بیانیه اعتراضی میرحسین موسوی
قضاوت مردم اینست:
آن 5 تن را ظالمانه به دار کشیدید

 

سخنرانی مصباح یزدی در کنگره "پیروان ولایت" در قم
بحث های جدی، برای
روزهای پس از خامنه ای

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

22 اردیبهشت

1389

12 می

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

دیدار آزادشدگان زندان کودتا و اقشاری از جوانان احزاب با هاشمی رفسنجانی
سرنوشت کشتی تایتانیک
در انتظار کشتی نظام است

دیدار کنندگان: وضع فعلی کشور به وضع کشتی معروف تایتانیک شبیه است که در توفان گرفتار آمد و سرانجام نیز غرق شد. این کشتی را ناخدائی هدایت می کند که با کتمان وجود هرنقصی، کشتی را با سرعت هرچه تمام تر حرکت داده و به توصیه های مشفقانه دلسوزان توجهی نمی کند.

هاشمی: من آینده ملت ایران را درخشان می بینم و هیچ یاس و ناامیدی نسبت به وضع موجود ندارم، چرا که روز به روز آگاهی های مردم افزایش پیدا می کند. شما اقشار مختلف جامعه را آگاه کنید. بی تفاوتی جامعه نسبت به مسائل سیاسی عیب بسیار بزرگی است. سکوت و بی تفاوتی مردم قابل قبول نیست. مطمئن باشید کسانی که در زندان یک سیلی می زنند به اندازه 10 سیلی باید جوابگو باشند


پیشنهاد بمباران اتمی

خبر، خبر را می خورد و خبر انفجار چاه نفت در خلیج مکزیک که برای دو تا سه روز در راس اخبار جهان قرار گرفته بود، اکنون در شکم خبرهای بحران اقتصادی اروپا، سقوط بی سابقه بورس نیویورک و... قرار گرفته است. اما، نفت همچنان در خلیج مکزیک روان است و اعلام نمی شود که این انفجار چرا روی داد؟ چرا ارتش امریکا بلافاصله در منطقه دست به یک مانور دریائی زد؟ حتی پیشنهاد حیرت آوری که روز گذشته توسط یک دانشمند روس برای خاتمه دادن به روان بودن نفت در خلیج مکزیک مطرح شد نیز در راس اخبار جهان قرار نگرفت. این دانشمند روس یگانه راه حل باقی مانده برای خاتمه بخشیدن به جاری بودن نفت در خلیج مکزیک را انفجار اتمی زیر زمینی چاه و سکوی نفتی پیشنهاد کرده و فاش ساخته که 5 بار نیز از همین راه حل در زمان اتحاد شوروی استفاده شده است. آیا بمباران اتمی خلیج مکزیک، شایعه مانور نظامی – جنگی امریکا در خلیج مکزیک را که مدلی است برای همین اقدام در خلیج فارس کامل خواهد کرد؟ برای روزهای پس از حمله به ایران و اقدام ایران برای منفجر ساختن چاه نفت و روان ساختن آن در خلیج فارس و بستن تنگه هرمز آماده می شوند؟ این دو عکس را روزگذشته روزنامه "بیلد" آلمان از فاجعه خلیج مکزیک و به همراه پیشنهاد دانشمند روس منتشر کرد.


در آستانه سفر رئیس جمهور برزیل به ایران
گفتگوی اشپیگل با وزیر مشاور تسلیحات برزیل
برزیل با کودتا و خرافات
عضو باشگاه اتمی نشد!

"لولا" رئیس جمهوری برزیل بزودی راهی ایران می شود. او از جمله کسانی است که برای شرکت در کنفرانس روزهای شنبه و یکشنبه به تهران دعوت شده است. گفته می شود که قرار است برزیل پل تحویل اورانیوم 3 در صدی از ایران و تحویل اورانیوم 20 درصدی به ایران بشود و سفر "لولا" به ایران با این هدف انجام می شود. او رئیس جمهور پرجمعیت ترین کشور امریکای لاتین و قوی ترین اقتصاد در میان کشورهای امریکای لاتین است. کشوری که علیرغم قرار داشتن زیر گوش امریکا، توانسته است در عالی ترین سطح به تکنولوژی اتمی دست یابد و امروز نه تنها عضو باشگاه اتمی جهان است، بلکه کاندیدای عضویت دائم در شورای امنیت سازمان ملل است. رهبران برزیل، در چارچوب یک حاکمیت ملی و بی نیاز از کودتا و سرکوب مردم و تحمیل رئیس جمهور به مردم و همچنین بی نیاز از ترویج خرافات مذهبی و جنجال های تبلیغاتی و شاخ و شانه کشیدن برای این و آن و بردن کشورشان به لبه پرتگاه یک فاجعه نظامی، توانستند گام به گام برزیل را به نخستین کشور اتمی امریکای لاتین تبدیل کنند. آنها کشورشان را در چارچوب یک سیاست ملی مجهز به تکنولوژی اتمی کردند و در ایران، حاکمیتی ماجراجو و سرکوبگر عملا می تواند سد راه دست یابی ایران به این تکنولوژِی شود. اشپیگل آنلاین، به همین مناسبت، یعنی سفر لولا به تهران و موقعیت اتمی برزیل مصاحبه ای با مشاور برزیل در امور تسلیحات گفتگو کرده است. مصاحبه را از اینجا بخوانید.


