دیدار با مهدی کروبی
ایران را نخواهند توانست
به قبل از انقلاب باز گردانند

 

پاسخ زهرا رهنورد به ادعاهای خارج از کشور احمد نژاد
در ایران دولت آزاد است
برای زندانی کردن مردم معترض

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

7 اردیبهشت

1389

27 آوریل

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

دیدار پر خبر در تهران
 8 تا 10 میلیون رای
به نفع احمدی نژاد تقلب شد

ریشهری، محتشمی و پور محمدی اسناد تقلب را در اختیار دارند

گزارشی را برای انتشار در اختیار ما قرار داده اند که ما با برخی ملاحظات ناشی از شرایط امنیتی داخل کشور، بخش هائی از آن را با حذف اسامی منتشر می کنیم.

آقای ... از زندانیان سرشناس پس از کودتای 22 خرداد که او را در دادگاه کودتا ناچار به اعترافات کردند و فیلم آن را همچنان از سیما پخش می کنند، با ... ملاقات کرده است. در این دیدار، ملاقات کننده درباره ولایت فقیه میگوید:

برای حفظ نظام و انقلاب نباید جایگاه رهبری و ولایت فقیه آسیب ببیند.

شخصیتی که با او ملاقات شده، در پاسخ می گوید:

همه افراد و جریانات سیاسی که در چاچوب این نظام و بر اساس قانون اساسی فعالیت میکنند به قانون اساسی و اصل ولایت فقیه به عنوان یکی از اصول آن التزام عملی دارند . البته ممکن است به قسمت هایی از قانون اساسی و یا حتی بعضی از عملکردها و موضع گیری ها که در آن رعایت بی طرفی و عدالت نمی شود انتقاد داشته باشند، ولی به قانون اساسی التزام عملی دارند و خواستار عمل به همه اصول و نگاه یکسان به تمام فصول قانون اساسی هستند.

ملاقات کننده: درباره تقلب در انتخابات و یا جابجایی آراء به نفع احمدی نژاد من فکر نمی کنم این تخلفات در حدی بوده باشد که بتواند در نتیجه تاثیرداشته باشد.

شخصیتی که با وی ملاقات شده در پاسخ می گوید:

با نظر شما مخالفم. معتقدم در انتخابات قطعا تقلب شد و نتیجه تغییر داده شد. در این خصوص و تخلفات گسترده ایی که در انتخابات و پس از آن شد گزارشات و مستندات فراوانی به من داده شده که عمده این گزارشات توسط افراد وابسطه به جریان اصولگرا بوده است. آقایان مصطفی پور محمدی و ری شهری که اصلا به جریان حامی آقای موسوی نزدیک نیستند گفته اند بین 8 تا 10 میلیون رای به نفع احمدی نژاد تقلب شد. با فرض اینکه شما این آقایون را قبول ندارید، آقای محتشمی را که قبول دارید؟ با ایشان صحبت کنید و یا گزارشاتی که توسط ایشان در خصوص تقلب گسترده در انتخابات تهیه شده را مطالعه کنید تا از تخلفات گسترده در انتخابات مطلع شوید. شما را چند ساعت پس از پایان رای گیری دستگیر کردند و پس از آن هم تا مدت زیادی در بی خبری مطلق از اخبار و اطلاعات صحیح نگه داشته شده بودید و فقط به شما اخبار وتحلیل های خلاف واقع را ارائه کردند .


مذاکرات محرمانه متکی در اتریش
بر سر "تبادل سوخت"
که همان "تحویل اورانیوم" است

کارشناسان نظامی روسیه اعلام کردند
موشک اس ـ300  سپاه
یا مقوائی بود و یا بادکنکی!

"البشیر"
ژنرال اسلام پناه سودان
پیروزی خود در انتخابات را اعلام کرد!


سرمقاله راه توده
20 سال مهره چینی در حاکمیت
برای کودتای خونین 22 خرداد

میرحسین موسوی در دیدار با ایثارگران انقلاب و جنگ ایران و عراق
قانون اساسی با جنبش سبز
 دوباره متولد شد و این برگشت ناپذیر است

به قیمت نابودی محصولات داخلی دروازه ها را به روی اجناس بنجل خارجی گشودند. در حالی که خودشان با یک حالت زیگزاگی نامه نگاری هایی با سرکرده های قدرت های جهانی دارند، ما را به رابطه خارجی متهم می کنند.  امروز یکی از نشریات سپاه را خواندم که نوشته باید امتیاز فعالیت مجمع روحانیون مبارز را هم لغو کرد. آنها نگاهشان اینطوری ست، می خواهند تمام تشکل ها را از بین ببرند و یقیناً بعد به حساب بقیه هم خواهند رسید.

