعضی از همکاران سابق او جزو جانبازان جنگی و یا آزادگان جنگی باشند و اکنون طرفدار جنبش سبز نیز وجود دارد. اگر عکس تازه تری از وی پیدا کردم مانند گزارش افشای نام ها و سابقه وی که منتشر کردید، برایتان می فرستم.

(آن گزارش مورد اشاره را از اینجا می توانید بخوانید.)


عبدالله نوری
حاکمیت کودتائی، کشور را
زودتر از حمله اسرائیل نابود کرده

بسیج هم می رود زیر نگین این موسسه
شبکه اختاپوسی موسسه "مهر"
پول در ج. اسلامی پارو می کند

اطلاعیه روحانیون خط امام
اوباش، بزودی گریبان
آمران امروز خود را می گیرند
 
فکری برای نجات ایران باید کرد
ادامه وضع کنونی
حمله خارجی و جنگ داخلی است

خبرگزاری «ریا نووستی» روسیه، 12 شهریورماه
مقامات ج. اسلامی
نفت روی آتش خطر حمله می پاشند

از یک پیام دریافتی
سرتیپ فرمانده مداحان طراح و آمر ترور حجاریان بود

اولین گزارش عبدالله شهبازی، پس از بازگشت از امریکا
بمباران ایران، هیاهو نیست، رخ خواهد داد!

چپاول زیر میزی ثروت ملی
قرار داد 21 میلیارد دلاری
زیر قنداق دو شرکت تازه تولد!

مدیران وزارت نفت و ریاست جمهوری – که این قرارداد در حضور آنها امضا شد باید پاسخ بدهند که چگونه؟ چرا؟ و با کدام مجوز قانونی؟، دو شرکت یک میلیون ریالی با مدیران و سهامداران کاملا یکسان، در روز تولد خود، در طرح های چند میلیارد دلاری مشارکت داده می شوند و از منابع حاصل از سه میلیارد یورو اوراق مشارکت ارزی و سه هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت ریالی بهره مند می شوند.


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


ماموریت
در ترکیه

سلام. حدود 30 روز است که یک نفر بنام سید جعفر احمدی به بهانه کنترل تورهای مسافرتی وارد استانبول شده است. به گفته خودش از طرف وزارت اطلاعات مامور بازدید تورهای مسافرتی ایرانی است. حقوق ایشان از طریق یکی از تورهای وابسته به ریاست جمهوری پرداخت میگردد. اگر به اطلاعات بیشتری نیاز داشتید اطلاع بدهید.

پیک نت- هم ما و هم خوانندگان پیک نت طالب اطلاعات دقیق تری هستیم.


این بساط
خرج داره!

پیک نت، ماهها پس از انتخابات 22 خرداد، طی یادداشت صادقانه ای، از خوانندگان این روزنت درخواست کرد، که بعنوان آبونمان، در ابتدای هر ماه میلادی هزینه ای هر اندازه اندک را تقبل کرده و آن را از طریق حساب بانکی اعلام شده در پایان صفحه اول پیک نت و یا آدرس پی پال که آن را نیز در صفحه اول اعلام شده پرداخت کنند. شمار قابل توجهی در پاسخ به این یادداشت، تعهد خود را برای پرداخت آبونمان متقبل شدند، که هر چند در مقایسه با شماری که روزانه به پیک نت مراجعه می کنند بسیار اندک بود، اما بهرحال گوشه ای از هزینه ما را در صورت تداوم تعهدی که متقبل شده بودند می توانستند تامین کنند. متاسفانه و درحالیکه از شمار مراجعه کنندگان روزانه پیک نت نه تنها کاسته نشده بلکه بر آن اضافه نیز شده، از شمار این دوستان، یعنی کسانی که قبول تعهد کرده بودند کاسته شده است. یک روز هم که از تعطیل ایران استفاده کرده و به خود مرخصی میدهیم سیل پیام اعتراض سرازیر است که "تکلیف ما که درایران نیستیم چه می شود؟". ما گهگاه در هفته اول هر ماه میلادی، گاه به طنز و گاه به جد، این نکته را یادآور شده ایم. از جمله در همین یادداشت کوتاه. اما برخی که تعهدشان را فراموش نکرده اند، از ما خواسته اند نه به طنز؛ بلکه به جد این تعهد را یادآور شویم تا مسئله شوخی فرض نشود. حالا این شما و این هم یادداشت جدی ما برای ماهی که هفته اول آن شروع شده است.

اما

از آنجا که

"پری رو تاب مستوری ندارد

در ار بندی، ز روزن سر بر آرد"

بعد از آن یادداشت "جدی"، این چند خط را هم که چیزی است میان طنز و جد می نویسیم:

از قدیم و تا همین حالا هم، کیوسک های روزنامه فروشی – تقریبا در تمام دنیا و از جمله ایران- روزنامه ها را تا نیمه تا کرده و روی پیشخوان می چینند تا رهگذران و مشتری ها عناوین را دیده و دست به جیب ببرند. در ایران به بهانه "باد" روی روزنامه ها قلوه سنگ و نیمه آجر هم می چیدند و می چینند تا کسی نتواند دست دراز کرده و لای روزنامه را از سر کنجکاوی و دنبال کردن بقیه یک خبر باز کند. تا کسی دست می برد که سنگ، یا نیمه آجر قزاقی را تکان بدهد، صاحب کیوسک از داخل دکه اش داد می زد: به سنگ دست نزن! دستتو بکن تو جیبت!

حالا و در دوران روزنامه نگاری اینترنتی، نه مشتری را می بینی که اگر از صفحه اول رفت به صفحات داخل سرش داد بزنی، و نه سنگ و پاره آجری هست که روی صفحه اول بگذاری و نه چشم تو چشم مشتری هستی که به اعتراض، برای نمک گیر کردن مشتری، مثلا بگوئی: آ سد مجتبی! شما چرا؟

و بعد هم با اشاره به کیوسک و دکه و پیشخوانی که روزنامه ها روی آنها چیده شده، ادامه بدهی: شما که میدونی، این بساط خرج داره، کرایه محل داره، حق و حساب شهرداری و نیروی انتظامی داره، (البته قدیم ها خرج آژدان داشت) و...


"رسا"

گام های اولیه
برای رفتن به سوی
تلویزیون سبز


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)