جواب "هوی" کدخدائی، "های" ملت است
احمد جنتی را محاکمه کنید
تا اسناد قتل احمد خمینی رو شود!

 

بیانیه مجمع مدرسین و محققین
تقاضای علمای ضد کودتا
برای پایان اعتصاب غذا در اوین

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

17 مرداد

1389

8 آگوست

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

گام های اولیه
تلویزیون سبز

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

سومین نشست فعالان جنبش زنان
به این شرط که اعتراف کنند
جنبش سبز می بخشد
آنهائی را که کشتار کردند

حبس خانکی
تازه ترین راه حل کودتاچی ها
از زبان سخنگوی سپاه در مجلس


صدور فرمان "شعار" جدید

ستاد کل نیروهای مسلح، سکان شورای ائمه جمعه و شورای تبلیغات اسلامی را بدست گرفته و شعارهای جدید نماز جمعه ها و اجتماعات دولتی و حکومتی  را ابلاغ کرد.

بخشنامه ابلاغ شعار جدید، با امضای سرلشگر فیروزآبادی؛ حجت را بر مراجع نیز باید تمام کرده باشد تا بدانند سرنیزه سپاه تا پشت گردنشان رسیده است.


علی خامنه ای و احمدی نژاد
کدامیک سر دیگری را خواهد خورد؟

مجتبی واحدی سردبیر سابق آفتاب یزد: احمدی‌نژاد در چندسال گذشته، به‌خصوص در دو سال گذشته، ده‌ها میلیارد دلار پول در گلوی بچه‌های سپاه ریخته و به این ترتیب بخشی از سپاه را برای خودش خریده است. این موضوع را ساده نبینید. بعد از آن که ماجرای کهریزک لو رفت و مرتضوی بعنوان متهم اصلی آن مطرح شد، احمدی‌نژاد تنها کسی بود که مرتضوی را برد بغل‌دست خودش و اختیارات ویژه به او داد. در واقع ایشان با این کارش به نیروهای تندرو در مجموعه‌ی حاکمیت گفت، تنها پناهگاه‌تان من هستم و آنها نیز این را باور کرده‌اند. یعنی آقای احمدی‌نژاد برای خودش یارگیری کرده است.

یالثارات(ارگان حزب الهی های قدیمی):در كشور جریانی در حال ظهور است كه می‌خواهد بگوید من از رهبری انقلابی‌ترم؛ جریانی كه درصدد است طیف حزب‌اللهی جامعه را مقابل آقا قرار دهد و نسبت به ایشان مساله‌دار كند. این جریانی است كه نمی‌خواهد كشور روی آرامش ببیند و حتی‌المقدور دور آقا را خلوت كند و فقط خوش بماند و زمانی كه چنین شد بگوید حالا كه فقط من مانده‌ام باید اختیارات را تفویض كنید چراكه 25 میلیون رای دارم و شما پنج میلیون هم رای نداری.

پیک نت: گزارش دوم تیرماه 88 پیک نت از شب کودتای 22 خرداد در بیت رهبری و همچنین تفسیر 5 مرداد 88 درباره تبدیل خامنه ای به چرخ پنجم درشکه کودتائی که احمدی نژاد آن را می کشد مصاحبه آقای واحدی و مطلب نشریه یالثارات را کامل می کند.


افشاگری حمزه کرمی
در شکنجه خدا را بنده نیستند
چه رسد به حضرت زهرا!

اجلاس مشورتی نمایندگان پارلمان کوبا
جهان نگران حمله به ایران
و آغاز یک جنگ اتمی است!