یکی از حقوق مردم برگزاری انتخابات آزاد است. نباید حکومت برای مردم تصمیم بگیرد. وقتی از دور نگاه می کنیم به زشتی این کار پی می بریم که مثلا چهار پنج نفر که به فرض خیلی آدم های عالی که تمام حسن های جهان در آنها جمع شده باشد بنشینند یک عده ای را کنار بزنند، عده ای را انتخاب کنند و بعد به یک ملت هفتاد و پنج میلیونی بگویند از داخل اینهایی که ما انتخاب کردیم انتخاب کنید. این بدترین حالت برخورد با یک ملت است.

مدام گزینش انجام می دهیم، تمام دهان ها را ببندیم، تمام مراکز اطلاع رسانی را توقیف کنیم تا آن کسی که ما می خواهیم رأی بیاورد و بعد صندوق ها را هزار جور دستکاری بکنیم و تخلفات عجیب و غریب انجام بدهیم. اینطور که نمی شود کشور را اداره کرد. دراینصورت کشور به اینجا میرسد که الان تهدیدات خارجی پشت دروازه کشورماست و از لحاظ سیاسی، امنیتی، اقتصادی تهدیدات داخلی بیشتر است.  کار ما آگاهی دادن به مردم نسبت به این مشکلات و بسط و گسترش آن است. یعنی همان اصلی ترین و مهم ترین عنصری که می تواند زمینه تغییر را به نفع اسلام و انقلاب و آتیه ی کشور ایجاد کند. من فکر می کنم بعد از انتخابات در این زمینه پیشرفت کرده ایم. ما نباید بگوییم که خیابان ها، زمانی از جمعیت زیاد و در زمانی کم بود و بر این اساس بسنجیم که جنبش سبز در کدام نقطه ایستاده است. باید اطلاعاتی داشته باشیم که ببینیم آگاهی از این حقوق چقدر است تا اینکه بدانیم در آینده چگونه باید کشور اداره شود؟ دلیل حساسیت جریانی که برسر کار است نسبت به رسانه ها همین است. اگر هیچ بحرانی نداشتیم که روزنامه ای مانند بهار بسته نمی شد و یا یکی دو مناظره ای که بیشتر نگذاشتند پا بگیرد و برنامه قطع یا یکطرفه شد. تمام این ها نشانگر اهمیت این مطلب- آگاهی- است که از قدیم می گفتند پاشنه آشیل و یا چشم اسفندیار. با این انتخابات و اتفاقات بعد از آن یک ایده ای در داخل کشور مبنی بر برگشت به قانون اساسی متولد شد که برگشت ناپذیر است. وضعیت کارگری و وضع اقتصادی موقعی خوب می شود که نمایندگان واقعی شان در مجلس باشند و نمایندگان مردم هم بتوانند در صدا و سیما نظرات آنها را نقل کنند و مردم هم بتوانند مواظب فساد باشند. جنبش سبز بر اساس معیارها و الگوهای حقوق اساسی مردم، عدالت و آزادی حرکت می کند. این کار تحقق نمی پذیرد مگر آنکه همه ملت را دور هم جمع بکنیم. این ملت و شهروندی که مالیات می دهد محترم است و هر کس که قوانین داخلی کشور را رعایت می کند محترم است. از اول هم اساس بر همین بود. روزهای اول پیروزی انقلاب گروه های چپ و راست، حتی غیر مذهبی ها خدمت امام می رسیدند و دائم با ایشان ملاقات می کردند. برای اینکه تصور بر این بود، نظامی داریم که تمام اقشار را می تواند در بر گیرد. این، هیچ نوع منافاتی با جمهوری اسلامی حکومت اسلامی و حکومت دینی نداشت.


اطلاعیه همسر کروبی  و خبری که به پیک رسیده
شریعتمداری منتظر نتیجه پرتاب
گاز بیماری زا بطرف کروبی است؟

در روزهای اخیر، از سوی ستاد تبلیغاتی کودتا خبرهائی در برخی مطبوعات و سایت های وابسته به دولت منتشر شد مبنی بر گرفتار شدن مهدی کروبی به یک نوع بیماری لاعلاج! خانواده کروبی در ابتدا این شایعات را تکذیب کردند، اما اکنون همسر مهدی کروبی در بیانیه ای که صادر کرده اشاره به احتمالاتی در همین رابطه کرده است.

ما – پیک نت- نیز در روزهای اخیر خبری دریافت داشتیم مبنی بر این که "در آخرین یورش اوباش و لباس شخصی های وابسته به سپاه به مهدی کروبی، آنها کپسول گازی را بسوی وی پرتاب کردند که گاز آن سرطان زا بوده است. " ما این خبر را که بصورت یک پیام به ما رسیده بود، بر اجتناب از تشدید نگرانی ها منتشر نکردیم، ولی اکنون همسر شیخ مهدی کروبی نیز اشاره به چنین احتمالی کرده، انتشار آن را مفید و هشدار دهنده تشخیص دادیم.

ظاهرا روزنامه کیهان و سایت های وابسته به دولت و سپاه که جلوجلو پیش بینی بیماری لاعلاج و ناگهانی کروبی را کردند، خود می دانستند چه کرده اند و از نتیجه آن نیز مطمئن بودند!


