بیانیه جبهه مشارکت
پشت صحنه را حدس بزنید
آقای جنتی، بلندگوی آنهاست!

 

خبرگزاری "ریانووستی" مسکو:
حرف های احمدی نژاد
بازی است، نباید جدی گرفت!

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

9 مرداد

1389

31 ژوئیه

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

آیت الله دستغیب
بیائید من را هم شهید کنید
می گفتند شاه "ظل الله" است
و اکنون هم وضع همان شده!

آن که باید بر صندلی جنایت قتل عام 67 بنشیند کیست؟
انتشار متن استعفای موسوی
شاید بی خبرانی را بیدار کند


شعیب بن صالح، قسمت ایران شده
این فاجعه را آقای خامنه ای
در دامن مردم ایران گذاشت!

دهها وبلاگ و وبسایت، با مضمون و هدفی که در زیر می خوانید راه اندازی شده است. این کارزار تبلیغاتی مقدمه جنگی است که احمدی نژاد می خواهد سردار آن شود و جاده را برای ظهور امام زمان هموار سازد. بحث از خامنه ای و ولایت فقیه گذشته است. ماجرا، می رود که سمت و سوی دیگری به خود بگیرد و ایران را برباد بدهد. آنچه را می خوانید شوخی فرض نکرده و با پوزخندی از کنار آن رد نشوید. همانگونه که از کنار سخنرانی احمدی نژاد در کنار چاه جمکران و خطاب به امام زمان نباید عبور می کردید. آن مرتاض هندی که رحیم مشائی هر سه ماه یکبار برای دیدار او به هندوستان می رود، نان را برای زدن به تنور آماده کرده است. 30 سال پس از انقلابی که با شعار آزادی و عدالت و جمهوری و استقلال پیروز شد و سه دهه پس از آنکه خمینی گفت "زجری که من از مرتجعین مذهبی کشیدم از رژیم شاه نکشیدم" امروز آقای خامنه ای جاده صاف کن این فاجعه شده است.

در این مقاله ثابت خواهیم كرد كه احمدی نژاد همان سردار بزرگ امام زمان  و سید خراسانی می باشد. ما با انطباق نشانه های روایی "شعیب بن صالح" بر خصوصیات احمدی نژاد ثابت خواهیم كرد كه تاثیرات فوق العاده احمدی نژاد بر فضای سیاسی ایران و جهان امری عادی نیست و او همان سردار بزرگ مهدی فاطمه(عج) می باشد كه بنا بر روایات، چند سال پیش از ظهور در میان ایرانیان زمینه ساز ظهور آشكار خواهد شد. ما ثابت می كنیم اقبال شگفت انگیز مستضعفان و محرومان به این شخصیت بزرگ بدون دلیل و پشتوانه نیست. ما نشان خواهیم داد كه ذلت روز افزون استكبار و صهیونیسم در برابر این شخصیت خارق العاده توسط روایات عصر ظهور بشارت داده شده است.  ما راز ایجاد موج قدرتمند مهدویت توسط احمدی نژاد و بشارتهای مكرر او به نزدیكی ظهور را برای شما بیان خواهیم كرد. در این مقاله انطباق صفات 12 گانه شعیب بن صالح را بر احمدی نژاد خواهیم دید. امیدواریم كه در این لحظات نورانی و در آستانه نیمه شعبان ، این اقدام ناچیز ما در معرفی و رفع غربت از سردار بزرگ سید خراسانی و امام عصر(عج) مقبول آن یار پنهان باشد.

ادامه مطلب را از اینجا پی بگیرید.


زمزمه های جانسوز
برای فرصت های از دست رفته!

می روند به اوین و روبرو می شوند با بازجوهای سپاه پاسداران و باز می گردند. از این دیدار که با یک سینه سخن باز می گردند، جز برای چند تن دهان نمی گشایند که رازدار فجایع پیش و پس از کودتای 22 خردادند. از جمله محمد خاتمی که به سنگ صبور تبدیل شده است. این بار محسن آرمین که از اوین و زندان سپاه بازگشته زیر گوش خاتمی از آنچه دیده و شنیده و گفته می گوید. آنها خود از نخستین پاسداران بودند و مطابق قانون اساسی و توصیه آیت الله خمینی، برای کار سیاسی از سپاه – بویژه پس از جنگ- بیرون آمدند و فعالیت سیاسی را یا آغاز کردند ( جبهه مشارکت) و یا همه جانبه تر دنبال کردند ( مجاهدین انقلاب اسلامی).

این صداقت توام با سادگی را رقبای آنها نکردند. امثال سرتیپ ذوالقدر که درابتدای جمهوری اسلامی در سازمان مجاهدین انقلاب زانو به زانوی امثال نبوی و آرمین و ... می نشست، در سپاه ماندند و ارتباط های تشکیلاتی خود را برای رسیدن به قدرت، با محافل مافیائی حاکمیت تقویت کردند. حالا، آنها که خط سیاسی داشتند و فعالیت سیاسی پنهانی نیز کردند و در سپاه ماندند، بازداشت کننده و محاکمه کننده یاران گذشته خویش شده اند. سرتیپ ذوالقدر بعنوان معاون قوه قضائیه، پشت تمام احکامی که دادگاه های کودتا صادر می کنند قرار دارد و البته حکم را برای ابلاغ از محفلی می گیرد که امثال احمد جنتی در آن حاکم شرع اند! محفلی که بند نافش به بیت رهبری وصل است.