یونگه ولت - ترجمه رضا نافعی


لوموند دیپلماتیک فارسی ماه ژوئیه منتشر شد

لوموند دیپلماتیک فارسی ماه ژوئیه با اندکی تاخیر و با 13 مقاله برگردانده شده به فارسی منتشر شد. این نشریه را می توانید روی آدرس اینترنتی آن مطالعه کنید. دراین شماره مقالات زیر منتشر شده است:

1- بازنشستگی و نفت آلودگی 2- دگردیسی جهان 3- اتحاد در راس هرم اجتماعی 4- آلنده، انفورماتیک و انقلاب5- والس نا هماهنگ بین مسکو و تهران6- اگر شما با تفنگ بیایید، آنها با تانک می آیند7- رام الله ، فلسطین نیست!8- چطور بی‌ پی‌ قانون را به بازی گرفته است.

9- قصه ها و افسانه های ایرلند10- اجر زحمات «خبرگان» تلویزیون آمریکا را چه کسانی می پردازند؟11- ظهور «طبقه جدید» در مصر جمال عبدالناصر ...12- آیا مالاریا روزی ریشه کن خواهد شد ؟13-  پوکری پرفریب در سودان


نوام چامسکی:
آغاز وزش باد ترس در اسرائیل
لوموند دیپلماتیک- ترجمه مجتبی مفیدی


پیام موسوی بمناسبت سالروز انقلاب مشروطه

یال و کوپال دارها باید تسلیم اراده مردم شوند!


نامه مشترک موسوی و کروبی به مراجع تشییع

به داد مُلک و ملت برسید !


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


پیامی از
شهر ایذه

این پیام کوتاه را روز گذشته از ایران دریافت داشته ایم و تلاش برای آگاهی از جزئیات بیشتر به نتیجه نرسید:

«بيش از يك هفته است كه ايذه از كنترل دولت خارج شده است»


قمه و قلم
در کار است!

با سلام و عرض ارادت خدمت شما عزیزان در سایت ارزشمند و بی نظیر پیک نت -درخواست و در واقع خواهشی از شما عزیزان داشتم. ملتمسانه تقاضا میکنم اجابت فرمایید.

بنده چند سالی است که به هر مصیبتی که شده مطالب سایت شما را خوانده و به صحت مطالب مندرج در این سایت ایمان آورده ام.  اما چون به بقیه سایت ها هم سری میزنم و مطالب انها را هم گاهی اوقات میخوانم چند وقتی است که به سایتی برخورد کردم به نام ناهید رکسان که آدرس آن را در پایین می آورم.

مطالب این سایت واقعا مرا در حیرت و تعجب برده است. اصلا نمیدانم مانیفست این سایت چیست و گردانندگان این سایت چه کسانی هستند و چه مذهب و مرام و مسلکی هستند.

به این دلیل میگویم از این سایت در حیرتم که به همه چهره های سرشناس، محبوب و منفور چه در زمان شاه و چه در زمان بعد از انقلاب حمله و توهین می کند. جالب اینکه در چند مقاله قبل این سایت به شما نیز، یعنی پیک نت حمله کرده بود. حتما خود شما در جریان نوشته های این سایت هستید.

البته من منتظر جوابیه شما در سایت بودم که دیدم از پاسخ شما به انها خبری نشد.از شما تقاضا میکنم ماهیت گردانندگان این سایت را معرفی کنید. این شاید درخواست خیلی از خوانندگان سایت شما باشد. 

برای نمونه مطالب این سایت>

nahid-roxan.livejournal.com

nahidroxan.spaces.live.

com

nahidroxan.blogdrive.

com

nahidroxan.blogspot.

com

 

پیک نت: خواننده عزیز! حتما این ضرب المثل عامیانه مردم ایران را که خیلی هم معنا دارد شنیده اید:

مار تخم می کند؟ یا می زاید؟

از این نا به کار هرچه بگوئی برمی آید.

حیف از وقت نیست که صرف خواندن این سایت ها می کنید؟ دهها نمونه از این سایت ها، از بعد از کودتای 22 خرداد، ستاد جنگ روانی و باصطلاح ارتش سایبری سپاه پاسداران راه اندازی کرده و برای گمراه کردن و فریب دادن خوانندگان، گاهی نیش بی رمقی هم به برخی از خودی ها می زند تا زهر اصلی را علیه چهره هائی که مورد اشاره شما هم هست به کام مردم بریزد.


