گفتگو با آیت الله موسوی تبریزی
رفراندوم مگر لوُلوُست
که چنین از انجام آن می ترسند ؟

 

البرادعی روبروی حسنی مبارک
امضای طومار اصلاحات
علیه حالت فوق العاده در مصر

 تماس با ما

infos@

.peiknet

com

15  فروردین

1389

4 آوریل

2010

 

 

 

پیک هفته 107 - آرشیو پیک هفته

منتخب اخبار

 قانون اساسی را

بخوانید و تکثیر کنید


روزشمار

کودتای 22 خرداد

1- لحظات کودتای 22 خرداد


2-  آغاز روز، در 23 خرداد زوتراز طلوع خورشید


3- نشانه های یک خیزش ملی علیه کودتا در ایران


4- بهت و حیرت مردم، از دوشنبه تبدیل به اعتراض شد


5-انقلاب خیابانی برایرسیدن به  آزادی


بشنوید!
میرحسین موسوی

پیروز قطعی انتخابات هستم


مصاحبه تاریخی

ابوالفضل فاتح

رئیس اطلاع رسانی ستاد انتخاباتی موسوی


3 فیلم سخنرانی اخیر موسوی

1- 2- 3


نماز جمعه

خامنه ای

پس از کودتا 22خرداد


اسناد تاریخی
بیانیه کودتا را
چه کسی نوشت؟

 چه کسی خواند؟


میرحسین موسوی :

مشکلات نظام

 برای مردم آشکار شده

همه مردم برای اطلاع رسانی به یکدیگر کمک کنند. این دولت از نظر مردم مشروعیت ندارد و مردم به آن اعتماد ندارند. مردم باید بتوانند در چارچوب قانون اعتراضات خود را نشان دهند، در غیر اینصورت ما به سمت تقابل های قومی، ملی، مذهبی و قبیله ای خواهیم رفت.


فیلم را ببینید!
پاینده باد ایران ما


شب کودتای 22 خرداد
در ستاد  موسوی چه گذشت؟
شهرزاد همتی


 

رقابت نان و آب دار میان
نهاد های امنیتی ج. اسلامی

آنچه را می خوانید بر مبنای یک گزارش دریافتی مشروح تنظیم شده است:

رقابت اطلاعاتی، بین نهادهای امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته است، اما این رقابت هرگز مرزهای کارشکنی این نهادها علیه یکدیگر را پشت سر نگذاشته بود. در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد چنین شده است. یعنی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی هم افزون شده اند و هم رقابت میان آنها مرزهای کارشکنی را پشت سر گذاشته است. بویژه که در این رقابت و کارشکنی عامل مهم اقتصادی نیز عمل می کند. پشت هر تصمیم امنیتی و حتی هر تصمیم دولتی که یک گوشه آن به مسائل امنیتی و اطلاعاتی و ضد جاسوسی و جاسوسی باز می گردد، یک لفت و لیس میلیونی به دلار و یورو هم وجود دارد. از جمله داستان دنباله دار عبدالمالک ریگی و...


انتخابات عراق
پایان قضاوت گلوله و مرگ
آغاز خروج قدرت از صندوق


خواب های طلائی C I A

احمدی نژاد

می تواند

انورالسادات ایران بشود!

سکته ناگهانی و مشکوک جمال عبدالناصر در پای پلکان یک  هواپیمای مصری که قرار بود او را به یک مسافرت خارج از کشور ببرد، جاده قدرت را برای معاون او - سادات- هموار کرد.

سلام و خسته نباشید- من از خوانندگان قدیمی شما هستم. مطالبی منتشر ساخته بودید در باره اینکه احمدی نژاد گزینه مطلوب آمریکاست. به نظر من قطعا در آمریکا عده ایی به دنبال احمدی نژاد هستند، اما فراموش نکنید که بیشتر از آنها خود احمدی نژاد و فرماندهان سپاه برای این رابطه عطش دارند.  در این راستا خواهش میکنم که خلاصه این مصاحبه مهم را در اختیار خوانندگان قرار دهید. این مصاحبه در برنامه پر بیننده چارلی رز انجام شده و لورت (افسر کهنه کار سیا) مشغول دفاع از احمدی نژاد است. حرفهای مهم را باید در لابه لای مصاحبه شنید. مثلا آنجا که زن لورت فاش میکند که با فرماندهان سپاه دیدار داشته و در پایان مصاحبه هم بطور کاملا معنی داری احمدی نژاد را با انور سادات مقایسه می کند.