آقایانی در تهران
از ویکی لیکس هم رودست خوردند
و بازهم در خواب خرگوشی اند
رضا نافعی


عامل ترور حجاریان
کارمند ایثارگران بنیاد شهید شده

برق در ایران قطع می شود
تا امام زمان در تاریکی ظهور کند

اعتراف فرمانده کل سپاه
ترس از رشد جنبش سبز در سپاه

سرلشگر پاسدار عزیز جعفری در اولین دوره آموزش مربیان درس آمادگی دفاعی فاش ساخت که جنبش سبز در درون سپاه و بویژه بدنه آن نفوذ دارد و به همین دلیل عضو گیری و استخدام در سپاه تابع مقررات جدید شده است.

جعفری به نوشته خبرگزاری وابسته به سپاه "فارس" گفت: روش عضوگيري در سپاه عوض شده و به عضويابي تبديل شده است كه در حال انجام مي‌باشد. اگر فرزندان پاسداران جزء بهترين‌ها باشند حتما عضويابي مي شوند و در سپاه شاغل خواهند شد. (که معنای دیگر آن اینست که فرزندان پاسداران می توانند گرایش سبز داشته و جزء بهترین ها نباشند!)

فرمانده كل سپاه در پاسخ به اين سؤال كه چرا با پاسداران حامي فتنه- جنبش اعتراضی علیه کودتای 22 خرداد- برخورد نشد، گفت: خيلي از ابهامات رفع شده و آنها قانع شدند حركت اشتباه بوده و اين بهتر از برخورد فيزيكي و حذف است.


گفتگوی العربیه با احمد قابل
لیست دستگیری ها را خامنه ای امضاء می کند


پاسخ کروبی به جنتی: ملت ایران خوب می داند

احمد جنتی سمبل جنایت و دروغ است


فشرده بخش دوم شرح بازجوئی از احمد قابل
آقای خامنه ای حسابش را
از انقلاب جدا کرده!

یادداشت سردبیری
اره ای دو لبه
در گلوی حاکمیت نظامی ایران

احمد جنتی بالای سر امام زمان
چک بی محل 51 میلیارد دلاری کشید!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


می گوئیم
تا یادتان نرود!

چون خیلی ها یادشان رفته اول ماه ایرانی قرار بوده آبونمانشان را پرداخت کنند و یا اول ماه میلادی، یادآوری می کنیم، از ماه ایرانی 6 روز گذشته و به اول ماه میلادی 3 روز مانده. آنها که 36 روز بموجب تقویم ایرانی و 27 روز بموجب تقویت میلادی عقب اند، فکری نه به حال خود، بلکه به حال ما و هزینه انتشار سایت بکنند!


فیلم بریدن

سر گروگان ها

چه مشکلی را

حل می کند؟

روزانه دهها ای میل و پیام دریافت می کنیم که شمار زیادی از آنها، پیام های سربازان امام زمان است که یا از تهران می فرستند و یا از سفارتخانه های تحت امر تهران. این پیام ها را در بسته بندی های رنگارنگ – گاه دلسوزانه، گاه خبر، گاه افشاگری و گاه فیلم و...

گاهی که وقت و حالی باشد، پاسخی نیز برایشان می نویسیم. از جمله، روز گذشته که دو فیلم از صحنه های دلخراش بریدن سر گروگان های انتظامی بدست گروه ریگی در دورانی که وی به ایران منتقل نشده و اعدام نشده بود. حیف بود که آن پاسخ عمومی نشود. نوشتیم:

آقای محترم

بهتر است فکر نان کنید. چون خربزه آب است و هیچکس را سیر نمی کند. این که ریگی جنایت کرده نیاز به ثابت کردن با این فیلم ها نیست. مهم اینست که چگونه بتوان با کمترین هزینه ریشه این فجایع خطرناک را که با اعدام نه تنها حل نمی شود بلکه تشدید هم می شود خشک کرد. 30 سال است، از زمان آیت الله خلخالی تا حالا با اعدام خواسته اند با مواد مخدر مبارزه کنند. عملی شد؟ همین روش را برای فحشا  انتخاب کردند و خانم شایق نیز وقتی نماینده مجلس شد، فورا مصاحبه کرد و گفت با اعدام 10 زن تن فروش ماجرای فحشا خاتمه پیدا می کند. چنین کردند و بسیاری را هم زندانی. مشکل حل شد؟

ما نمی دانیم شما از کجا و احتمالا همآهنگ با چه ارگانی این فیلم ها را فرستاده و از ما خواهش کرده اید منتشر کنیم که اگر چنین باشد، این توضیحات ما بی فایده است. اما با کمترین امید تاثیر گذاری، این چند خط را برایتان نوشتیم.


سحرخیز: علیه خامنه ای، احمدی نژاد و اژه ای
به مجامع

بین المللی

شکایت می کنم


 موسوی
یک گام بالاتر

 از "خوان هفتم"
ابراهیم نبوی


افشای پشت صحنه "ورشکستگی آریان فولاد"
قرارگاه

 خاتم الانبیاء
میعادگاه

چپاول و غارت


شاید چرنوبیل ایران شود!
گزارشی

از بوشهر
شهر نفرین شده

با شهرتی جهانی


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)