پیش خرید
هیات علمی

با سلام- مدتی است که اینجانب سایت شما را مطالعه می کنم و به لحاظ اطلاع رسانی سایت شما را سایت خوبی دیدم . بنابر این لازم دیدم خبری را به شما اطلاع دهم:

در سال به ظاهر پر برکت همت مضاعف، کار مضاعف، افزایش حقوقی معادلدرصد برای تمام کارکنان دولت ازجمله هیئت علمی در نظر گرفته شد ولی حالا با خبر شدیم که به طرز بی سابقه ای به حقوق هیئت علمی بین 400 تا 700 هزار تومان اضافه شده است.

دراثنای شروع ترم تحصیلی واجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها هیچ چیز غیر از دادن حق سکوت به اعضای محترم هیئت علمی که از یاران کابینه آقای احمدی نژاد به حساب می آیند استنباط نمی شود. 

ظاهرا برای کارکنان دولت نیز چاره ای باقی نمانده جز متوسل شدن به همان شیوه ای که بازار شد. یعنی اعتصاب اعتراضی!


من هم دیدم
نفتکش های افغانی را

سایت محترم پیک نت.با درود. خواستم در تایید گزارش آن هموطن در 10/-5/89 همراه با عکس تریلی های افغانی، ورود بنزین افغانی همچنان ادامه داشته و بنده کاروان دیگری از این تریلی های بنزین با پلاکهای افغانی و همان رنگ آبی و سفید را صبح  11/05/89 دیدم که با سرعت در حال تردد به طرف قوچان در حرکت بودند.


تانکرهای افغانی
در فریدونکنار

با سلام و خسته نباشید- درباره خبر کامیونهای افغانی می خواستم عرض کنم که بنده چند روز قبل بطور اتفاقی سری به بندر چند منظوره نیمه فعال فریدونکنار در استان مازندران زده بودم که با حدود بیش از ده کامیون و تانکر افغانی با پلاک هرات مواجه شدم که حضور آنها در این بندر که فعلا فقط در ترانزیت آهن و گندم فعال است بسیار جای تعجب داشت.


نفتکش های افغانی
در جاده سنتو

پیک نت عزیز- با درود. من در تاریخ یکشنبه 11/05/89 ساعت 30/5 صبح شاهد 5 دستگاه تریلی تانکر  سوخت افغانی دقیقا با همین رنگ های استاندارد افغانستان که شما عکسش را منتشر کرده بودید، در مسیر جاده سنتو ( مشهد- قوچان) بودم که به سمت قوچان در حرکت بودند. این بزرگراه آسیائی از مشهد به سمت استانهای شمالی و تهران منتهی می شود. من جهت مراجعه روزانه به محل کارم در یکی از شهرک های صنعتی تانکرهای یاد شده را دیدم .(خواننده عزیزی که ما نام شما را از پای یادداشت کوتاهی که نوشته ایم حذف کردیم! شما در پایان پیام خود اشاره به سوخت متفاوت کرده اید. لطفا بفرمائید منظور از سوخت متفاوت چیست؟ تا ما آن را هم اعلام کنیم.)


کلکسیون
اتومبیل های
ضد گلوله رهبر

سلام- در شرح عکسی که در تاریخ 3-8-2010 با عنوان "دستپخت شور آقای خامنه ای" منتشر گردید ماشین مذکور را بنز اعلام کردید اما این اتومبیل، یک اتومبیل "ب. ام. و" سفارشی ضد گلوله ساخت آلمان است که جزو کلکسیون اتومبیل های سفارشی و ویژه آقای خامنه ایست و همگی هم ساختن آلمان میباشند! هرچند این موضوع تاثیری در اصل مطلب ندارد ولی چون حجم بیننده های شما زیاد می باشد ، این توضیح را منتشر کنید مفید است.