تقاضای رسمی کروبی از وزارت کشور
برای مجوز راهپیمائی در سالگرد 22 خرداد

سایت«پارلمان‌نیوز»، که اخبار فراکسیون خط امام مجلس را منتشر می کند، اطلاع داد که مهدی کروبی برای سالگرد 22 خرداد، رسما از وزارت کشور تقاضای مجوز راهپیمائی کرده است. با اعلام این خبر، حال باید دید مدعیان پخش و پلا شدن مردم، باز شدن چشم و گوش فریب خوردگان، سرکوب اغتشاشگران و متلاشی شدن فتنه سبز و فاتحین تظاهرات حکومتی 9 دیماه و 22 بهمن در تهران، حداقل برای آگاهی خودشان از اوضاع جامعه، 11 ماه پس از سرکوب مردم، جرات می کنند به تقاضای رسمی کروبی برای یک راهپیمائی – البته نه در جاده کهریزک، بلکه در خیابان انقلاب- پاسخ مثبت بدهند؟


90 در صد کارکنان رادیو به موسوی رای داده بودند
از 3 هزار تن کارکنان رادیو
80 نفر هم در مراسم سالگرد شرکت نکردند


در جلسه سردار ضرغامی و مدیران ارشد سیما فاش شد
از 750 رای صندوق سیما 700 رای متعلق به موسوی بود

در جریان جنگ دوم و اشغال ایران
زلزله انگلیسی
قرار بود تهران را بلرزاند!


عقل حاج آقا مصلحی، وزیر اطلاعات در ترازوی یک سند
"کافی نت" ها تبدیل به حجله شیشه ای می شوند


بازگشت ایران به دهه 1350
سر به تن عمادالدین باقی نمی خواهند باقی بگذارند!

سرداران جنگ در گمنامی می میرند
فرماندهان کودتا در بدنامی حکومت می کنند

از یک نامه دریافتی
احکام دادگاه کودتا

در خیابان "دزاشیب" صادر میشود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


دشواری
تفکیک پیام ها
از موش کشی ها!

در طول روز پیام های متفاوتی به پیک نت می رسد. تفکیک این پیام ها و تشخیص آن پیام هائی که ستاد جنگ روانی حکومت می فرستد با پیام هائی که اغلب خبری است و مردم می فرستند، یکی از دشواری های کار روازنه پیک نت است. هستند پیام هائی که احتمالا مردم آنها را می فرستند اما، زمان و موقعیت ارسال آنها، ما را نسبت به ارسال کننده و انگیزه ارسال آنها دچار تردید می کند. برای نمونه، پیامی روز گذشته دریافت داشتیم با امضای "یک کارگر". این پیام کوتاه، در جهت افشای "علی مطهری" فرزند آیت الله مطهری و نماینده کنونی مجلس بود، که با احمدی نژاد زاویه پیدا کرده و منتقد او شده است. شاید در شرایط دیگری، این پیام قابل انتشار بود، اما در شرایط کنونی حق بدهید که از ارسال کننده پیام سئوال کنیم: چطور شد که یکباره و امروز که علی مطهری منتقد احمدی نژاد و دولت او شده چنین پیامی را ارسال فرموده اید؟ در نظامی که سکانش دست آقای خامنه ایست و مشتی دزد دریائی و زمینی سرنشین آن هستند، گیریم که علی مطهری هم خانه شخصی داشته باشد، اما در خانه متعلق به بنیاد شهید زندگی کند و در انتشارات صدرا هم مکالمات تلفنی را در دوران مدیریت ایشان شنود می کرده اند. تا زیر چادر فائزه هاشمی و زیر عمامه محمد خاتمی شنود کار گذاشته اند، شما نگران نقش ایوان شده اید؟ خانه از پای بست ویران است!

نخواندید که از جمله اتهامات "یاسر" فرزند فائزه هاشمی بی احترامی وی به رهبر در مکالمات تلفنی اش از لندن با تهران و با مادرش بوده؟

موش کشی نکنید! بالاخره ما هم یک چیزهائی سرمان می شود.


برخی مطالب را
دوباره باید خواند

با سلام- مطالبی که دیروز درباره امام جمعه ها و زلزله تهران منتشر کرده بودید من را به یاد مطلبی انداخت که چهار سال قبل در پیک هفته درباره روضه خوانی بنام "آقانور" منتشر کرده بودید. درج مجدد آن در اين زمان خارج از لطف نيست. با اين توضيح كه اقايان احمدي نژاد و جنتي و بسياري از امام جماعات، وقوع زلزله را به علت فقر و فحشا در تهران حتمي مي دانند.

با تشكر  م. م از اصفهان(انتشار نام کامل ارسال کننده پیام را به صلاح ندانستیم)

پیک نت: آن مطلب را به نقل از پیک هفته مورد اشاره این خواننده گرامی درهمین شماره پیک نت منتشر می کنیم.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)