واکنش زهرا رهنورد به اعدام 5 زندانی اوین
از جان این ملت بی پناه چه می خواهید؟


یادواره هایی برای "شیرین علم هولی"
شور و امید و شادی را
یکجا، با هم به دار کشیدند!

جانشین نماینده خامنه ای در سپاه
هاشمی بیاید به جبهه کودتا
تا زیر نعلینش را ببوسیم!

اعتراف مرتضی نبوی، رئیس بنیاد رسالت:
اصول گرایان بریده اند
و معدودی از خامنه ای دفاع می کنند!

از یک پیام دریافتی
از قول امام زمان، فرمان
به ستاد بحران می آورند

مقابله با جنبش سبز، با خرافات
شکار مردم در امام زاده ها
توسط شبکه عنکبوتی خرافاتیون


بورس ها نگران آینده اند

جنگ خانگی اروپا را تهدید می کند؟
 پیشنهاد اوباما برای اتحاد چهارجانبه آلمان، فرانسه، انگلستان و آمریکا
اشپیگل10.05.10- ترجمه رضا نافعی


انگیزه تعطیلات 5 روزه تهران معلوم شد
ترس از تظاهرات مردم
در روزهای برپائی یک کنفرانس

فضا برای کسانی باز می شود که نمی دانیم چه خواهند کرد
اگر از راه غلط باز نگردند
کار به جاهای بد ختم خواهد شد

بخشی هائی از نامه جدید مهدی کروبی به دادستان تهران
اولی بد بود، دومی خوب؟
تمجید از شاه، زیر شکنجه
اعتقاد به ولایت مطلقه زیر شکنجه

شعار استقبال از احمدی نژاد در دانشگاه بهشتی
صلی علی محمد- قاتل ملت آمد!

ترور مهدی کروبی را امریکائی ها
به سردار "جوانی" اطلاع داده اند!


اعدام در اوین
ملت شما را می شناسد، نیاز به پیام نبود!


دیدار دانشجویان ساری با محتشمی پور
زندان کشیده های انقلاب زندانی میوه چین های انقلاب شدند

اسامی 32 دانشجوی زندانی در زندان اوین


سرمقاله راه توده
متلاشی کردن تشکیلات کودتا آسان تر از سازماندهی جنبش

همزمان با اعدام 5 زندانی در اوین
اعلام حکومت نظامی در کردستان
از سوی دولت کودتائی احمدی نژاد

5 اعدام در اوین از ترس سالگرد 22 خرداد


از یک نامه دریافتی
احکام دادگاه کودتا

در خیابان "دزاشیب" صادر میشود


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

خواندن پیک نت

با "گوگل ریدر" از اینجا

پیام ها و نظرات


نسل دومی ها را

پیش از سفر به

  ایران آگاه کنید


حاج سید
نام فامیل ندارد؟

آیا این "حاج سید" که یکی از خوانندگان پیک نت به نقش و موقعیت او در جمع "پیروان ولایت" اشاره کرده بود، نام فامیل ندارد؟ لطفا برای آگاهی خوانندگان اگر خودتان نام فامیل این اشخاص را حذف کرده اید، این کار را نکنید و اگر نویسنده پیام چنین کرده به وی متذکر شوید که اطلاعات کامل در اختیارتان بگذارد.