نظر به اینکه لورت به طور مستمر با ایران ارتباط دارد( آنطور که خود در مصاحبه میگوید هفته قبل به ایران آمده بوده) باید گفت که از تیم احمدی تژاد شناخت دقیقی دارند و این زدوبند دارودسته احمدی نژاد را اثبات میکند . تصور کنید که اگر کسی از مدیران خاتمی با سیا دیدار می کرد چه غوغایی به پا میشد. یعنی برخلاف این همه هارت وپورت و ژست ضد آمریکایی، فرماندهان سپاه حاضرند با بدنام ترین آدم ها زد و بند کنند و یواشکی هم بگویند که شما ما را به رسمیت بشناسید ما انور سادات شما می شویم. اینجاست که شخصیت ملی و ارزنده امثال موسوی اثبات می شود. این هم لینک مصاحبه: روی تصویر کلیک کنید. متاسفانه من گرفتار کارهای روزمره هستم، والا این مصاحبه اینقدر مهم بود که خودم برایتان ترجمه کنم. ضمنا جا دارد از ارتباطات لورت با برخی افراد نظیر محمد مرندی نیز اطلاعاتی را بدست آورده و منتشر کنید.

------

توضیح: انورالسادات، پس از مرگ ناگهانی عبدالناصر – حمله قلبی مشکوک- جانشین وی شد. پس از این جانشینی، برای تبدیل او به قهرمان ملی مصر، یک جنگ میان مصر و اسرائیل سازمان داده شد بنام جنگ رمضان که مصر در آن پیروز شد و صحرای سینا را که در زمان ناصر به تصرف اسرائیل در آمده بود پس گرفته شد. بدنبال این پیروز، سادات پرچم صلح و به رسمیت شناختن اسرائیل را بلند کرد و پیشگام این سیاست در خاورمیانه شد.


ماجرای دوباره زنده شده فرار "شهرام امیری"
جاسوس ها زیر شال سبز اند
یا زیر چفیه خال خال عربی؟

پیام نوروزی هیات تحریریه لوموند دیپلماتیک فارسی
قبای 30 ساله ج. اسلامی برای ملت ایران، تنگ شده

سخنرانی نوام چامسگی در آلمان
هوشیار شوید!
پیش از آنکه ایران ویران شود

نیروهای مترقی جهان، صلحدوستان و روشنفکران دگراندیش جهان نگران بازی خطرناکی است که امریکا با برگ اتمی ایران می کند. همه آنها، با آگاهی از سوابق امریکا – بویژه از فردای حادثه یازده سپتامبر- از آن بیم دارند که امریکا برای غلبه کامل بر خاورمیانه و خلیج فارس و سلطه بر انرژی نفت و گاز منطقه، سرانجام دست به آن اقدامی بزند که از دل آن جز فاجعه برای ایران ببار نخواهد آمد. یعنی به بهانه نابودی پایگاه ها و سایت های اتمی ایران، کشور ما را قربانی استراتژی خود برای غلبه بر نقت و گاز ایران، محاصره روسیه و گرفتن گریبان چین کند.

در چنین وادی خطرخیزی، در ایران دولتی بر سر کار است که رئیس آن، بقول نشریه "مونینگ استار" ارگان منتشر کننده نظرات حزب کمونیست انگلستان اگر به سود اسرائیل و امریکا انجام وظیفه هم نکند، آنها در صورت امکان، او را برای این انجام وظیفه استخدام می کردند! او، گام به گام همان بهانه ها و شرایطی را فراهم ساخته که امریکا و اسرائیل به آن نیاز دارند.