لطفا آدرس ایمیل و نام محفوظ بماند. با تشکر

پیک نت: با تشکر از توضیح شما. به شما حق می دهیم زیرا با دقت زیاد می توان آرم  "ب. ام. و" را روی قالپاق این اتومبیل دید و تصحیح نیز کردیم.


تظاهرات
در تبریز

از غروب روز گذشته، اخبار ضد و نقیضی در باره تظاهرات مردم در شهر تبریز و حضور نیروهای ضد شوروش و درگیری آنها با مردم رسیده است. برخی سایت های فعال در عرصه حقوق ملی مردم آذربایجان در این زمینه گزارش های نسبتا مشروحی منتشر کرده اند که چون سایت های شناخته شده خبری در این باره مطلبی ننوشته اند، ما صرفا به ذکر همین چند خط اکتفا می کنیم تا گزارش های دقیق تری بدستمان برسد.


می گوئیم
تا یادتان نرود!

چون خیلی ها یادشان رفته اول ماه ایرانی قرار بوده آبونمانشان را پرداخت کنند و یا اول ماه میلادی، یادآوری می کنیم، از ماه ایرانی 6 روز گذشته و به اول ماه میلادی 3 روز مانده. آنها که 36 روز بموجب تقویم ایرانی و 27 روز بموجب تقویت میلادی عقب اند، فکری نه به حال خود، بلکه به حال ما و هزینه انتشار سایت بکنند!


فیلم بریدن

سر گروگان ها

چه مشکلی را

حل می کند؟

روزانه دهها ای میل و پیام دریافت می کنیم که شمار زیادی از آنها، پیام های سربازان امام زمان است که یا از تهران می فرستند و یا از سفارتخانه های تحت امر تهران. این پیام ها را در بسته بندی های رنگارنگ – گاه دلسوزانه، گاه خبر، گاه افشاگری و گاه فیلم و...

گاهی که وقت و حالی باشد، پاسخی نیز برایشان می نویسیم. از جمله، روز گذشته که دو فیلم از صحنه های دلخراش بریدن سر گروگان های انتظامی بدست گروه ریگی در دورانی که وی به ایران منتقل نشده و اعدام نشده بود. حیف بود که آن پاسخ عمومی نشود. نوشتیم:

آقای محترم

بهتر است فکر نان کنید. چون خربزه آب است و هیچکس را سیر نمی کند. این که ریگی جنایت کرده نیاز به ثابت کردن با این فیلم ها نیست. مهم اینست که چگونه بتوان با کمترین هزینه ریشه این فجایع خطرناک را که با اعدام نه تنها حل نمی شود بلکه تشدید هم می شود خشک کرد. 30 سال است، از زمان آیت الله خلخالی تا حالا با اعدام خواسته اند با مواد مخدر مبارزه کنند. عملی شد؟ همین روش را برای فحشا  انتخاب کردند و خانم شایق نیز وقتی نماینده مجلس شد، فورا مصاحبه کرد و گفت با اعدام 10 زن تن فروش ماجرای فحشا خاتمه پیدا می کند. چنین کردند و بسیاری را هم زندانی. مشکل حل شد؟

ما نمی دانیم شما از کجا و احتمالا همآهنگ با چه ارگانی این فیلم ها را فرستاده و از ما خواهش کرده اید منتشر کنیم که اگر چنین باشد، این توضیحات ما بی فایده است. اما با کمترین امید تاثیر گذاری، این چند خط را برایتان نوشتیم.


سحرخیز: علیه خامنه ای، احمدی نژاد و اژه ای
به مجامع

بین المللی

شکایت می کنم


 موسوی
یک گام بالاتر

 از "خوان هفتم"
ابراهیم نبوی


افشای پشت صحنه "ورشکستگی آریان فولاد"
قرارگاه

 خاتم الانبیاء
میعادگاه

چپاول و غارت


شاید چرنوبیل ایران شود!
گزارشی

از بوشهر
شهر نفرین شده

با شهرتی جهانی


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)