"دست بالا" 

 در "بالاترین"؟
وبلاگ قاضی نوشته ها


سوابق چماقداران
در محلات تهران

با سلام. مطلبی داشتید در مورد هنرپیشه چاقی كه از مردم فیلم برداری می كرد. می خواستم مطلب بیشتری در مورد این فرد و وابستگانش بگویم تا عقبه این افراد مشخص گردد. یكی از اقوام نزدیك این فرد بنام  س. پوری یزدان خواه و برادرش ح. پوری یزدان خواه از افراد گروه فشار هستند كه با سواد زیر دیپلم یك شبه ره صد ساله رفته اند. ح. پوری یزدان خواه که در محل به لواط مشهور است، تا قبل از پیوستن به گروه فشار زیر زمینی را در خیابان شهید سیاسی در محله خواجوی كرمانی تبدیل به محل آب دادن فلزات کرده بود و در همین محل بچه های كم سن و سال را فریب می داد. یكی از همکارانش فردی است بنام م.علیپور که در محله مشهور بود به مفعول بودن. او هم جز گروه فشار شده است و وابسته به سپاه. حالا این دو بدون چفیه در محله دیده نمی شوند.

نام و آدرس ای میل بنده را محفوظ نگهدارید.


گیرنده عکس
امنیتی از مردم

با سلام بر شما- در این ستون، نامه خواننده ای را خواندم که اشاره به فیلمبرداری امنیتی یکی از بازیگران سریال های سیمای جمهوری اسلامی از تظاهرات مردم کرده بود. نویسنده آن نامه اسم آن بازیگر را ذکر نکرده بود. برای مزید اطلاع خوانندگان شما می نویسم که آن بازیگر چاق "خسرو احمدی " است که در سریالی ساخته "محمد رحمانیان" بازی می کند. البته آقای رحمانیان و همسرش" مهتاب نصیر پور" با خسرو احمدی همسنگر نیستند و یکوقت اشتباه نشود.

محمد رحمانیان از امضاء کنندگان نامه به "پیتر بروک" برای عدم شرکت در جشنواره تئاتر فجر بود و خانم نصیر پور هم در میدان 7 تیر دستگیر شده بود.

عکس احمدی  هم با جستجو در گوگل برایتان می فرستم. از اینجا ببینید.


حجتیه
در آستانه فتح
آخرین سنگر
تهران- مینا

به نظر میرسد مصباح یزدی خود را آماده نشستن جای خامنه ای می کند.  روزنامه های ایران در هفته های اخیر بیش از همیشه عکس ها و سخنان او را منتشر و او را بعنوان مرجع مهم دینی معرفی می کنند. این نشان میدهد که مافیای حجتیه توانسته تا آستانه فتح آخرین سنگر پیش برود. از شما خواهش می کنم هر اطلاعاتی در مورد مصباح و عواملش دارید را منتشر کنید. از تمام خوانندگان خود بخواهید که این فاجعه را آسان نگیرند و هر اطلاعی دارند منتشر کنند. تصاویر و هویت زیر دست های مصباح یزدی را منتشر کنید. لیست ثروت و محل تحصیلی و شغل و مقام او را بنویسید تا مردم هوشیارتر شوند. 


طرح بیمارسازی
و کشتن زندانیان سیاسی

اخباری که درباره دچار شدن زندانیان سیاسی سرشناس به انواع بیماری ها می رسد، بتدریج این حدس و گمان را قوی کرده که طرح بیمارسازی آنها در حال اجراست. یکی ازدلائل خودداری از آزاد کردن آنها نیز باید همین نکته باشد. یعنی آنها را از طریق غذای زندان و یا داروهائی که برای درمان به آنها داده می شود، گرفتار انواع بیماری ها کنند. دراینصورت، یا وقتی این افراد از زندان آزاد می شوند دیگر توان فعالیت نخواهند داشت و یا در آستانه مرگ آزاد خواهند شد تا مرگ آنها در زندان به پای حکومت گذاشته نشود! دچار کردن افراد به بیماری های مهلک و کشنده، از ابتدای جمهوری اسلامی رایج بوده است و طی 30 سال تجربه کافی برای استفاده از آن دراختیار محفل ها و باندهای امنیتی است که یکسرشان به مراجع صاحب فتوا بند است. نه تنها مرگ ناگهانی آیت الله طالقانی، بلکه درگذشت ناگهانی آیت الله منتظری که بی شباهت به درگذشت آیت الله طالقانی نبود، این نگرانی را تشدید می کند. مرگ امنیتی احمد خمینی، مرگ ناگهانی آیت الله املشی، بیماری و مرگ ناگهانی "کردان" وزیر کشور احمدی نژاد و... نمونه هائی در همین ارتباط اند.


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)