هنوز بدرستی معلوم نیست، نقش خود او- احمدی نژاد- در کودتای 22 خرداد چقدر است و آیا بعد از علی خامنه ای، او سهم دوم را داشته و یا احمد جنتی و سرلشگرفیروز آبادی و شماری از فرماندهان سپاه این سهم دوم را داشته اند و با این کودتا احمدی نژاد را بعنوان عامل و مجری خود برسر کار نگهداشته اند.

آنچه که امروز مطرح است، نه سهم این و یا آن فرد در حاکمیت جمهوری اسلامی، بلکه آن شرایطی است که در کشور حاکم است.

حاکمیت متکی به کودتا، همچنان در محاصره یک جنبش عظیم سراسری است. جنبشی که با کوچکترین علامت ها و نشانه هائی که رنگ سبز در آن باشد، خود را می نمایاند. حاکمیت مدعی است، کار جنبش را تمام کرده است، اما از بیم فتح دوباره خیابان ها توسط همین جنبش، از تشییع جنازه همسر آیت الله منتظری هم به وحشت افتاد و جلوی آن را گرفت. جسارت آزادی زندانیان جنبش را ندارد. از هر اجتماعی وحشت دارد، حتی از چهارشنبه سوری و 13 بدر سنتی مردم.

سپاه پاسداران بزرگترین ضربه را در این کودتا خورده است. سپاهی که برای دفاع از انقلاب برپا شد، مردم اکنون – حداقل فرماندهان آن را- بعنوان ضد انقلاب و سرکوبگر و خونریز می شناسند. بسیج وابسته به این سپاه تبدیل شد به مشتی چماق بدست و قمه کش و چاقو کش و متجاوز. علی خامنه ای ذره ذره آب نشد، بلکه از هفته دوم کودتای 22 خرداد به یکباره در خیابان ها فرو ریخت! مردم منتظر اولین فرصت برای تقابل با کودتاگران اند.

شرایط داخلی چنین است و استراتژی جهانی امریکا چنان. از شرایط داخلی همه دلسوزان ایران آگاه اند و از شرایط خارجی و استراتژی جهانی امریکا شاید هیچکس مستندتر و آگاه تر از "نوام چامسکی" مفسر و تحلیلگر دگراندیش جهانی اطلاع نداشته باشد. اطلاعات او مستند به حوادث روز و پیوند آنها با حوادث دیروز است. او سه شنبه گذشته در شهر اشتوتگارت آلمان، طی یک سخنرانی مشروح، همین نگرانی را با دقت کامل تشریح کرد. نگرانی از انفجار در انبار باروت ایران و سپس شاید رفتن به سوی جنگ سوم جهانی . او با دقت کامل گفت که ادعای تولید سلاح اتمی از سوی ایران بهانه ای شده برای برداشتن آن گام بزرگی که امریکا برای تکامل استراتژی خود بدان نیاز دارد. یعنی بمباران و ویران سازی ایران.

این سخنرانی را از اینجا بخوانید.


کشتی نجات به کجا می رود، با این شتاب؟


مردم درانتظار فرصت سبز
حاکمیت درهراس این فرصت

علی شكوری راد

لوموند دیپلماتیک
عقب نشینی ارتش به پادگان ها
آغاز مردمسالاری در ترکیه شد

گفتگو با البرادعی
مصر بدون اصلاحات سیاسی
با بن بست  روبرو خواهد شد!

لوموند دیپلماتیک فارسی ماه مارس منتشر شد

لوموند دیپلماتیک فارسی ماه مارس منتشر شده و روی شبکه اینترنت قرار گرفت. در این شماره که همراه شده است با یادداشت کوتاه نوروز هیات تحریریه – این یادداشت را در  همین شماره بصورت مستقل می خوانید- مطالب زیر منتشر شده است:

1- بدکردار همیشه هم بد فرجام نیست 2- دوبی، گزارش سقوطی از پیش معلوم 3- فوريت يک عمليات ضد شوک 4- آيا يک دولت مي تواند ورشکست شود؟ 5- بازار سرمايه (بورس) را ببنديم 6- چگونه بی عدالتی های مالیاتی چاه ویل بدهی های یونان را عمیق کرده است7- عملکرد سيستم هاي بهداشتي جهان به چه صورت است ؟8- نگاهی از کالیفرنیا بر «جعبه افکاری» پاریسی9- انسجام پیسارو10- نه شرقي نه غربي، گزينش هاي بي باکانه آنکارا 11- مزدوران دولتي در افغانستان 12- جدال کلمات بر سر صحرای غربی


از درون بیت رهبری
اخبار پراکنده ای که مردم دهان به دهان نقل می کنند!

حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

Konto 4593745

BLZ 10070024

برای پرداخت از خارج آلمان اطلاعات زیر را بنویسید

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@peiknet.com

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

 

   

--------------------------------

 

Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

پیام ها و نظرات


درجستجوی
یک شیرپاک خورده!

 درود و خسته نباشید بخاطر تلاش های شبانه روزیتان.

من مصاحبه چارلی رز با "لورت و همسرش" را گوش کردم. وقاحت این زن و شوهر در حمایت از احمدی نژاد و دفاع از نتیجه انتخاباتی که ملت نتیجه آن را کودتا می داند در حد وقاحت خود احمدی نژاد و سایر مقامات و مدیران فعلی جمهوری اسلامی است. «ما را قبول داشته باشید. ما انور سادات شما می شویم»  بعدش چی؟  اگر یک شیر پاک خورده توانایی این مصاحبه را ترجمه کند خدمت بزرگی به مردم ایران کرده است.

ارادتمند- نظام


نگذارید حجتیه
فراموش شود!

با عرض سلام، خواهش میکنم این مطلب را منتشر کنید:

انجمن حجتیه با هدایت محافل انگلیسی تاسیس شد تا در جامعه شیعه و ایرانیان نفوذ کند. دکتر شریعتی این مسئله را خیلی زود کشف و شناسائی کرد و علت مشکل پیدا کردن گروهی از روحانبیت با مرحوم شریعتی  همین نکته بود. مرگ مشکوک شریعتی زیر سر همین فرقه بود. در زندان یکی از همین قرص ها و داروهائی که بعدها در جمهوری اسلامی باعث بیماری فوری و مرگ فوری تر عده ای شد به او هم خورانده شد و سپس آزادش کردند تا بیرون از زندان بمیرد.

گروه فرقان که مطهری و مفتح و قرنی را در جمهوری اسلامی ترور کرد هم وابسته به همین انجمن بودند.

بعد از انقلاب امام  قصد متلاشی کردن این فرقه را داشت و حتی نوشت و گفت که نگذارید انقلاب به دست این نااهلان بیفتد، اما موفق نشد و این فرقه با هدف حفظ خویش برای آینده خود را به حاشیه کشید و به همین دلیل دعای ندبه مدتی در جمهوری اسلامی رونق نداشت. الان 10 و 12 سالی میشود که این فرقه با رونق دادن دوباره دعای ندبه در ایران همه جا نفوذ کرده و تمامی ابزارهای قدرت را در دست گرفته است. جنگ لفظی آنها با انگلیس و امریکا و حتی اسرائیل را جدی نگیرید. به قول معروف این جنگ زرگری است تا افکار عمومی را منحرف کند. از خودتان پرسیده اید که بعد از 11 سبتامر چرا "جک استرو" وزیر خارجه وقت انگلیس بلافاصله به ایران سفر کرد؟

وظیفه همه شیعه های 12 امامی اکنون اینست که  شیعیان ایران را از این مانورها و وابستگی ها آگاه کنند. از شما هم خواهش می کنم اطلاع رسانی کنید.

این یادداشت را برای شما نوشتم زیرا دو هفته پیش خواندم که نوشته بودید الان فرقه حجتیه با نام های موسسه غدیر و اندیشه های مصباح یزدی – تنویز افکار امام- فعالیت می کند.

فرهاد


برگرفته از کتاب "بازی شیطانی"
"حماس"
 در فلسطین
چرا و چگونه متولد شد؟

(این کتاب را از این طریق تهیه کنید)