مهدی کروبی:
منافع و حقوق کارگران
قربانی اقتصاد نظامی شده

 

وزیر کار از سوره بقره گفت، کارگران از شکم گرسنه
ریشه های سبز شعارهای
کارگران ایران در روز کارگر

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

12 اردیبهشت

1389

2 می

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

مانور نظامی، پس از انفجار سکوی نفتی در خلیج مکزیک
تمرین نظامی امریکا
برای مقابله با بسته شدن تنگه هرمز

فیلم تظاهرات دیروز دانشگاه تهران

حضور نیمه مخفی احمدی نژاد به دانشگاه تهران برای شرکت در مراسم بزرگداشت آیت الله مطهری، زمینه ساز تظاهرات دانشجویان شد. آنها پس از اطلاع حضور احمدی نژاد در این مراسم، در مقابل سالن برگزاری مراسم – تالار ابن سینا- جمع شده و علیه او دست به تظاهرات زدند. این تظاهرات سرانجام با شعار "مرگ بر دیکتاتور" و "یاحسین، میرحسین" به سردر دانشگاه تهران ختم شد.


 سرنخ بسیاری از فجایع در دست آنهاست!

این عکس را خبرگزاری ایسنا باعنوان مراسم روز جهانی کارگر در تهران مخابره کرده است. همراه این خبر سه صفحه و نیم نیز سخنرانی احمدی نژاد را که این مراسم با شرکت وی برگزار شده مخابره کرده است. خبرگزاری ایسنا یادش رفته بنویسد محل این مراسم کجا بوده؟!

این که درمراسم روزجهانی کارگر، عسگراولادی پدرخوانده حزب تجار و واردکنندگان "موتلفه اسلامی" چه می کرده، لابد حکمتی داشته که کارگران نمی دانند. احمدی نژاد نیز دراین مراسم، بجای مسائل داخلی، عمدتا به مسائل خارجی پرداخت و گفت: "اسنادی در دست داریم که نشان میدهد سرخط و سرنخ بزرگترین جریان های تروریستی در دست امریکا و رژیم صهیونیستی است."

ایشان به روی خودش نیآورد که یک ملت هم به این نتیجه رسیده که سر نخ بسیاری از ترورها، اعدام ها، کودتای 22 خرداد و پر شدن زندان ها، از جمله در دست ایشان است. همچنان که به روی خویش نیآورد که سرنخ بیکاری و اخراج کارگران و نابودی تولید داخلی نیز در دست ایشان و همان ردیف اولی است که در عکس دیده می شوند. از جمله حاج حبیب الله عسگراولادی، هم تبار اجدادی احمدی نژاد.


به انتخاب بهنام قلی پور

ابراهیم رئیسی، معاون اول قوه قضائیه:

با هوشیاری و بیداری رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم کسانی که چهره‌شان در این حوادث {انتخابات} روشن شد دیگر فرصت خودنمایی نخواهند یافت. ایسنا

علی لاریجانی، رئیس مجلس:

در مسائل مختلف منطقه راهبردهای مقام معظم رهبری بود که شر عظیمی را از سر منطقه کم کرد. ایشان با الهاماتی سرنوشت جنگ ۳۳ روزه لبنان را تغییر دادند. فارس

احمد خاتمی، خطیب جمعه تهران:

سران فتنه همچنان با بیانیه‌ها و دروغ‌پردازی‌هایشان می‌خواهند به خیال خود جبهه معارض با انقلاب اسلامی را با خط دهی آمریکا و رژیم اشغالگر تقویت کنند. مهر

یازدهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۸۹

به انتخاب امیر مانی

سایت رجانيوز: رهبر انقلاب در جایی فرموده بودند: «وقتى ما سوار اين اتوبوس شديم و  به اين راننده اطمينان كرديم، ديگر سر هر پيچى كه نبايد گفت آقا مواظب باش، آقا دستم فلان شد، دلم لرزيد. خب دارد رانندگى ميكند، ميرود ديگر. اين در حالى است كه اين دولت انصافاً دولت پركار و در بعضى از خصوصيات نمونه است. اینجا

 پایگاه اطلاع رسانی دولت: رییس‌جمهور سال گذشته در همایش فرماندهان نیروی انتظامی  اعلام کردند: من امروز به دنیا اعلام می‌کنم که قطار پیشرفت ملت ایران نه ترمز دارد، نه دنده عقب. اینجا


کارخانه سبلان به پایان خط رسید!

کارخانه سبلان، بزرگترين توليد کننده پارچه در ايران با 1500 کارگر رسما بسته شد. يک سال پيش نيمى از کارگران این کارخانه اخراج شده بودند. از 6 ماه پیش کارگران بدون دستمزد کار می کردند.


اعتصاب غذای ایرانیان مقیم آلمان، برای
 همبستگی با کارگران، معلمان و زندانیان اعتصابی

جمعی از ايرانيان منطقه Ruhr آلمان به نشانه همبستگی با کارگران، معلمان و زحمتکشان کشور و بویژه زندانيان اعتصابی اوین، برای روزهای اول و دوم ماه مه (يازده و دوازده ارديبهشت ۸۹) دست به اعتصاب غذا زدند. این اعتصاب غذا از 6 بعد ازظهر اول ماه مه آغاز ‏شد و تا ساعت هفت بعد از ظهر روز يکشنبه دوم ماه مه قرار است ادامه يابد.

محل اعتصاب سالن Kreuz در Friedrich – Lang Str. 3  - 45356 Essen است و از حزب چپ آلمان    Holger Wermer, DGB از  Ditler Hillbrant ، از پارلمان آلمان،Niema Movassat نماينده ايرانی مجلس آلمان ،

نماینده ای از فدراسيون سنديکای کارگران ترکيه DIDF و همچنین از کشيش کاتوليکGünter  برای سخنرانی دعوت شده است.


5 خبر، که نگرانی ها را تشدید می کند
کشورهای خلیج فارس آماده حمله به ایران می شوند

پیمان های جدید نظامی در راه است
ارتش قدرتمند مصردر کنار کشورهای خلیج فارس!

به روز شده ساعت 5ر2 به وقت ایران

پیام ویدئوئی میرحسین موسوی بمناسبت روز کارگر(ببینید!)

مسائل کارگران اینهاست

نه سخنان شاهنشاهی خامنه ای


متن کامل مصاحبه اشپیگل با مهدی کروبی رئیس دو دوره مجلس اسلامی
احمدی نژاد مصیبتی است که بر مردم ایران نازل شد!
ترجمه رضا نافعی


گزارشی از جلسات محرمانه در صدا و سیما
تهیه برنامه تلویزیونی تشویق مردم
به انصراف از دریافت یارانه نقدی

روز سه شنبه 7/2/1389 نشستی باصطلاح تخصصی در صدا و سیمای برگزار شد. سردار ضرغامی در این نشست گفت:

رهبر انقلاب برای چندمین باز از کارکنان صدا و سیما به صورت مکتوب و شفاهی در جلسات خصوصی و عمومی تقدیر کرده اند. موفقیت صدا وسیما در مقابله با جریان فتنه زبانزد است. صدا و سیما در بهره برداری از حوادث روزعاشورا به نفع نظام و خلق حماسه 9 دی پیشتاز بود. بنده اخیرا در نشستی با آقای دکتر احمدی نژاد داشتم. ایشان از مشکلات اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها خبر داد. دولت حداکثر پیش بینی 50 میلیون ثبت نام در این طرح را داشت، در صورتی که 60 میلیون نفر در آن ثبت نام کردند. این مسئله به همراه تصویب درآمدی پایین تر از پیشنهاد دولت در مجلس، سبب شد تا دولت برای توزیع یارانه نقدی با مشکلاتی مواجه گردد. در نتیجه صدا و سیما قصد دارد برای یاری دولت، بزودی در ویژه برنامه هایی، برخی از خانواده ها را از گرفتن یارانه نقدی منصرف کند و آنان را به کناره گیری داوطلبانه تشویق کند. به نظر نمی رسد این کار دشوارباشد. البته این طرح نباید فاش شود زیرا ممکن است برخی از مخالفان نظام از آن بهره برداری کنند. باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مردم به کناره گیری ترغیب شوند. صدا و سیما از این طریق قرار است به دولت کمک کند.

طرح هدفمند سازی یارانه یکی از طرح های مهمی است که می توان آن را پس از برنامه هسته ای کشور در ردیف دوم قرارداد. اما اکثریت مردم به سبب تبعات این طرح با اجرای آن مخالفند.


دو کنفرانس 300 هزار دلاری درامریکا
مصباح یزدی، "شیعه مهدیه" را
به امریکائی ها معرفی می کند!


از یک نامه دریافتی
احکام دادگاه کودتا

در خیابان "دزاشیب" صادر میشود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


هنرهای امنیتی
صدا و سیما
من هم قبول دارم که بعضی کارکنان
 صدا و سیما در تظاهرات از مردم 
فیلمبرداری می کردند. روز بعد از
 سخنرانی خامنه ای که شهر 
شلوغ شد، درمیدان جمهوری بودم
 و دیدم مردچاقی که در یکی از
 سریال های صدا و سیما بازی
 می کند، بهمراه یک نفر دیگر
 از داخل یک ماشین پراید از 
مردم فیلمبرداری می کرد. البته
 نه مثل مردم عادی که با موبایل
 فیلم می گیرند، بلکه با یک دوربین
 بزرگ فیلمبرداری. آن روز، این 
مرد خیلی نگران بود که شناخته 
نشود. اسم این فرد یادم نیست، 
ولی می دانم در فیلمی با خواهرش
 یک مسافرخانه را اداره می کرد 
و برنامه اش هر روز از تلویزیون
 پخش می شد.

مهاجمین

به کروبی در میدان صادقیه

روز 22  بهمن سال 1388 تعدادی از کارکنان بخش خبر صدا و سیما را که با حراست این سازمان همکاری دارند، با گوشی های تلفن همراه و دوربین های پیشرفته، به میان هواداران جنبش سبز در راهپیمایی این روز فرستاده بودند تا از آنان عکس بگیرند. یکی از اقوام بنده که اخیر او را در یک میهمانی خانوادگی دیدم این ماجرا را برایم تعریف کرد و گفت چند نفر از کسانی که در میدان صادقیه به مهدی کروبی حمله کردند از افراد همین تیم صدا و سیما بودند.


دشواری
تفکیک پیام ها
از موش کشی ها!

در طول روز پیام های متفاوتی به پیک نت می رسد. تفکیک این پیام ها و تشخیص آن پیام هائی که ستاد جنگ روانی حکومت می فرستد با پیام هائی که اغلب خبری است و مردم می فرستند، یکی از دشواری های کار روازنه پیک نت است. هستند پیام هائی که احتمالا مردم آنها را می فرستند اما، زمان و موقعیت ارسال آنها، ما را نسبت به ارسال کننده و انگیزه ارسال آنها دچار تردید می کند. برای نمونه، پیامی روز گذشته دریافت داشتیم با امضای "یک کارگر". این پیام کوتاه، در جهت افشای "علی مطهری" فرزند آیت الله مطهری و نماینده کنونی مجلس بود، که با احمدی نژاد زاویه پیدا کرده و منتقد او شده است. شاید در شرایط دیگری، این پیام قابل انتشار بود، اما در شرایط کنونی حق بدهید که از ارسال کننده پیام سئوال کنیم: چطور شد که یکباره و امروز که علی مطهری منتقد احمدی نژاد و دولت او شده چنین پیامی را ارسال فرموده اید؟ در نظامی که سکانش دست آقای خامنه ایست و مشتی دزد دریائی و زمینی سرنشین آن هستند، گیریم که علی مطهری هم خانه شخصی داشته باشد، اما در خانه متعلق به بنیاد شهید زندگی کند و در انتشارات صدرا هم مکالمات تلفنی را در دوران مدیریت ایشان شنود می کرده اند. تا زیر چادر فائزه هاشمی و زیر عمامه محمد خاتمی شنود کار گذاشته اند، شما نگران نقش ایوان شده اید؟ خانه از پای بست ویران است!

نخواندید که از جمله اتهامات "یاسر" فرزند فائزه هاشمی بی احترامی وی به رهبر در مکالمات تلفنی اش از لندن با تهران و با مادرش بوده؟

موش کشی نکنید! بالاخره ما هم یک چیزهائی سرمان می شود.



برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)